Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 109

Temat: Układ dolotowy

  1. #1

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Częstochowa
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 APG

    Domyślny Układ dolotowy

    Witam jak w temacie chciałem się dowiedzieć co muszę kupić żeby wymienić cały układ dolotowy z seryjnego na dolot ze stożkiem, chodzi mi o to jakie rury polecacie i same filtry, może są jakieś do kupna kompletne części (filtr z dolotem) i może jakieś ceny średnie podajcie albo odnośniki do aukcji albo sklepów najlepiej z Częstochowy.
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 06-10-15 o 14:22

  2. #2
    nosscore's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 1.8T Ambition
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Ja miałem u siebie montować dolot, i po konsultacji ze znajomym darowałem sobie ten zabieg. Przepływka posypie się momentalnie. Lepiej częściej wymienić wkład filtra na jakiś dobry markowy.
    Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment.
    Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.


  3. #3

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Częstochowa
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 APG

    Domyślny

    Przepływka co masz na myśli co to jest bo pierwszy raz słyszę ?

  4. #4
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    przeplywomierz to inaczej miernik mas zasysanego powietrza , ktore jest mierzone przez czujnik i na podstawie tych wartosci obliczana jest dawka paliwa.
    po odpieciu przeplywomierza wyskocza automatycznie bledy i auto wpadnie w tryb awaryjny-wtedy przestanie jechac


    http://www.a3-club.net/forum/showthr...437#post576437

    teraz widze ze masz silnik wolnossacy wiec nie ma tam pola do popisu

    to sobie poczytaj

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...982#post767982
    Who I am? I am a the Champion.

  5. #5

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Częstochowa
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 APG

    Domyślny

    Ok rozumim teraz, czyli po odpieciu silnik stanie a co sie stanie jak odczyta większą dawke powietrza ?

  6. #6
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    uszkodzenie wiekszosci czujnikow powoduje pobieranie usrednionych wartosci i tak samo jest z przeplywka.ECU odczyta srednia wartosc i bedzie jechalo ale jakby nie jechalo
    Who I am? I am a the Champion.

  7. #7

    Data dołączenia
    Nov 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Witam mam pewien problem. Jestem po zamontowaniu dolotu w swoim AGU. Kwestia wygląda nastepująco. Od turbiny jest przejsciowka na 2,5" a pozniej na 3" i do tego obudowa przepływomierza od s3 3" wsadzony w seryjną puszkę filtra. Szczelność dokładnie sprawdzana a samochód traci moc, dławi go na niższych obrotach na górze jest już lepiej. W czym może tkwić problem? Może dostaje za dużo powietrza i przekłamuje przepływomierz?

  8. #8
    Sensej's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnobrzeg/Kraków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    67 razy

    Domyślny

    poprostu brakuje Ci paliwa. po zmianie przepływomierza na taki w większej obudowie silnik będzie odczytywał mniejszą wartość przepływu więc automatycznie będzie podawał mniej paliwa. w tym momencie możesz próbować zmienić regulator paliwa np na 4 barowy (to tylko półśrodek ponieważ on będzie dawał 15% więcej paliwa niż masz orginalnie) jednak nie będzie to dobre rozwiązanie ponieważ dalej dawka będzie niespecjalna. w tym momencie musisz jechać na korekte do jakiegoś tunera który zmodyfikuje Ci dawke paliwa także normalny program Cie czeka

  9. #9

    Data dołączenia
    Nov 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    przepływomierz jest seryjny ale w wiekszej obudowie ale to raczej i tak nic nie zmienia, po prostu jest za duzo powietrza a za mało paliwa, dobrze rozumiem?

  10. #10
    Sensej's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnobrzeg/Kraków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    67 razy

    Domyślny

    przeplywomierz seryjny w innej obudowie nie mierzy juz powietrza jak seryjny ponieważ: wyskalowany jest przykładowo na 5V dla 150g/s, wkładając go do większej obudowy ten przepływ zmieniający parametry gorącego drutu znajdującego się wewnątrz przepływomierza będzie dawał już np 3,5V ponieważ powietrze będzie przepływało wolniej (większy przekrój)
    także zostaje sprawa przeskalowania przepływomierza i jest to praktycznie rownoznaczne z strojeniem silnika.

Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •