Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 13 z 13

Temat: Wymiana przegubu

  1. #11
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Przy padniętym przegubie wewnętrznym z reguły objawy są takie : stuk przy zmianie biegu ( puszczenie szybko sprzęgła ) oraz drgania poprzeczne podczas dodawania gazu .

  2. #12

    Data dołączenia
    Jul 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KG
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV

    Domyślny Zmiana półosi DSG

    Witam, posiadam Audi A3 8P 2004r 2.0 TDI BKD ze skrzynią DSG 6 oznaczenie GYN.

    W początkowej produkcji z tego co wiem, montowali półoś z flanszą, która ma łożysko. Z zamiennikami tej półosi jest duży problem, występuje tylko firmy GSP, którą to już zamontowałem jakiś czas temu, jednak oddałem odrazu na reklamację bo chodziła gorzej jak stara... W związku z tym mam pytanie, czy istnieje możliwość zmiany półosi na taką bez łożyska, z wałem kołnierzowym, który wchodzi do skrzyni ? Wiem, że w późniejszym rocznikach zrezygnowali z półosi z łożyskiem na rzecz dłuższej z tym kołnierzem. ETKA podpowiada że wał kołnierzowy występuje w innych oznaczeniach tej skrzyni czyli HFQ, HBQ, HQL, HXS, HYC, JPJ, JPL, JPQ.
    Czy wystarczy kupić wał kołnierzowy do mojej skrzyni GYN, wyrzucić stary wałek, wstawić nowy i kupić nowe półosie dedykowane dla tego wałka kołnierzowego i wszystko podejdzie P&P ? Czy ktoś już z Was przerabiał ten temat ?

    Pozdrawiam

  3. #13

    Data dołączenia
    Nov 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Post Mocniejsze przeguby do 1.9 BKC

    Mam zamiar wzmocnić wewnętrzne przeguby, gdyż poleciały mi już 2. raz w ciągu tego roku.
    Mam kilka pytan bo nie znalazłem tematu o tym silniku
    Czy może są całe półosie z przegubami od jakiegoś mocniejszego silnika (np golf vi gtd) które będą p&p?
    Jeżeli chodzi o samą wymianę przegubu czy firma Spidan albo Lobro będzie ewidentnie trwalsza od jakichś przegubów z średniej półki.

    Pozdr

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •