Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 78

Temat: buczy przy przyspieszaniu

  1. #41

    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    koszalin
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kuebk Pokaż post
    Chudyz zacznij od odpiecia haldexa elektrycznie, do tego nie potrzeba serwisu a juz bedziesz znal kierunek.
    W sumie dobry strzał, a w ASO właśnie za to mnie skasowali 300 zł wg. ASO uszkodzony tylny wał, haldex. Nie podejmują się naprawy, tylko wymiana, cena 17 000 zł - haha,, auto warte 30 tys zł , czyli szok, załamka.

    Elektronicznie wszystko ok , po odpięciu haldexa jest wszystko cicho. Nie wiem co robić? Naprawia się te haldexy, jeździć z tym buczeniem? szukać jakiś magików? Starałem się dopytać co dokładnie ale nie wiem o co pytać?


    pzdr

  2. #42
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    No to widzisz, juz jest jakis trop. Sprawdz tlumik drgan skretnych pomiedzy walem a haldexem.
    Ten tlumik jest zbudowany z 2 elementow, wewnetrznej chyba gumowej wkladki i zewnetrzenego metalowego pierscienia. Oba te elementy powinny moc sie poruszac bez nadmiernego oporu w stosunku do siebie. U mnie bez problemu da sie wychylac zewnetrzny pierscien dwoma palcami w kierunku przod-tyl auta.

  3. #43
    kamil1905's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poland
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    58 razy
    Podziękował
    46 razy

    Domyślny

    A korzystając z okazji zapytam z ciekawości czy taki sam pierścień, który jest z przodu (od reduktora i skrzyni) też powinien się ruszać niezależnie jak ten z tłumnik z tyłu?

    Audi A3 1.8 AGN 125 KM ---> Audi A3 1.8 T Quattro 180 KM - 252 KM ---> Audi ...... Quattro

  4. #44
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    O ile dobrze pamietam to w 8P budowa i zasadza dzialania obu tlumikow drgan skretnych jest dokladnie taka sama.

  5. #45

    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    koszalin
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kuebk Pokaż post
    O ile dobrze pamietam to w 8P budowa i zasadza działania obu tłumikow drgan skretnych jest dokladnie taka sama.
    Sprawdziłem tłumik drgań skrętnych i niestety się rusza, czyli nie jest zapieczony. Dałem auto jeszcze do jednego mechanika, gdzie sprawdzali je na podnośniku i ponoć dźwięk pochodzi bardziej z przodu. Teraz diagnoza jest że to układ przeniesienia napędu. Nie wiadomo co dokładnie, mechanik nie za bardzo chciał się podjąć szukania. Może olej, może zębatki, ale wg niego to dźwięk z przodu a nie z tylnego wału czy haldexa. W ASO mówili że jak odpięli haldexa to nie wyło - dlatego zgłupiałem ( to tył czy przód?). Chociaż to chyba może być powiązane. Najgorzej że sytuacja się pogarsza, teraz jak wrzucę na luz przy 60 -70 km/h to słychać wycie, które cichnie jak dodam gazu. Czyli ogólnie jakiś kosmos... dam znać jak się z tym uporam.

  6. #46

    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    koszalin
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez chudyz Pokaż post
    Sprawdziłem tłumik drgań skrętnych i niestety się rusza, czyli nie jest zapieczony. Dałem auto jeszcze do jednego mechanika, gdzie sprawdzali je na podnośniku i ponoć dźwięk pochodzi bardziej z przodu. Teraz diagnoza jest że to układ przeniesienia napędu. Nie wiadomo co dokładnie, mechanik nie za bardzo chciał się podjąć szukania. Może olej, może zębatki, ale wg niego to dźwięk z przodu a nie z tylnego wału czy haldexa. W ASO mówili że jak odpięli haldexa to nie wyło - dlatego zgłupiałem ( to tył czy przód?). Chociaż to chyba może być powiązane. Najgorzej że sytuacja się pogarsza, teraz jak wrzucę na luz przy 60 -70 km/h to słychać wycie, które cichnie jak dodam gazu. Czyli ogólnie jakiś kosmos... dam znać jak się z tym uporam.
    mały update, w poniedziałek auto się rozkraczyło na środku krzyżówki w mieście, dziwnie pracowało, wrzuciłem jedynkę to ruszało ale nagle był zgrzyt i jakaś siła je zatrzymywała, ledwo zjechałem na chodnik. Potem nawet nie mogłem go holować na lince bo na luzie co jakiś czas się "blokowało" tak jakby miało wbity bieg ( aż w końcu linka się zerwała ). Musiałem wynająć lawetę do mechanika... Dzisiaj moze dowiem się coś więcej, mechanik ma sprawdzić przeniesienie napędów. Ponoć na 1 powoli można jechać, biegi wchodzą, na postoju pracuje równo. Coś jednak musiało się ostro posypać, masakra jakaś.

  7. #47

    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    koszalin
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    diagnoza mechanika: reduktor skrzyni biegów, rozdzielacz napędu. Nie do końca ogarniam te części. Ponoć jak otworzyli to był straszny kisielowaty olej plus pełno opiłków metalu, dlatego blokowało cały napęd i auto stawało podczas jazdy. Tak czy inaczej używka za 1500 zł + robocizna 1200 zł Czyli oby się w 3 tys zamknąć...i aby to było na pewno to - to nawet przeboleje te 3 tys. Zobaczymy pod koniec tygodnia.

  8. #48
    kamil1905's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poland
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    58 razy
    Podziękował
    46 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez chudyz Pokaż post
    Tak czy inaczej używka za 1500 zł + robocizna 1200 zł
    Reduktor 1500 zł? Robota 1200 zł? Zmień mechanika bo albo nie chce im się za to wziąść albo chcą dodatkowo zarobić. A jak mojemu kumplowi w Golfie wyciągali skrzynię z reduktorem to wzięli 400 zł. Rozebranie skrzyni na części pierwsze swoją ceną ale wyjęcie i włożenie skrzyni z reduktorem 400 zł.
    Wymienić reduktor to nie jest wielka filozofia. Popytaj innych mechaników.
    Wprawdzie najtańszy i do 1.8 T ale gwarancja rozruchowa jest. Tak on wygląda. Wychodzi ze skrzyni i dalej dołączony jest do niego wał.

    http://allegro.pl/reduktor-golf-iv-a...711973964.html

    Audi A3 1.8 AGN 125 KM ---> Audi A3 1.8 T Quattro 180 KM - 252 KM ---> Audi ...... Quattro

  9. Podziękowania dla kamil1905 za pomoc w problemie

    chudyz (02-11-14)

  10. #49

    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    koszalin
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kamil1905 Pokaż post
    Reduktor 1500 zł? Robota 1200 zł? Zmień mechanika
    he, też tak zawsze ludziom pisałem, ale jak auto jest rozwalone i rozebrane, a do tego inni mechanicy rozkładają ręce to nie jest tak łatwo podziękować i pojechać w inne miejsce...tak czy inaczej, auto zapłacone i odebrane, używany reduktor dla 4x4 1500 zł, robocizna 1500 zł ( z wyciąganiem i rozbieraniem skrzyni biegów itd) plus jakieś dodatkowe oleje itd. Na pewno można było taniej ale teraz i tak się cieszę że mam auto.

    Dla czytających u mnie posypały się zębatki w reduktorze, tak że aż w końcu blokowały cały układ napędowy, plus był bardzo gęsty stary olej. Auto ma przebieg niby 200 tys.

    Dzięki wszystkim za pomoc, zwłaszcza kamli1906 i kuebk.


    Tak jak pisałem wcześniej byłem łącznie w Koszalinie u 12 mechaników. Założę chyba osobny temat w Off topicu bo mam niezłe teraz doświadczenie. Ogólnie jestem zniesmaczony i zażenowany całym rynkiem usług mechaników. Nie wiem jak w większych miastach robicie te zaawansowane mody aut, ale w Koszalinie to głównie wymieniacze części, a nie mechanicy. Nikt nic nie wie, a udaje najmądrzejszego. No chyba że przyjedziesz i powiesz że masz do wymiany klocki, opony itd. to bardzo chętnie. PS> Byłem też u polecanych lokalnych magików i u nich to samo.

    Także płakałem jak płaciłem, ale teraz chcę żeby auto tylko jeździło, bo 2 tygodnie żyłem na taksówkach i komunikacji miejskiej

  11. #50
    kamil1905's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poland
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    58 razy
    Podziękował
    46 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez chudyz Pokaż post
    he, też tak zawsze ludziom pisałem, ale jak auto jest rozwalone i rozebrane, a do tego inni mechanicy rozkładają ręce to nie jest tak łatwo podziękować i pojechać w inne miejsce...tak czy inaczej, auto zapłacone i odebrane, używany reduktor dla 4x4 1500 zł, robocizna 1500 zł ( z wyciąganiem i rozbieraniem skrzyni biegów itd) plus jakieś dodatkowe oleje itd. Na pewno można było taniej ale teraz i tak się cieszę że mam auto.
    Ważne, że jesteś zadowolony i że jest już ok

    Cytuj Oryginalnie napisane przez chudyz Pokaż post
    Dzięki wszystkim za pomoc, zwłaszcza kamli1906 i kuebk.
    Nie ma problemu

    Cytuj Oryginalnie napisane przez chudyz Pokaż post
    Założę chyba osobny temat w Off topicu bo mam niezłe teraz doświadczenie.
    Zakładaj śmiało. Na pewno będą chętne osoby po porady

    Audi A3 1.8 AGN 125 KM ---> Audi A3 1.8 T Quattro 180 KM - 252 KM ---> Audi ...... Quattro

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •