no to mnie pocieszyłeś mieto3... ktoś wie jaki koszt takiej naprawy szacowany?
no to mnie pocieszyłeś mieto3... ktoś wie jaki koszt takiej naprawy szacowany?
|
polecam na przyszłość wszystkim odłączenie akumulatora na noc u mnie pomogło wszystkie wskaźniki działają tylko świeci mi się kontrolka od poduszki. podjade z tym na komputer i dam znać co i jak
Udało się komuś rozwiązać problem z bezpiecznikiem nr 15? Mam to samo co poprzednicy, duży pobór prądu, po wyjęciu bezpiecznika spada. Licznik jeager, został wymieniony procesor, ale to nic nie dało. Czy ten bezpiecznik odpowiada za coś jeszcze w aucie? Nie wiem kompletnie co robić, gdzie szukać problemu.
Po odlaczeniu licznika jest jeszcze gorzej, bo wzrasta pobor. Podobno moze byc tak ze wtedy jakies sterowniki proboja zlapac polaczenie z licznikiem dlatego wzrasta.
Hm dziwne ale może to i prawda. Odczekałeś parę minut po odłączeniu?
Tak, sprawdzalem nawet po kilku h
Ja u siebie kiedyś zrobiłem wyłącznik do zasilania zegarów bo też mi rozładowywało akumulator. Ale po wymianie zegarów problem zniknął a wyłącznik wykorzystałem do LED pod nogami. A sprawdzałeś może czy przewód zasilania nie jest przetarty i nie bije do masy?
Ja po prostu zrobiłem wyłącznik za bezpiecznikiem 15 co skutkowało odłączeniem zasilania zegarów. Co prawda skutkowało to komunikatem FUSE w miejscu licznika kilometrów ale zanim zorganizowałem nowy zegar i elektronika żeby to zaprogramować to był dobry środek zaradczy. A jeśli chcesz zmierzyć przewód to musisz miernikiem złapać przewód zza bezpiecznika 15 i szukać po pinach w kostce do zegara. Jak go już znajdziesz to sprawdź czy rezystancja między tym przewodem a masą pokazuje co najmniej w w kOhm (przy wyjętym bezpieczniku).
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)