Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 67

Temat: bezpiecznik nr 15, pobór prądu, rozładowanie akumulator

  1. #51

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Syców
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    no to mnie pocieszyłeś mieto3... ktoś wie jaki koszt takiej naprawy szacowany?

  2. #52

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Syców
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    polecam na przyszłość wszystkim odłączenie akumulatora na noc u mnie pomogło wszystkie wskaźniki działają tylko świeci mi się kontrolka od poduszki. podjade z tym na komputer i dam znać co i jak

  3. #53

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    JG
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Udało się komuś rozwiązać problem z bezpiecznikiem nr 15? Mam to samo co poprzednicy, duży pobór prądu, po wyjęciu bezpiecznika spada. Licznik jeager, został wymieniony procesor, ale to nic nie dało. Czy ten bezpiecznik odpowiada za coś jeszcze w aucie? Nie wiem kompletnie co robić, gdzie szukać problemu.

  4. #54
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tdzuku Pokaż post
    Udało się komuś rozwiązać problem z bezpiecznikiem nr 15? Mam to samo co poprzednicy, duży pobór prądu, po wyjęciu bezpiecznika spada. Licznik jeager, został wymieniony procesor, ale to nic nie dało. Czy ten bezpiecznik odpowiada za coś jeszcze w aucie? Nie wiem kompletnie co robić, gdzie szukać problemu.
    Może spróbuj odpiąć licznik mierząc pobór zamiast wyjmować bezpiecznik.

  5. #55

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    JG
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Po odlaczeniu licznika jest jeszcze gorzej, bo wzrasta pobor. Podobno moze byc tak ze wtedy jakies sterowniki proboja zlapac polaczenie z licznikiem dlatego wzrasta.

  6. #56
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Hm dziwne ale może to i prawda. Odczekałeś parę minut po odłączeniu?

  7. #57

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    JG
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Tak, sprawdzalem nawet po kilku h

  8. #58

    Data dołączenia
    Apr 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    MIŃSK MAZOWIECKI
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 APG

    Domyślny

    Ja u siebie kiedyś zrobiłem wyłącznik do zasilania zegarów bo też mi rozładowywało akumulator. Ale po wymianie zegarów problem zniknął a wyłącznik wykorzystałem do LED pod nogami. A sprawdzałeś może czy przewód zasilania nie jest przetarty i nie bije do masy?

  9. #59

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    JG
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez osa_tor5 Pokaż post
    Ja u siebie kiedyś zrobiłem wyłącznik do zasilania zegarów bo też mi rozładowywało akumulator. Ale po wymianie zegarów problem zniknął a wyłącznik wykorzystałem do LED pod nogami. A sprawdzałeś może czy przewód zasilania nie jest przetarty i nie bije do masy?
    Przewody od licznika jak nowe, przynajmniej tu gdzie się da je zobaczyć. Możesz lepiej opisać co było z tym wyłącznikiem do zasilania?

  10. #60

    Data dołączenia
    Apr 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    MIŃSK MAZOWIECKI
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 APG

    Domyślny

    Ja po prostu zrobiłem wyłącznik za bezpiecznikiem 15 co skutkowało odłączeniem zasilania zegarów. Co prawda skutkowało to komunikatem FUSE w miejscu licznika kilometrów ale zanim zorganizowałem nowy zegar i elektronika żeby to zaprogramować to był dobry środek zaradczy. A jeśli chcesz zmierzyć przewód to musisz miernikiem złapać przewód zza bezpiecznika 15 i szukać po pinach w kostce do zegara. Jak go już znajdziesz to sprawdź czy rezystancja między tym przewodem a masą pokazuje co najmniej w w kOhm (przy wyjętym bezpieczniku).

Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •