KiTo może zrobisz jakiś filmik jak to wygląda? Jestem bardzo ciekaw. Sam o tym myślałem jakiś czas temu...
KiTo może zrobisz jakiś filmik jak to wygląda? Jestem bardzo ciekaw. Sam o tym myślałem jakiś czas temu...
|
musisz pokombinowac z silownikami, kup teraz slabsze oraz z ciut mniejszym skokiem. ja w 8p robilem metoda prob i bledow, ale sie udalo.
pytanie które są ciut słabsze ? masz jakieś numery ? no i pytanie po ile...bo kupować 10 siłowników x 50zł/szt to tak średnio mi się chce wydawać
sprężyna dobrze odbija ale przy końcu siłownik otwiera klapę za mocno zamiast ją przyhamować...
Myślicie ,że siłownik ma szanse się z czasem wyrobić ? Stary siłownik nie otwierał klapy do końca więc antena nie dotykała lotki , teraz dotyka co chyba nie jest fajne...
Zamyka się ok tylko te szpary nie takie...
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
Niestety tak to mniej wiecej wyglada. Ale mozesz sobie pomoc sprawdzajac wymiary i skok. Ja za 1 razem trafilem dzieki temu , lecz byl za silny byl - zbyt gwaltownie klapa leciala.
Z tego co piszesz masz za duzy skok, czyli za bardzo sie rozciaga silownik.Musisz zmienic.
Czyli sprezyny sa zle. Pokrzywiaja sie zawiasy, konecznie zmien sprezyny na krotsze lub slabsze.
KiTo (16-12-12)
prosz... tylko nie wiem czemu film przycina się w momencie o który mi chodziło Popatrzcie na szpary...
Aha i jak widać sprężyny nie mogą być słabsze bo jak chwile klapa jest zamknięta powiedzmy godzine to już sama się nie podnosi. Jak zamknę to przez najbliższy czas się otwiera jakby sprężyna była za słaba i dopiero jak się rozciągnie to robi robote...
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
Podoba mi się to!
Ale rzeczywiście, filmik się przycina w najważniejszym momencie.
A3 8L Hatchback 3D 1997r [1.6 AEH - 101/145] → A3 8L Hatchback 3D 2001r [1.8t AUM - 229/322] → A4 B6 Avant 2002r [1.9tdi AVF - 164/374] → A3 8V Limousine 2015r [2.0tfsi CNTC - 343/487]
na pewno za gwaltownie jest na ostatnim etapie. za silny silownik.
jeszcze pokaz jakie masz te sprezyny. skoro sie nie otwiera po jakims czasie to za slaba z kolei sprezyna.
ale mozesz miec np. dluga sprezyne z cienkiego drutu z wieloma zwojami drutu. wowczas dobierasz krotsza z mniejsza iloscia zwojow ale z grubszego drutu. Wowczas sprezynuje jak trzeba i jak zamykasz to sie zwoje ladnie ukladaja i klapa nie odstaje czy tez sie przesuwa na boki.
Ja też tm z tymi szparami kiedys udało mi sie to zredukowac odbojami nie bylo tak mozno ich widac i faktycznie za mocno idzie w ostatniej fazie ja mam silowniki 500n z passata b5 i u mnie pod koniec staje delikatnie spręzyny mam idealne od firmy ktorą podał kolega w ktoryms poście wczesniej nawet teraz jak sa mrozy auto stoi na dworze i otwiera sie bez problemu siłowniki nie daja rady bo jest za zimno a spręzynki unoszą klape do połowy
Ostatnio edytowany przez druzyn123 - 21-12-12 o 08:11
panowie czy jak nie posiadam na pilocie otwierania bagaznika samoego to nici z moda ?
- - - Aktualizacja postu - - -
Już wiem, za dużo dłubania przy zmianie pilota na ten 3 przyciskowy, ehh a szkoda
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)