Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokazane rezultaty 41 do 46 z 46

Temat: Wymiana sworznia wahacza

  1. #41
    czaro95's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    U nas na serwisie zawsze zakłada się stare bez wspomnianego kołnierza. I to nie jest mój wymysł tylko porady Mistrzów serwisu którzy pracują już 15lat i uczestniczą w różnych szkoleniach ... ale każdy robi to co chce, w każdym bądź razie życze zdrowia przy odkręcaniu tego bo ja już to robiłem na serwisie w a3 po jednej zimie gdy trzeba było odkręcić zwrotnice do wymiany łożyska taką właśnie nakrętke, skończyło się na obcięciu sworznia który miał zaledwie pół roku... Ale każdy robi to co chce w każdym bądź razie życze miłego majsterkowania

  2. #42
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez czaro95 Pokaż post
    gdy trzeba było odkręcić zwrotnice do wymiany łożyska
    nie prosciej bylo odkrecic sworzen z 3 srub od wahacza? powiem Ci ze zakladalem roznych firm sworznie tych drogich i tych zupelnie tanich , nigdy nie bylo problemu zeby odkrecic nakretke . Robilem tez naprawy po innych mechanikach i fakt ze odkreca sie ciezej chociazby ze wzgledu na zabrudzenia na gwincie ale zeby obcinac?nigdy
    Who I am? I am a the Champion.

  3. #43
    czaro95's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PROSTO Pokaż post
    nie prosciej bylo odkrecic sworzen z 3 srub od wahacza? powiem Ci ze zakladalem roznych firm sworznie tych drogich i tych zupelnie tanich , nigdy nie bylo problemu zeby odkrecic nakretke . Robilem tez naprawy po innych mechanikach i fakt ze odkreca sie ciezej chociazby ze wzgledu na zabrudzenia na gwincie ale zeby obcinac?nigdy
    A jak Ci śruba na gwincie nie chce dalej iść to co zrobisz? Będziesz się nad nią modlił? To jedyne co możesz zrobić to ją ukręcić tylko przy włożeniu większej siły... Ale oczywiście na to nie ma reguły. Niektóre odkręcają się normalnie... Z resztą niepotrzebnie o tym pisałem, każdy niech robi to co uważa, to jest tylko moja osobista opinia poparta doświadczeniem ludzi którzy robili setki takich aut. I to nie tyczy się tylko sworzni wachacza bo i końcówek itd.

  4. #44
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    z calym szacunkiem do Ciebie i ludzi ktorzy sie tym trudnia , ale takie podjescie jest zle , niczym z lat gdzie dostac czesc do auta graniczylo z cudem.Tak sie utarlo i ludzie to praktykuja, ale wystarczy wizyta w ASO czy tez innym wiekszym zakladzie mechanicznym i tam nikt nie pomysli o zalozeniu starej nakretki czy srubki. Nie dlatego ze to ASO tylko dlatego ze dana osoba bierze odpowiedzialnosc za swoja prace i nie chce pozniej poprawiac za darno czy tez byc ciagana po sadach. Po to jest nowa czesc zeby ja zalozyc nikt nie daje jej w gratisie czy tez po to aby stala nad kominkiem tylko ma byc zalozona i plastikowy kolnierz ma zabezpieczac przed odkrecaniem sie nakretki. Tu juz nawet nie chodzi o toczy ciezko bedzie sie odkrecalo czy nie ale o bezpieczenstwo ludzi ktorzy znajduja sie w aucie. To jest moje osobiste zdanie , tyle z mojej strony
    Who I am? I am a the Champion.

  5. #45
    czaro95's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Ok rozumiem Cię Ale nie mówie żeby dawać jakąś starą nakrętke czy coś... Poprostu dać tą bez tego kołnierza nową A w ASO owszem dają może i nowe dołączane do części bo w razie czego przy odkręcaniu owej części w razie zniszczenia dają nową tą część... Nie ma co ukrywać że ASO jest,było i będzie drogą opcją serwisowania auta Powtarzam że jest to moja osobista opinia i nie musisz się z nią zgadzać ja to rozumiem

  6. #46
    Enten's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Otwock
    Auto
    Audi a3, Golf mk1 1.9TDI ASZ
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Czarku, dajemy nową z kołnierzem żeby się nie odkręciła. Kołnierz jest zabezpieczeniem, żeby się nie odkręcało. To dla bezpieczeństwa.
    Zakręcasz na taką bez kołnierza. Co z zabezpieczeniem? Mocniej...? To przeciągniesz gwint.
    Mój ojciec jest z pokolenia tak jak napisał Prosto. Trochę mi przekazał tego we krwi ale obaj "dorastamy"
    Faktycznie kiedyś kombinował z nakrętkami bo ich nie było, były ciężko dostępne albo drogie. Nie wiem, nie pamiętam.
    W obecnych czasach jest nieporozumieniem nie stosowaniem tych nakrętek.
    Czyszczenie gwintu, odrdzewiacz i jeśli faktycznie jest nowy to odkręca się. Stary? Zużyty? wymiana!

    Z tego co widać: dwie szkoły - dwa pokolenia.
    My life be like Ooh Ahh...

    ... wracam do gry
    BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm

    by EvolutionMotorSport


    Zużycie paliwa - Motostat.pl

    mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •