Podsumowując. Łożyska wymienić. Pompy nie powinno być słychać. Regenerować ? (pompa używka, zgadza się).
Podsumowując. Łożyska wymienić. Pompy nie powinno być słychać. Regenerować ? (pompa używka, zgadza się).
|
no jak głośno pracuje to znak że się kończy, ale tam jak kręcisz kierą na maksa lewo prawo to zawsze coś tam będzie słychać pompę
ja na Twoim miejscu spróbowałbym podmienić jakąś używkę i jak będzie git to kupić, ewentualnie kupić nową starą oddasz przy kupnie nowej to będziesz miał trochę taniej
z tą kierownicą masz tak od momentu kupna a3 czy stało się to w trakcie jej posiadania?
Od momentu kupna. Z początku wydawało mi się, że po prostu takie ma wspomaganie, że koła może za szerokie. Jakoś sobie to tłumaczyłem. Ale wsiadłem do innej, i chodziło lepiej. Poprzednia pompa też lekko szmerała przy obrocie, nie "hałasowała", tylko poprostu coś tam było słychać jak się wsłuchałem. Olej był. Po wymianie pompy, zalaniu nowym olejem bez zmian. Kierą mogę kręcić jedną ręką, ale jest to takie dosyć toporne. Obroty wyższe, niższe nie mają wpływu na prace kierownicy. Od samego początku z pewnością McPershon jest uwalony. Też nie doaptrzenie przy kupnie. Po jakimś czasie użytkowania zaczęło się to wyczuwać np. jadąc po lekkich nie równościach, czuć jakby koła biły na boki, jak by auto miało uciec gdzieś. Płyn stary nie ubywał jak i nowy teraz też nie. Nie ma pęcherzyków w zbiorniczku.
@ Pasek na pompie też nówka, wymieniony.
jak masz tak od kupna to jedź na kanał i delikatnie poluzuj śrubę na maglownicy ona będzie tam pod spodem w miejscu gdzie jest łączenie kolumny kierowniczej z maglownicą to niżej będzie ta śruba będzie ją widać z kanału i dojście jest bezproblemowe ta śruba jest chyba na imbus 17 już nie pamiętam delikatnie ją poluzuj i sprawdź czy kiera nie chodzi lżej jak za mocno poluzujesz będziesz miał luz na maglu poluzuj do momentu aż będzie lżej i nie będzie luzu.
Może ktoś wcześniej coś grzebał i docisnął za mocno tę śrubę wtedy układ pracuje ciężej
OK, będę próbował. Dzięki za rady
@ Jeszcze nic nie grzebałem, ale chciałem dodać coś jeszcze.
Jeździłem autem bez wspomagania. Wiadomo, na postoju kiera chodzi ciężko, ale już przy minimalnym toczeniu chodzi lżej. U mnie jest tak samo na postoju, tak samo podczas jazdy. Nie ma różnicy. Też dosyć dziwne zjawisko.
Ostatnio edytowany przez sokrates - 18-10-13 o 15:03
Witam ponownie. Wymieniłem jak narazie poduszki i lozyska amorków i kiera śmiga aż miło Pojawił się nie dawno inny problem. Przy jeździe słychać dziwne buczenie. Tak jakby skrzynia lub tłumik (dzwięk jakby podobny). Dzieje się tak w sumie po jakimś czasie od odjazdu, jakby po nagrzaniu, efekt jeszcze gorszy gdy auto jest obciążone (2 osoby z tyłu). Tłumik końcowy i środkowy wymieniony na nowe. Przy wciśnięciu sprzęgła dźwięk ustaje, słychać jedynie szum łożysk, które też będę wymieniał.
Jeśli o skrzynie chodzi, to przy redukcji i chamowaniu biegiem chodzi w sumie normalnie. Wydaje normalny "miękki" głos. Jedynie na dwójce lekko wyje. Poza tym biegi wchodzą okej.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)