Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 18 z 18

Temat: Kodowanie/Adaptacja climatronica

  1. #11
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    sprobuj 1 powinno zrobic sie on

  2. #12
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez borys1822 Pokaż post
    Jak wiadmomo nie ma pomocnika kodowania w vcds do tego sterownika.

    ale jest coś takiego jak poniżej, ja wkleiłem to jako plik l-code do LABELS i mam podpowiedzi, dzięki userowi 1 6 D

    Adaptacja
    ;
    ; ------------------------------------------------- -
    ;
    ;
    A001, 0, wzrost temperatury na ogrzewanie postojowe / wentylacja
    A001, 1, faktycznie
    A001, 5, wzrost temperatury na ogrzewanie postojowe / wentylacja
    A001, 6, w temperaturze docelowej życia grzejnika
    A001, 7, lub Auxiliary wentylacja zwiększona o wartość wprowadzoną.
    A001, 8,
    A001, 9, zakres: 0 .. 8 (0,0 ... 4,0 ° C)
    A001, 10, jednostka: 1 (= 0,5 ° C)
    ;
    A002, 0, wzrost temperatury na ogrzewanie postojowe / wentylacja (end)
    A002, 1, w rzeczywistości
    A002, 5, wzrost temperatury na ogrzewanie postojowe / wentylacja (end)
    A002, 6, temperatury docelowej na koniec okresu grzejnika
    A002, 7, lub Auxiliary wentylacja zwiększona o wartość wprowadzoną.
    A002, 8,
    A002, 9, zakres: 0 .. 4 (0,0 ... 2,0 ° C)
    A002, 10, jednostka: 1 (= 0,5 ° C)
    ;
    A003, 0, wyłączenie sprężarki
    A003, 1, Państwo
    A003, 5, wyłączenie sprężarki
    A003, 6,0 shutdown = przez jednostkę sterującą silnika jest tłumiona
    A003, 7,1 shutdown = przez jednostkę sterującą silnika dozwolone (domyślnie)
    ;
    A004, 0, współczynnik silnika / C kompresor
    A004, 5, przełożenie silnik / C kompresor
    A004, 6, (jest automatycznie) Nie dotyczy.
    A004, 7,
    A004, 8,0 = Standard
    ;
    A005, 0, Advanced gotowość klimatyzacja
    A005, 1, Państwo
    A005, 5, Advanced gotowość klimatyzacja
    A005, 6,0 = off w temperaturze poniżej 2,0 ° C
    A005, 7,1 = off w temperaturach poniżej -5,0 i -8,0 ° C
    ;
    A006, 0, decyzja wsparcia ogrzewanie postojowe / wentylacja
    A006, 5, decyzja wsparcia ogrzewanie postojowe / wentylacja
    A006, 6,0 = Anynet (w zależności od temperatury zewnętrznej)
    A006, 7,1 = Ostateczny wybór (po ostatniej selekcji)
    ;
    A007, 0, wyłącznik ogrzewanie postojowe / wentylacja
    A007, 1, Państwo
    A007, 5, off ogrzewanie postojowe / wentylacja
    A007, 6,0 = Auto Power Off (Po czasie pracy lub ręczna)
    A007, 7,1 = off z silnikiem jest zatrzymany
    ;
    A008, 0, świeże powietrze prędkość dmuchawy w rozpoznawaniu mowy
    Powietrza A008 1, i świeże, prędkość wentylatora
    A008, 5, świeże powietrze, prędkość dmuchawy w rozpoznawaniu mowy
    A008, 6, w celu poprawy rozpoznawania mowy i zrozumiałości
    A008, 7, prędkość wentylatora może być aktywacja rozpoznawania mowy
    A008, 8 zmniejszona.
    ;
    A009, 0, pod napięcie blokady wentylacji pomocniczy
    A009, 1, w rzeczywistości
    A009, 5, pod-voltage lockout pomocniczy wentylacja
    A009, 6, Standard: 118 (11,8 V)
    ;
    A010, 0, ogrzewanie postojowe / wentylacja przy wyłączonym zapłonie
    A010, 5, ogrzewanie postojowe / wentylacja przy wyłączonym zapłonie
    A010, 6, działanie wentylatora przycisku "+" na "zapłon" prowadzi
    A010, 7, w reakcji, jak opisano tutaj, / ogrzewania wentylacji.
    A010, 8,
    A010, 9,0 = brak funkcji
    A010, 10,1 = podgrzewane aktywacja
    A010, 11,2 = aktywacja wentylacja pomocniczy
    A010, 12,3 = aktywacja ogrzewanie postojowe / wentylacja od temperatury na zewnątrz
    ;
    A011, 0, funkcja ograniczenia "ECON"
    A011, 5, funkcja ograniczenia "ECON"
    A011, 6, wykorzystywać ten kanał regulacja jest ustanowić
    A011, 7, elementy w "ECON" trybie może zostać wyłączony.
    A011, 8,
    A011, 9,0 = brak sterowania sprężarki zawór sterujący (N280)
    A011 10,1, = brak kontroli Compressor sterowania zaworu (N280) i podgrzewacz do dogrzewania
    A011, 11,2 = brak sterowania sprężarki zawór sterujący (N280) i nagrzewnica powietrza
    ;
    A012, 0, świeże cechy wentylator
    A012, 5, świeże cechy wentylator
    A012, 6,0 = Auto (odpowiednik kodowania)
    A012, 7,1 = niski pobór mocy (mniej niż "reszta świata" kodowania)
    A012, 8,2 = Zwiększona moc (odpowiednik "Ameryka Północna" kodowania)
    ;
    A013, 0, typowe temperatury
    A013, 5, charakterystyczny temperatura
    A013, 6,0 = Auto (odpowiednik kodowania)
    A013, 7,1 = cieplej w zimie (jak "Scandinavia" kodowania)
    A013, 8,2 = chłodzenie latem (odpowiednik "Ameryka Północna" kodowania)
    ;
    A014, 0, odłączenie konsument
    A014, 5, odłączenie konsument
    A014, 6,0 = shutdown / Redemption zawór sterujący (N280) i świeże powietrze dmuchawy (V2)
    A014, 7,1 = tylko shutdown / wykup świeże powietrze dmuchawy (V2)
    A014, 8,2 = tylko wyłączanie sprężarki zawór sterujący (N280)
    A014, 9,3 = No shutdown
    ;
    A016, 0, nogi nadmuch
    A016, 5, nogi nadmuch
    A016, 6,0 = No air
    A016, 7,1 = mała ilość powietrza
    A016, 8,2 = zwiększenie objętości powietrza
    ;
    A017, 0, Szyba powietrza
    A017, 5, nadmuch szyby
    A017, 6,0 = Auto (odpowiednik kodowania)
    A017, 7,1 = mała ilość powietrza
    A017, 8,2 = minimalna ilość powietrza
    ;
    A018, 0, temperaturę powietrza ograniczenie odparowania
    A018, 5, ograniczenie temperatury powietrza przez odparowanie
    A018, 6, górna granica temperatury dla kontroli po parowniku.
    A018, 7, zakres 5 .. 10 ° C
    ;
    A019, 0, prędkość wentylatora w Standheizungs-/Standlüftungsbetrieb
    A019, 5, prędkość wentylatora w Standheizungs-/Standlüftungsbetrieb
    A019, 6, Maksymalne napięcie na Frischluftbläse z ogrzewania dodatkowego
    A019, 7, lub Pomocniczy tryb wentylacji.
    A019, 8,
    A019, 9, zakres: 30 .. 80 (3,0 ... 8,0 V)
    ;
    A050, 0, I Eliminacja błędów
    A050, 5, wychwytywania błędów I
    A050, 6, podając kod błędu, który jest w
    A050, 7, część wykrywania usterek nie są przechowywane.
    ;
    A051, 0, II Eliminacja błędów
    A051, 5, błąd tłumienia II
    A051, 6, podając kod błędu, który jest w
    A051, 7, część wykrywania usterek nie są przechowywane.

    ja mam podobny problem http://www.a3-club.net/forum/showthr...ypowa-sytuacja
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  3. #13
    St4chu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi RS3 2011
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.5 TFSI - CEPA (340 KM)
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    po zaadaptowaniu zrób nastawy początkowe u mnie tak było że nie mogłem błedu skasować okazało się że po zmianie kodowania trzeba właczyc nastawy początkowe pozdro
    Ostatnio edytowany przez St4chu - 17-03-13 o 11:44

  4. #14
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    mam zle wiadomosci panowie, climatronic ma chyba funkcje aktywne wzaleznosci jaki soft, innej opcji nie widze
    Porownalem dwa panele przedliftowe z grzaniem foteli i bez, RHD i LHD, z dodakowym ogrzewaniem i bez i nic sie nie rozni
    Jeden kanal jest inny, NIEDOSTEPNY a w drugim przypadku OFF to jak dla mnie to samo
    Liczylem, ze zaoszczedze komus kupowania np climatronica jak doklada grzanie foteli i chce miec od razu poliftowy
    Tak samo nie ma opcji zmiany RHD i LHD, moze to malo istotne, ale w moim przypadku sprawdzajac prace grzania siedzen mam w vcds odwrotnie w angliku na "polskim" panelu. Oczywiscie dziala normalnie lewe pokretlo do lewego siedzenia

  5. #15
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Dzieki koledze Stachu pozbylem sie bledu climatronica, pomogly nastawy poczatkowe, wielkie dzieki kolego

  6. #16

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wałbrzych
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    jak włącza się te nastawy początkowe ?

  7. #17
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny


  8. #18
    SadamILL'NYC's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2019
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nysa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 BLR

    Domyślny

    Witam, muszę odświeżyć wątek, jestem po wymianie całej konsoli środkowej na 2 DIN łącznie z panelem klimatronika. W aucie (2005 sportback) mam zamontowane webasto na pilota. Na starym panelu klimy wszystko działa jak powinno, na wyłączonym zapłonie z pilota odpalam webasto i nawiewy klimy. Na panelu 2din (przed lift) bez zapłonu pilot nie działa. Domyślam się, że da się to zmienić w adaptacji tak żeby pilot odpalał wszytko bez zapłonu tylko jak?

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •