Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: kodowanie sterownika pompy abs

  1. #1
    Zbanowany Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Małopolska
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 BLX
    Podziękował
    1 raz

    Domyślnie kodowanie sterownika pompy abs

    potrzebuje pomocy jaki mam kod i login jak to kodowac

    obecnie mam kod 0021206 wymienilem pompe abs i wywaliło masę błędów czujników nie da sie zaadaptować żadnego z nich najpierw musze zakodowac odpowiednio mam vaga z vcds

    moje auto to audi a3 8p 2004
    kola 16 cali
    zawieszneie standard
    silnik 2.0fsi
    hamulce z abs


    Coding
    ABS/EDS/ASR/ESP (MK60)

    Model:
    +0000000 = Audi A3 (8P) / Seat Leon (1P) / VW Golf/Jetta (1K)
    +0000064 = VW Touran (1T)
    +0000080 = VW Caddy (2K)
    +0000096 = VW Eos (1F)
    +0000112 = Seat Altea/Toledo (5P) / VW Golf Plus (5M)
    Frontbrakes (Sensor Cluster OLD):
    +0000005 = FS III 54 15" (PR-1ZF/1ZM/1ZC)
    +0000006 = FN III 54 15"/16" (PR-1ZE/1LJ/1ZP/1ZD/1LL)
    +0000009 = FRNG 57 17" (PR-1LK)
    Frontbrakes (Sensor Cluster NEW):
    +0000001 = FS III 54 15" (PR-1ZF/1ZM/1ZC)
    +0000002 = FN III 54 15"/16" (PR-1ZE/1LJ/1ZP/1ZD/1LL)
    +0000008 = FRNG 57 17" (PR-1LK)
    Suspension:
    +0000640 = Standard/Sport Suspension (PR-2UA/2UC OR PR-UA0/UA1/UA9)
    +0001152 = Rough Road/Comfort Suspension (PR-2UB/2UD OR PR-UA2)
    Engine:
    +0002048 = 1.4l / 1.6l & 1.6l FSI
    +0004096 = 1.9l TDI PD / 2.0l FSI / 2.0l SDI PD & All with Automatic Transmission
    +0006144 = 2.0l TDI PD
    Tire Pressure Monitoring (TPMS):
    +0000000 = with ABS based Tire Pressure Monitoring (PR-7K1/7K6)
    +0016384 = without ABS based Tire Pressure Monitoring (PR-7K0/7K

    co oznaczaj te cyfry przy + ktora cyfre brać pod uwagę tak jak poniżej sprawa jest jasna za X wstawia sie liczbe


    coding

    0?xxxxx: Model
    1 = Lamborghini
    2 = Audi A3 (8P)
    3 = Audi A4 (8E)
    4 = Audi A4 Cabriolet (8H)
    5 = Audi A6 (4B)
    6 = Audi TT (8J)
    7 = Audi R8 (42)
    0x?xxxx: Treble Speaker Monitoring inactive
    0 = Front Treble Speaker Monitoring inactive active (NOT Audi A4 Cabriolet)
    1 = Front Treble Speaker Monitoring inactive inactive (ONLY Audi A4 Cabriolet)
    0xx?xxx: Sound Characteristic
    0 = Sound Characteristic linear
    1 = Audi A4 (8E)
    2 = Audi A6 (4B)
    3 = Audi A4 Cabriolet (8H)
    4 = Audi TT (8J)
    5 = Audi A3 (8P)
    9 = Sound System
    0xxx?xx: Telephone/Telematic
    1 = Telephone not installed (Remote Feed Voltage for Microphone active)
    2 = Base Plate (Temic - Remote Feed Voltage for Microphone inactive)
    3 = Base Plate (Cullmann - Remote Feed Voltage for Microphone inactive)
    4 = Base Plate (Nokia - Remote Feed Voltage for Microphone inactive)
    5 = Telematic Europa (Remote Feed Voltage for Microphone inactive)
    6 = Telematic US (Remote Feed Voltage for Microphone inactive)
    7 = Base Plate diagnostic capable with Comfort Control
    0xxxx?x: Equipment I
    1 = Tuner not installed
    2 = Digital-Radio installed
    3 = Satellite-Radio installed
    4 = Satellite and Digital-Radio installed
    5 = Analog Input (AUX) installed
    7 = Satellite-Radio & Analog Input (AUX) installed
    0xxxxx?: Equipment II
    1 = TV-Tuner/CD-Changer/Multi-Function Steering Wheel not installed
    2 = TV-Tuner installed
    3 = CD-Changer installed
    4 = TV-Tuner and CD-Changer installed
    5 = Multi-Function Steering Wheel installed
    6 = TV-Tuner and Multi-Function Steering Wheel installed
    7 = CD-Changer and Multi-Function Steering Wheel installed
    8 = TV-Tuner and CD-Changer and Multi-Function Steering Wheel installed

  2. #2

    Dołączył
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Przemyśl
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    3 razy

    Domyślnie Problem z pompą ABS

    Witam,
    Miałem padniętą pompę ABS, kupiłem używkę o tych samych numerach i dzisiaj w raz z mechanikiem wymieniliśmy ją. Posiadam kabel z e-service 002 i mam podstawową wiedzę o VCDS (VCDS Beta 11.2.0). Problem jest taki, że nie potrafię zakodować i coś jest nie tak. Gdy wchodzę w grupę [03 - Brake Electronics > [Coding-II - 11] > chce wpisać login 40168 to pojawia mi się takie coś: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...f348d9821.html. Gdy zatwierdzę to VCDS się po prostu zawiesza i nic nie da się zrobić.

    Gdy chcę wejśc w tej samej grupie w [Security Access - 16] i wpisuję 40168 pojawia się taki o to komunikat: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...c2b425516.html
    Jak widać też na załączonych zdjęciach nie widać numeru pompy co mnie bardzo dziwi, w starym sterowniku było widać,a numer sterownika to 1K0907379D. Wypiąłem i wpiąłem kostkę na nowo - bez zmian.
    Pomóżcie, bo nie wiem czy ten nowy sterownik padnięty czy o co chodzi?
    Nie wiedziałem czy wybrałem dobry temat, jeśli nie to przepraszam i proszę o przeniesienie.
    Z góry dziękuję, pozdrawiam.

  3. #3
    Awatar yogii0
    Dołączył
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślnie

    zmień interfejs,zassał syf albo po prostu tania chinszczyzna ,brak uprawnien do czegokolwiek

  4. #4

    Dołączył
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Przemyśl
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    3 razy

    Domyślnie

    Tyle, że zdarzyło mi się to pierwszy raz... Przecież te kable używa wiele osób z tego co wiem i dają rade

  5. #5
    Awatar yogii0
    Dołączył
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślnie

    no ja tez uzywalem kabla ktorego ma setki osob i mi go zjadlo, wchodzil tylko w pierwsze bloki pomiarowe i tyle, wieszal sie i inne dziwne rzeczy robil, nietabilny byl. moze to wina lezy po innej stronie niz interfejs

  6. Podziękowania dla yogii0 za pomoc w problemie

    przemyślak (23-03-15)

  7. #6

    Dołączył
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Przemyśl
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    3 razy

    Domyślnie

    Ktoś jeszcze jakieś pomysły ma?

  8. #7
    Awatar Konio_68
    Dołączył
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW
    Pomógł
    37 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślnie

    Myślę że kabelek do bani. Ale podłącz na moment starą pompę , samą wtyczkę elektryczną i zobacz czy zobaczy sterownik ABS . Jak tak to wtedy podejrzenie pada na nową używaną pompę.

  9. #8

    Dołączył
    Dec 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Szczecin
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0TDI CBAB
    Pomógł
    10 razy

    Domyślnie

    Użyj instalki VCDS 11.6.0 dla tego kabla.

  10. Podziękowania dla 1 6 D za pomoc w problemie

    przemyślak (23-03-15)

  11. #9

    Dołączył
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Przemyśl
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    3 razy

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Konio_68 Zobacz posta
    Ale podłącz na moment starą pompę , samą wtyczkę elektryczną i zobacz czy zobaczy sterownik ABS . Jak tak to wtedy podejrzenie pada na nową używaną pompę.
    Podłączyłem starą pompę tylko przez wtyczkę jak kolega zaproponował i VCDS czyta numer sterownika, nawet w security access (16) poprzez login 40168 mogę wejść. Na starym sterowniku próbowałem jeszcze przez inne wersje VCDS-a i nic. Myślicie, że to ewidentnie pompa?

  12. #10
    Awatar Konio_68
    Dołączył
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW
    Pomógł
    37 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślnie

    Moim zdaniem na 99% pompa . Zawsze zostaje ten 1 . Zakładając że obie pompy są z tego samego rocznika i mają tą samą wersję softu wina leży po stronie pompy.

  13. Podziękowania dla Konio_68 za pomoc w problemie

    przemyślak (23-03-15)

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •