Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 16 z 16

Temat: [8L] Turbina - pomoc

  1. #11
    kafarek831's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    stargard szczeciński
    Auto
    było audi asz, s38L, jest 8P quattro
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    witam Miałem to samo I był nieszczelny układ gdyz obejma metalowa mi sie zsuneła i wtedy tam sie robi szczelina a ze jak wł od nowa silnik to turbina zaczyna działa to jest problem napewno czujnika który znajduje sie przy samym Ic Na bank to to bo miałem ten sam problem Jak cos to pisz to ci postaram sie pomóc

  2. #12

    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Będzin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Mehow81 też miałem takie objawy i okazało się ze padła turbinka a dokładnie półoś, w Turbo-tec w Jaworznie zapłaciłem 2100zeta za regenerowana + 2 latka gwarancji. Nową proponowali mi za 3600 z groszami.

  3. #13
    kafarek831's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    stargard szczeciński
    Auto
    było audi asz, s38L, jest 8P quattro
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    tak wiec masz pare wersji do sprawdzenia Wiec najpierw zacznij od najtanszych

  4. #14

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jastrzębie
    Auto
    Golf4 TDI AJM 160KM/380Nm
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    no dziękuję za porady, posprawdzałem wszystkie obejmy, węże itp od turbo do kolektora ssącego i nic, potem plecionkę i też nic, już mi ręce opadają i jestem coraz bliżej stwierdzenia że to turbo

  5. #15
    kafarek831's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    stargard szczeciński
    Auto
    było audi asz, s38L, jest 8P quattro
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    zobacz jeszcze ten czujnik Jak masz okzje to sprawdz na innym i jesli to nie to to turbo ale ja miałem identyczne objawy jak ty i to był wlasnie defekt tegu dupnego czujnika Musiałem zgasic samochod i wtedy na jakies 5 min działał a potem znowu jak taczka musiałem sie toczyc

  6. #16

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jastrzębie
    Auto
    Golf4 TDI AJM 160KM/380Nm
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    u mnie wyje non stop, to nie ten czujnik, już nie mam pojęcia co to może być...

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •