Zdjęcia od dołu, pamiętaj, żeby zabezpieczyć auto po podniesieniu, zanim się pod nie położysz i zaczniesz odkręcać śruby.
Zdjęcia od dołu, pamiętaj, żeby zabezpieczyć auto po podniesieniu, zanim się pod nie położysz i zaczniesz odkręcać śruby.
Xerxex (21-02-16)
|
Dzięki bardzo na zdjecie i poradę.
Napisałeś żebym pamiętał o zabezpieczeniu auta co masz konkretnie na myśli ?
Chodzi o to, aby po podlewarowaniu auta postawić pod auto jakąś "kobyłkę", cegły, czy cokolwiek co podtrzyma auto w razie jak lewarek "puści" - zanim położysz się pod auto i będziesz tam kręcił .
Do tego auto na biegu, zaciągnięty ręczny i podłożony klocek pod tylne koło.
Jasne rozumiem.
Witam
Zadam może dla niektórych głupie pytanie ale, ile nowego oleju do silnika 1.9 TDI ASV na pustą miskę należy wlać aby odpalić samochód i zassało olej do filtra niby książkowo powinno wejść 4,5 l ale wydaje mi się że nie na raz. Chodzi mi o to (Pierwszy raz wymieniam olej sam) żeby nie wlać go za dużo ani za mało żeby nie poprzycierało się nic
A dlaczego nie na raz?
Wymiana oczywiście na rozgrzanym silniku - w ramach przypomnienia
Jak w książce jest 4,5 litra to po zakręceniu korka i zamontowaniu nowego filtra tyle wlej, odpal samochód na około 5-10 minut, potem zgaś i po 15-20 minutach sprawdź poziom oleju, powinno być w normie, a jeśli nie będzie albo chcesz mieć pod górną kreskę to uzupełnij z umiarem
Witam posiadam audi a3 8l z silnikiem 1.9 tdi 130 km. Wszystkie filtry wymieniałem rok temu pod koniec kwietnia. Olej silnikowy Castrol Edge 5w-40 pozostałe filtry firmy MANN. W kwietniu tego roku planuje kolejną wymianę oleju. Auto od ostatniej wymiany ma przejechane dopiero 5.5 tysiąca kilometrów, powiedzmy że do kwietnia będzie to niecałe 7 tys km.
I teraz moje pytanie - czy oprócz oleju oraz filtru oleju wymieniać pozostałe filtry? Przebieg jak widzicie malutki dlatego zastanawiam się czy warto ruszać inne filtry czy sam olej wystarczy.
Dziękuje i pozdrawiam!
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)