wystarczy przeczytać wątek
cały ten temat jest o takim problemie
mogą być wtryski, może być dwumas, mogą być rozwulkanizowane poduszki silnika itd.
wystarczy przeczytać wątek
cały ten temat jest o takim problemie
mogą być wtryski, może być dwumas, mogą być rozwulkanizowane poduszki silnika itd.
|
taaa, a najczęściej TTTM i wyeliminowanie tego to często jak walka z wiatrakami, połowę osprzętu wymienisz i dalej będzie telepał, ja swego czasu walczyłem z tym w BRU wtryski super, wałek zero podtarcia, poduszki, dwumas wymieniony i co ... i nic... dalej telepał
było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007
Sprawdź ustawienie walka rozrządu grupa 004
Witam wszystkich. Czytajac duzo osob borykalo sie z tym problemem ktory i ja posiadam . A mianowicie jestem od miesiaca posiadaczem Audi a3 8p z silnikiem 2.0 tdi (bkd) - mowili mi ze to najlepszy silnik z tej jednostki. Moim problemem sa odczuwale drgania silnika i telepanie nim na biegu jalowym. Dzieje sie to nawet nie raz na zimynm silniku ale jak jest mega rozgrzany to czuc to strasznie . Do tej pory podlaczylem go do kompa i zostala sprawdzona praca wtryskow chodza wrecz idealnie mi powiedzieli. Czuc jak deliktanie sie oddzywa dwumasa ale mowia ze to raczej nie jest przyczyna takiego telepania. Na kompie pojawil sie blad klapy gaszacej ktory zostal skasowany i jakby drgania przez moment byly praktycznie nie odczuwalne jakby ich nie bylo. Lecz powrocilo to znowu musialbym podlaczyc go do kompa i zobaczyc czy blad sie pojawil poniewaz zadna kontrolka nie wyskakuje czy klapa gaszaca / zapchany egr moga byc powodem telepania silnika?. Wymienilem tez filtr paliwa i nic. Auto odpala na kopa bez zadnych problemow dymic tez nie dymi. Prosze o pomoc.
A Powiedzcie mi panowie Czy po wymianie dwumasu +sprzęgła,przepustnicy powietrza,poduszkach pod silnikiem, rozrządu,regeneracji pompowtrysków,wiązki elektrycznej od pompek,regeneracja turbo. Silnik tak jak by kuleje trzepię budą ale nie ciągle tylko tak co 20sec i znowu powraca do normy.. przy czym faluje obrotomierz góra dół pod vag nic wszystko ok. Korekcja pompek 3 cylinder max 1,95 pokazywał .4 0,70 drugi podobnie jak i pierwszy 0,60 a nawet 0,5 , nikt nie wie co to za problem i juz nie wiem co mam zrobić proszę pomóżcie stawiam 0,7 !! ostatni mój pomysł kompresja silnika czekam na każdą opnie podpowiedz,z tego co wyczytałem to nikt nie miał takiej samej sytuacji czekam na opinie pozdrawiam
Korekcje prawie 2 na 3 cylindrze to masz kiedy, na postoju? Jak masz mozliwosc to zmierz kompresje - to akurat dobry pomysl jest.
Temat rzeka, 3 dni temu wymieniłem dwumasę ze sprzegłęm (dwumasa była padnięta) i myślałem, że drgania znikną.
A ku mojemu zdziwieniu podczas jazdy zauważyłem delikatne, bardzo subtelne drgania silnika na biegu jałowym, tak co 15-20 sekund. Auto 1.9 BKC, auto przyśpiesza, wtryski ok, tylko zauważyłem podobny objaw jak u kolegi Villerius, duże spalanie na biegu jałowym. Teraz pytanie od czego zacząć sprawdzanie.....
Audito.
chyba musisz wymienić po prostu wał. Masz wytarty i dlatego tak czepie. Przy odpalaniu też masz lekkie uderzenie? pomimo tego , że masz nowego dwumasa.
Witam mam problem ze swoim BKD auto kupiłem jakiś 2 miesiące temu i zauważyłem że kiedy stoję na równej drodze i nie ważne czy silnik jest ciepły czy zimny to chodzi równo a kiedy stanę np na światłach pod górę to zaczyna szarpać na luzie. Ponadto mam dziwne wrażenie że w momencie kiedy jadę pod górę to nie mam pełnej mocy tak jakby był słabszy. Podpinany był komputer i wtryski niby wszystkie są w normie ale facet mi powiedział że to może być wina okablowania wtrysków. Czy to możliwe? że podczas kiedy stoję na wzniesieniu to jakiś przetarty kabel do czegoś dotyka i któryś wtrysk nie pracuje tak jak trzeba?
Witam również mam problem z drganiem silnika. Silnik 1,6 102 km. Na biegu jałowym i tylko na rozgrzanym silniku czuć w kabinie delikatne drgania ale obroty nie drgną. Nie mam problemów z odpalaniem. Wersja ta nie ma dwumasy, poduszki pod silnikiem całe, wymieniłam świece, przewody, przeczyszczona przepustnica, brak błędów po podłączeniu komputera, test sprężania wyszedł bardzo dobrze, delikatne odchylenia jedynie na 3 cylindrze, wymienione uszczelki pod kolektorem i skończyły się pomysły co jeszcze. Koledzy podpowiadają cewkę ale nie wiem czy to coś pomoże. Może macie jeszcze jakiś pomysł?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)