Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokazane rezultaty 21 do 27 z 27

Temat: Czujnik temperatury silnika - kto poda mi jego numer?

  1. #21

    Data dołączenia
    Dec 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    A tak wogole to moze ja tez cos mam z tym czujnikiem . Bo niespotkałem sie u mnie zeby pracowały wiatraki na chłodnicy. Wie ktoś może kiedy one sie powinny załączyć ??
    A3 1.9 TDI 110KM
    Moja Niunia

  2. #22
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Jestem po wymianie tego czujnika
    Nadal to samo sie dzieje - nie wlacza sie wentylator

    Juz nie wiem co mam robic.. chyba odzaluje kasy i pojade do jakiegos elektromechanika
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  3. #23

    Data dołączenia
    Apr 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    koszalin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    A co z falowaniem obrotów? Pomogło? W chłodnicy po prawej stronie jest jeszcze jeden czujnik temperatury i o ile się nie myle to on jest odpowiedzialny za załączanie wiatraków. Jeżeli masz klimę to obydwa wiatraki muszą chodzić przy załączonej klimie. Pod podstawą akumulatora jest jeszcze taki duży przekaźnik/sterownik do wentylatorów 1J0 919 506 (10 styków lub 14 styków, w ETOSie grupa główna 937-30) - sprawdź wtyczki i bezpieczniki - może coś pomoże.

  4. #24
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    No obroty nadal leciutko faluja
    Juz sam nie bede nci robil oddam do speca i tyle
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  5. #25

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    (A)rturo: w ogole wietraki sie nie wlaczaja, czy wlacza sie jeden? ... opisz dokladniej
    Pod podstawa akumulatora sa przewody masy wentylatorow przykrecone do nadwozia... to czasem traci styl i wentylatory przestaja sie wlaczac nawet jak czujniki sa OK.
    Sprawdz to, ja mialem taki przypadek

  6. #26

    Data dołączenia
    Dec 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Stalowa Wola
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    hm a moim problemem jest osiagniecie 90stopni (na wskazniku) temp. Tzn dojdzie do 90 ale go musze mocno przycisnac !! A tak przy normalnej jezdzie to zazwyczaj temp jest w okolicach 80-85" zaraz przed 90" ;] ... przejmowac sie tym czy nie bardzo ?

  7. #27
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Mach, wogule sie nie wlaczaja - zaden wentylator
    Co do tych wtyczek to widzialem je w gorze..
    Ale jutro auto idzie do malarza i dopiero za kilka dni bede sie mogl przyjzec temu dokladniej
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •