Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 49

Temat: sprzęgło dwumasowe na sztywne

  1. #1

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Londyn/ kamienna góra
    Auto
    audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny sprzęgło dwumasowe na sztywne

    Wiatm!

    Jako, że niedlugo będę musiał wymienić sprzęgło zastanawiam się nad zastapieniem dwumasy sztywnym kołem, ma ktos w tym jakies doswiadczenie?? Cenowo wyjdzie to podobnie przykupnie takiego zestawu http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-S3-2-...bf9c267&_uhb=1
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 23-05-16 o 15:33

  2. #2
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    lepiej nie kombinuj z jednomasem bo skrzynia pójdzie do wymiany. Dwumas i koniecznie ze sprzęgła kup Sachs dedykowanego do TFSI A3 / S3. Bedzie to najlepsze rozwiązanie.

  3. Podziękowania dla Zyzio za pomoc w problemie

    raf-gog (01-11-12)

  4. #3

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Londyn/ kamienna góra
    Auto
    audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Konkretna odpowiedz

  5. #4
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    VW Tiguan R-line DSG 4Motion
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Zyzio Pokaż post
    lepiej nie kombinuj z jednomasem bo skrzynia pójdzie do wymiany. Dwumas i koniecznie ze sprzęgła kup Sachs dedykowanego do TFSI A3 / S3. Bedzie to najlepsze rozwiązanie.

    masz jakieś z tym doświadczenie że padnie skrzynia? Ludzie montują jednomasy do TDI gdzie obciązenie jest równie wysokie jak nie wyższe i jakoś na razie skrzynie nie padają, jedyne to to że odczuwalnie czasami da sie odczuć pogorszenie komfortu
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  6. #5
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    ja zrobilem, ja narazie polecam. 460NM znosi i daje rade troszke jest glosniej na luzie ale jak zrobisz przelotowy wydech to nie bedziesz slyszal

  7. #6
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    co człowiek to inna opinia dlatego są one różne, jeden zakłada koło jednomasowe z sachs performance do mocnego auta, drugi zakłada dwumasowe Luka (oryginał) + sprzegło Sachs'a . Przy jednomasie jest szansa uszkodzenia skrzyni biegów. Mogą pojawić się luzy na wale korbowym, panewki siadają szybciej. Jednomas gorzej przenosi drgania z silnika na skrzynię biegów która jest mega precyzyjnym narzędziem + głośniejsza praca na wolnych obrotach co w tym wypadku jest oczywiste.

    Borys narazie daje radę ale pytanie jak długo

  8. #7
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    VW Tiguan R-line DSG 4Motion
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    na forum golfa czy golfa piątki ludzie mają też po 200KM w 1.9 TDI na komplecie G60/VR6/1Z i kilka lat jeżdżą bez awarii, fabryczny dwumas już dawno by się wysypał, Zyzio to wszystko o czym piszesz o awaryjności to tylko gdybanie nie poparte konkretnymi przykładami, faktem jest że da się odczuć delikatnie większe drgania czy inna kultura podczas ruszania, co do korbowodów to jakaś bajka, przecież jednomas nie jest sztywny, to nie sztywne sprzęgło sportowe, przecież ma tłumiki drgań jak każde inne sprzęgło
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  9. #8
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    kolego mówimy tu o benzynie 2.0TFSI a nie 1.9TDI, skrzynia wytrzyma na jednomasie góra 10tysiecy po czym się rozsypie. Potwierdzi to choćby Patryk z Compsportu lub Witek z R-Performance.
    Do TFSI tylko dwumas i Sachs performance z tarczą organiczną - najlepszy wybór

  10. #9
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Zyzio 10 tys Km to ja juz zrobilem

  11. #10
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    OK ale nie tym autem

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •