Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy ... 78910 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 81 do 90 z 97

Temat: Problem z pompowtryskiwaczami

  1. #81
    jarooverride's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chojnów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Tzn tak. Dwumassa jest montowana na wale silnika więc wciśnięcie sprzęgła w twoim wypadku nie działa Ale jak zaczynasz hamować może gdzieś sie dociska ono i dlatego silnik wpada w wibracje.
    Możesz dokładnie opisać to szarpanie ? Szarpie Ci budą czy silnikiem ?

  2. #82

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Trzęsie całą buda i nawet jak próbowałem chamowac ręcznym to tez trzęsie może i być to sprzęgło bo vcds nie pokazuje błędów wtryski tez ok. Sprzęgło było robione ale z kołem dwumasowe różnie może być

  3. #83
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    No to jak sprzeglo bylo wymieniane zgodnie ze sztuka to dwumas tez byl wymieniany.

  4. #84

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Problemem okazało się koło dwumasowe mimo tego że było wymieniane padło niewiem jak jeździł poprzedni właściciel. Po wymianie kompletu na sachs koła docisku tarczy wysprzęgnika problem ustał koło dwumasowe miało luzy i chodziło na boki nie ja wymieniałem więc nawet nie mogłem oddać na gwarancji tarcza itp. były ok ale wolałem wymienić kpl. koszt naprawy 2000 z robocizną.

  5. #85

    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny Pompowtrysk, a ecu

    Witam, w a3 został wymieniony pompowtrysk ( bosch 2.0 tdi BKD ) na wersje używaną ( zadecydowała szybka dostępność ).
    Po wymianie według mechaników, auto uruchomiło się i po chwili zgasło, po czym już się nie uruchomiło.
    Warsztat wymieniający stwierdził, że za pewne wtrysk był uszkodzony i dał zwarcie do ECU.
    Kolejna osoba która to sprawdzała doszła na szybko, że wiązka wydaje się ok, ale gdy zajrzała do komputera była czarna dziura.
    Osoba która sprzedała wtrysk twierdzi, że auto jeździło na nim do końca i nie możliwe jest takie zwarcie zrzucając na kiepski montaż.
    Pomóżcie, kto ma racje ?
    Bo na tą chwile sugestia jest wymiany ECU i znowu tego wtrysku... no bo wykończył ECU...

    Naprostuje ktoś mnie ?

  6. #86
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    niech panowie z warsztatu nie robia z siebie idiotów bo sterownik jest tak zabezpieczony ze nie ma mozliwosci go uszkodzic , chyba ze piorun go trafi. pokazał by ze jest uszkodzenie obwodu wtrysku , pewnie ci go podmienili. mojemu koledze robiono uszczelke pod glowica a pozostala wspawana rura po katalizatorze,, cóż z jedna nerka tez sie bedzie zylo hahah..moim zdaniem jakis wał ci chca zrobic

  7. #87

    Data dołączenia
    Feb 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Strzelin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie pompowtrysków do silnika 2.0 tdi BKD
    Wiem, że nie można łączyć pompek serii B z G (przynajmniej tak wyczytałem) a jak to wygląda w przypadku G i G+ ?? (03G130073G+)
    Moje pytanie stąd ponieważ kupiłem a3 8P Sportbacka z końca 2005r w którym silnik drga przy przyśpieszaniu od 4 biegu w górę gdy pedał gazu wdepnę w podłogę.
    Poprzedni właściciel wymienił głowicę na AMC rok temu i zregenerował turbinę ja wymieniłem koło dwumasowe , filtry i olej.
    Przy doginaniu wtyczek na pompowtryskach zauważyłem że 3 wtryski są z serii G+ a jeden z G czy to może być przyczyną drgań??

  8. #88

    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tu i tam
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Witam dzis mechanik podpinal moja a3 bmm pod komputer, na grupie 13 wszystko ok +/-19
    18 wszedzie 0
    I 23 wszedzie 59/60 tylko nie wiem czy plus czy minus. Podczas gaszenia auta delikatnie zatrzesie, podczas jazdy nic nie czuc. W piatek mam termin na wymiane oleju( przejechane 10-11 tys km)
    Czy mozliwe ze bipy sa zwiazane z filtrem paliwa? I jak wyglada sprawdzenie pompy vacum?

  9. #89
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Tokis Pokaż post
    na grupie 13 wszystko ok +/-19
    Takie wartosci w tej grupie sa niemozliwe.

  10. #90

    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tu i tam
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Tak wskazywal komputer, no chyba ze zle popatrzylem

Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy ... 78910 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •