Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 80

Temat: miganie kontrolki świec żarowych podczas przyspieszania/szarpanie

  1. #1
    mp005's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    B-ń
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Podziękował
    7 razy

    Question miganie kontrolki świec żarowych podczas przyspieszania/szarpanie

    Witam, wczoraj podczas wyjechania na drogę krajową chciałem trochę gwałtowniej przyspieszyć i od 2 biegu powyżej 2 tys obr. autem zaczyna szarpać/przerywać oraz na desce zaczęła migać kontrolka świec żarowych i samochód wpadł w tryb awaryjny. Po zagaszeniu silnika odpaleniu na nowo tryb awaryjnego już nie było ale ponownie podczas gwałtownego przyspieszania na 2,3,4,5,6 biegu autem zaczyna szarpać zaczyna migać kontrolka od świec i wypada w tryb awaryjny i w konsekwencji tego zapala się "Check". Na Vagu pojawia się następujący błąd:

    Kod:
    Saturday,23,March,2013,10:59:18:55371
    VAG-COM Version: Release 704.1
    
                    Address 01: Engine
    Control Module Part Number: 03G 906 021 T
      Component and/or Version: R4 2,0L EDC  000SG  9420
               Software Coding: 0000072
                Work Shop Code: WSC 32727
    1 Fault Found:
    000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 
                   P0234 - 000 -  - - MIL ON
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 11110000
                        Fault Priority: 1
                        Fault Frequency: 1
                        Mileage: 81319 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2013.03.22
                        Time: 23:46:22
    
                 Freeze Frame:
                        RPM: 3024 /min
                        Speed: 77.0 km/h
                        Load: 79.2 %
                        Voltage: 14.74 V
                        Bin. Bits: 00000000
                        Absolute Pres.: 2325.6 mbar
                        Absolute Pres.: 2590.8 mbar
    
    
    Readiness: 0 0 0 0 0
    Podczas przeprowadzania na Vagu "Basic Settings" na kanale 11, na komputerze pojawiała się informacja "ON" i "OFF" lecz pod maską sztanga wogólę się nie przesuwała. Przeprowadzałem tą operację parę razy lecz cały czas nic. Na komputerze zmienia się wartość z "ON" na "OFF" ale mechanicznie pod maską sztanga wogólę nie zmienia swojego położenia. Po wyłączeniu silnika można ręcznie przesunąć tą sztangą w górę i w dół lecz wymaga to użycia dość dużej siły. Po odpaleniu silnika sztanga wędruję do góry i już nie schodzi na dół, i jak silnik pracuje nie da rady ręcznie już tej sztangi przesunąć.

    Węże podciśnienia sprawdziłem nie są przetarte lub dziurawe.

    Jeśli ktoś miałby schemat dobrze podłączonego czujnika N75 to bardzo by mi to pomogło - oczywiście chodzi mi o te wężyki które do niego wchodzą (być może mam pozmienianie miejscami i dlatego coś nie gra).

    Silnik, odpala bardzo dobrze bez względu czy jest zimny czy ciepły, oraz do 2-1,8 tys obr. chodzi idealnie nie ma żadnych szarpnięć.

    Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.



  2. #2
    SAiLO's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Problem z turbina?
    http://a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic9956_1.gif

  3. #3
    mp005's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    B-ń
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Niestety, turbina została wymontowana i sprawdzona, kierownice nie były zapieczone, oraz na wirniku nie było żadnych uszkodzeń. Gruszka również chodzi tak jak powinna, więc to na 100% nie turbina. :/ Sprawdzę jeszcze przepływówkę oraz zawór EGR, i jeszcze raz N75 (ponieważ po złączeniu na sztywno wężyka od gruchy z tym drugim od turbiny, to wydaje mi się że nie co później łapał notlauf-a)

    Mam pytanie na vagu (silnik-bloki pomiarowe-grupa 03) na biegu jałowym EGR powinien wskazywać otwarcie czy zamknięcie tzn. ( chodzi mi o te procenty, o ile dobrze pamiętam ostatnio jak sprawdzałem pokazywał, podczas postoju 4%), ale jutro odbieram od mechanika (bo on mi demontował i montował turbo), to jeszcze raz przeprowadzę testy EGR-u i przepływówki.

    Pozdrawiam



  4. #4
    reindeer1988's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Krzepice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Może napiszę nie na temat ale trudno U mnie niedawno zaczęła migać kontrolka świec żarowych i skończyło się na wymianie jakiegoś czujnika umieszczonego pod kierownicą. Nie miałam za to problemów z przerywaniem/szarpaniem więc sorki za zaśmiecanie tematu.
    "Zanim kogoś osądzisz, najpierw postaraj się go zrozumieć..."

  5. #5
    mp005's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    B-ń
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez reindeer1988 Pokaż post
    Może napiszę nie na temat ale trudno U mnie niedawno zaczęła migać kontrolka świec żarowych i skończyło się na wymianie jakiegoś czujnika umieszczonego pod kierownicą. Nie miałam za to problemów z przerywaniem/szarpaniem więc sorki za zaśmiecanie tematu.
    U mnie ten czujnik raczej jest w porządku, bardziej bym obstawał tak jak pisałem wyżej EGR, Przepływówka lub N75. (Bo turbo, oraz węże są tak jak powinny być.)

    Pozdrawiam



  6. #6
    tomolowski's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Kolego zrób logi to bedzie można coś pomyśleć.

  7. #7
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mp005 Pokaż post
    000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
    Tu masz mozliwe przyczyny

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...8/P0234/000564

  8. #8
    mp005's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    B-ń
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tomolowski Pokaż post
    Kolego zrób logi to bedzie można coś pomyśleć.
    Na razie zrobiłem tylko statyczne od EGR:
    Pierwsze logi są BS grupy 03.
    A drugi logi to statyczne też grupy 03.
    (niestety nie wiem czemu oby dwa logi mam w jednym pliku)

    Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciejp000_120387.html

    Z dynamicznymi będzie trochę problem bo auto wpada w tryb awaryjny :/

    Pozdrawiam



  9. #9
    tomolowski's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Zobacz czy podczas pracy silnika jak sciagniesz przewod ktory idzie z zaworu do gruszki ona opadnie swobodnie i odwrotnie,troche dziwne ze w basic setting nie zmienia polozenia lopatek.

  10. #10

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec
    Auto
    MK2 R20
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    70 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    prawdopodobnie uszkodzony zawór recyrkulacji spalin,bardzo standardowa usterka
    Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl

    Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
    Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
    ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning

Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •