Przy padniętym przegubie wewnętrznym z reguły objawy są takie : stuk przy zmianie biegu ( puszczenie szybko sprzęgła ) oraz drgania poprzeczne podczas dodawania gazu .
Przy padniętym przegubie wewnętrznym z reguły objawy są takie : stuk przy zmianie biegu ( puszczenie szybko sprzęgła ) oraz drgania poprzeczne podczas dodawania gazu .
|
Witam, posiadam Audi A3 8P 2004r 2.0 TDI BKD ze skrzynią DSG 6 oznaczenie GYN.
W początkowej produkcji z tego co wiem, montowali półoś z flanszą, która ma łożysko. Z zamiennikami tej półosi jest duży problem, występuje tylko firmy GSP, którą to już zamontowałem jakiś czas temu, jednak oddałem odrazu na reklamację bo chodziła gorzej jak stara... W związku z tym mam pytanie, czy istnieje możliwość zmiany półosi na taką bez łożyska, z wałem kołnierzowym, który wchodzi do skrzyni ? Wiem, że w późniejszym rocznikach zrezygnowali z półosi z łożyskiem na rzecz dłuższej z tym kołnierzem. ETKA podpowiada że wał kołnierzowy występuje w innych oznaczeniach tej skrzyni czyli HFQ, HBQ, HQL, HXS, HYC, JPJ, JPL, JPQ.
Czy wystarczy kupić wał kołnierzowy do mojej skrzyni GYN, wyrzucić stary wałek, wstawić nowy i kupić nowe półosie dedykowane dla tego wałka kołnierzowego i wszystko podejdzie P&P ? Czy ktoś już z Was przerabiał ten temat ?
Pozdrawiam
Mam zamiar wzmocnić wewnętrzne przeguby, gdyż poleciały mi już 2. raz w ciągu tego roku.
Mam kilka pytan bo nie znalazłem tematu o tym silniku
Czy może są całe półosie z przegubami od jakiegoś mocniejszego silnika (np golf vi gtd) które będą p&p?
Jeżeli chodzi o samą wymianę przegubu czy firma Spidan albo Lobro będzie ewidentnie trwalsza od jakichś przegubów z średniej półki.
Pozdr
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)