Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 23

Temat: Hybrydowe turbo do BKD

  1. #1
    RobertGTI's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Question Hybrydowe turbo do BKD

    Pamiętam że kiedyś był temat, ale to z przed trzech lat.

    Jak to wygląda teraz, czy ktoś z was montował hybryde, z jakiego źródła, za ile i jakie wyniki ????

    Czy zmieniło się coś w związku z loterią, czyli jak trafisz to jest 20X KM, a jak nie trafisz to 185 i się wysrywa po 500km przebiegu?
    Czy dalej tylko Karambol, czy może ktoś inny ?

    Piszcie, wrzucajcie wykresy, spostrzeżenia, ceny itd.
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 12-07-15 o 21:26

  2. #2
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    teraz jedynym slusznym wyborem jest to :

    http://allegro.pl/tuning-turbo-gtb22...331785421.html

    tylko wydech i granice 240-250 sa osiagalne

    po zmianie chlodzenia i pompek, 270 zdrowe

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...736#post954736

    po zmianie sprzegla powinno 300 peknac , piramidy auto sie robi


    najwazniejsze ze to nie jest zadna hybryda.
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  3. #3
    RobertGTI's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    wiem Miro wiem, niestety GTB wymaga custom kolektora, dp, i dolotu co pociąga za sobą koszty. Wychodzi jakieś 7k zł... A tyle niestety nie będę miał. A jeśli mam kupować regenerowane turbo to wole dorzucić 200zł i wziąć hybryde.

  4. #4
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    bez przesady, turbo 1500, wydech kompletny nawet w MG to 2200, w mniej renomowanej firmie tez 1500
    strojenie 1000-1500

    ecuproject za cala taka przerobke biora chyba 5tys


    a z hybrydami...
    wszyscy wsadzali/wsadzaja turbo z BRD, bo fabryka i pewniejsze.
    jak chcesz dobra hybryde p&p do BKD, to napisz do magga
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  5. #5
    RobertGTI's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Zdaje sobie sprawę że gtb bije wszystko na głowę i marzy mi się, ale... zobaczymy jeszcze

    Ale chciał bym poznać jakieś nowe opinie i informacje nt. hybryd, więc jak ktoś zakładał, kupował, piszcie

  6. #6
    wojt's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    91 razy
    Podziękował
    44 razy

    Domyślny

    Podepnę się pod temat.

    W moim 2.0 TDI BKD powoli pada turbo. Objawia się to wyciem na niskich obrotach i przy schodzeniu z obrotów na luzie. Rok temu robiłem chipa w Dynosofcie i tam chciałbym zmienić turbo na te ze 170-tki.
    Na przełomie września/października dzwoniłem do Dynosoftu wypytać co i jak i padła propozycja montażu turbo od BRD, ponieważ jest proste w montażu (odradzono BMN o które pytałem z powodu utrudnionego montażu w silniku BKD). Koszt turbo +montaż+korekta softu = 2800zł. Dzisiaj dzwoniłem ponownie, żeby dopytać szczegóły i ewentualnie umówić się na montaż i otrzymałem odpowiedź, że poleca jednak turbo ze nowych silników na CR, że BRD ma kiepską charakterystykę i że ogólnie nie poleca BRD (ze względu na charakterystykę) jeżeli chcę autem pojeździć dłużej. Koszt montażu turbo z silnika na CR to 3500zł.

    Co mam o tym sądzić? Wyczuwam, że nagła zmiana zdania co do BRD wynika z chęci wyciągnięcia ode mnie dodatkowych 700zł, chociaż oczywiście nie twierdzę, że turbo z CR nie jest lepsze. Przypuszczalnie na jesień w Dynosofcie nie montowali jeszcze turbo CR do BKD i dlatego ta propozycja wtedy nie padła i chwalono BRD, a teraz nastąpił całkowity zwrot akcji.

    Jak w praktyce wygląda porównanie A3 z turbo BNM po sofcie i BRD po sofcie? Faktycznie wstaje dużo gorzej? Przeglądałem jakieś wykresy BRD i są różne, jedne wstają tak dobrze jak moje małe BKD, a inne faktycznie wstają wyżej. Jestem lekko załamany, bo już od dłuższego czasu zbierałem się na wymianę i w końcu zdecydowałem się na BRD a tu znowu zmiana sytuacji...

    Aha, uprzedzając pytanie, Dynosoft BMNów nie montuje w ogóle, bo za dużo roboty.
    Ostatnio edytowany przez wojt - 21-01-13 o 12:56

  7. #7
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    zawsze mozesz sam kupic turbo i je zalozyc
    kolektor ze wzdluznego 2.0tdi 16V, turbina i przerobka DP, a na strojenie pojechac do tunera, najtaniej wyjdzie

    polecaja teraz CR, bo sila rzeczy kazdy ma wieksze pojecie o nich, wszyscy sie ucza, poza tym dostepnosc tych turbin jest nieporownywalnie wieksza/lepsza niz starych juz z PD

    z BRD byla zawsze loteria, ale nawet te co gorzej wstawaly.. na drodze tego nie czuc, a i reszta gratow tak nie cierpi, nie musisz miec max momentu przy 2tys, bo i po co...

    z kolei turbiny z CR to KKK, turbo wieksze, wiesz tez na pewno ze uznawane za lepsze nic Garett

    moje zdanie jest takie, jeslu udaloby ci sie kupic i zalozyc tanio turbo z BRD, to jak najbardziej
    jesli decydujesz sie na kompletny Stage u Wojtka, to tez bym wolal turbine z CR-a,

    ceny, sa negocjowalne na pewno zawsze, za darmo nikt nie robi, bo z tego zyje
    zawsze mozna poszukac kogos innego, moze zrobi taniej a rownie dobrze

    znajdz w dobrej cenie, dobra turbine KKK z gwarancja, wywazona itd , zawsze mozesz sprobowac

    porownywanie wykresow... skad wiesz, na ile pozwoli twoja glowica, twoje wtryski itp
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  8. Podziękowania dla Miro za pomoc w problemie

    wojt (21-01-13)

  9. #8
    wojt's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    91 razy
    Podziękował
    44 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    porownywanie wykresow... skad wiesz, na ile pozwoli twoja glowica, twoje wtryski itp
    Wiadomo, że wyniki mogą być różne, ale jakiś ogląd mam.

    U mnie po sofcie było 161KM, nie wiadomo do końca z jakiego powodu, pewnie wtryski słabe, ale na co dzień nic się z nimi nie dzieje. Nie liczę na cuda, ale myślę, że ok 185KM po zmianie dmuchawy pokaże.

    Na pewno nie zdecyduję się na turbo z CR, z powodu kosztów. Nie chcę pchać tyle kasy za samo turbo. Już sama wymiana na BRD to dużo wyższy koszt niż naprawa seryjnej. Mam inne wydatki, ale pomyślałem, że jak i tak trzeba wymienić to może na większe. W mojej okolicy nie ma raczej nikogo, kto montowałby już taki zestaw (tym bardziej za niższą cenę), a nie chcę, żeby moje auto było królikiem doświadczalnym Nie chcę potem się bujać pomiędzy mechanikiem a tunerem jeśli byłoby coś nie tak. Pozostaje więc robienie kompletnej modyfikacji w Dyno, albo naprawa seryjnej sprężarki.

    Ale ogólnie twierdzisz, że nie będzie źle na tym BRD? Jeździłem wcześniej Leonem ARL i tam też turbo wstawało wysoko (zaczynało jechać od ok. 2000 obr, max moment w okolicach 2700 obr), ale dało się z tym żyć. W BRD chyba będzie trochę lepiej niż w 1.9 ARL? Nie będę chyba żałować że zmieniłem?

  10. #9
    kostszu's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    AUDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Ja zrobiłem HYBRYDĘ z BMN i na razie jestem super zadowolony wstaje bardzo ładnie ciągnie dużo lepiej niż oryginalna BKD . Widziałęm przerobione hybrydy z allegro rozwieracją w wsadzają większy wirnik nawet na stare gratki trzpień który jest cieniutki . Ja osobiście kupiłem lekko zatartą turbinę z BMN i wymieniłem całą część zimną zregenerowaną na podzespołach MALETT , Całość dałem później do wyważenia i działa . Zmieniłem tylko dolot do intercoolera , stary nie pasował i miał bardzo małą średnicę przy turbo .
    Turbinka wyszła mniej niż regenerowane na allegro. Całość po wystrojeniu daje 200KM

  11. #10
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez wojt Pokaż post
    U mnie po sofcie było 161KM, nie wiadomo do końca z jakiego powodu, pewnie wtryski słabe, ale na co dzień nic się z nimi nie dzieje. Nie liczę na cuda, ale myślę, że ok 185KM po zmianie dmuchawy pokaże.
    Mysle ze to wariant bardzo pesymistyczny, ale lepsze mile zaskoczenie, niz duze rozczarowanie

    Cytuj Oryginalnie napisane przez wojt Pokaż post
    Nie chcę pchać tyle kasy za samo turbo. Już sama wymiana na BRD to dużo wyższy koszt niż naprawa seryjnej.
    tez mam takie zdanie, wpychanie w dzisiejszych czasach duzych pieniedzy w diesla jest bez sensu, uzyskanie duzych mocy to kilka tysiecy zlotych, lepiej od razu turbobenzyne kupic


    kotszu poleca hybryde, ja zwolennikiem hybryd nie jestem, choc sam mialem w BKD, zrobila do tej pory ok 80tys, dalej jezdzi, ale to byl wyjatek, wtedy nie bylo zadnej alternatywy poza GT22 CS2 i DS2 lub w prawie tych samych pieniadzach BMN (z wlozeniem BMN jest wiecej roboty niz z wlozeniem GT22 )
    co kogo znam, to hybryda sie "wysrala" wczesniej czy pozniej. wsadzanie hybrydy to z reguly rowniez wyjecie klapy gaszenia itd, turbo padnie, to leci silnik.

    fabryczne turbo ma jeszcze jedna, chyba najwazniejsza zalete, jak ci padnie, to kupujesz takie samo i zakladasz, auto jezdzi.
    pojedziesz na wczasy do Wloch i tam Ci padnie turbo, turbine z BRD kupisz na szrocie taniej niz u nas, a Angelo w stodole pomoze Ci ja wkrecic, a jak bedziesz mial hybryde i sie wysra to co ? laweta
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •