Strona 9 z 14 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 81 do 90 z 134

Temat: [kompendium] podwyższone obroty na biegu jałowym / wolnych obrotach

  1. #81
    groclin's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Slask
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6TDI CAYC

    Domyślny

    A masz system start-stop ? u mnie też mam takie objawy zazwyczaj po włączeniu silnika gdy jeszcze nie jest rozgrzany to obroty są w granicach 1000. Chyba jest to związane z systemem zarządzania energią. U mniej jak już się rozgrzeje i silnik ma wszystkie parametry do automatycznego wyłączenia silnika np,. na światłach to już nie podnosi obrotów. Czasem to również może być dpf ale to na pewno nie dzieje się na zimnym silniku. Tu mam odpowiedz z aso skody na skaczących obrotów

  2. #82

    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 TDI - CLHA (105 KM)
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kuebk Pokaż post
    Mozliwe ze to regeneracja/wypalanie DPFa
    W takim razie nie powinno być to sygnalizowane na desce rozdzielczej jakąś kontrolką/komunikatem?
    Cytuj Oryginalnie napisane przez groclin Pokaż post
    A masz system start-stop ?
    system Start-stop mam ale samochód nie gaśnie np na światłach, chociaż wyświetlana jest między zegarami informacja o start-stopie

  3. #83
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tomek040893 Pokaż post
    W takim razie nie powinno być to sygnalizowane na desce rozdzielczej jakąś kontrolką/komunikatem?
    Sygnalizacja na liczniku to juz ostatecznosc. Zapala sie wtedy kiedy Twoj styl jazdy nie pozwala sie filtrowi w zaden sposob wypalic. Normalnym jest ze co X kilometrow wypala sie DPF, wtedy wlasnie mozesz zauwazyc podniesione obroty biegu jalowego.

  4. Podziękowania dla kuebk za pomoc w problemie

    tomek040893 (26-04-15)

  5. #84

    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 TDI - CLHA (105 KM)
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    aha, no to wszystko jasne, dzieki za informacje kuebk

  6. #85

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wałbrzych
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Czy przy dużym poborze energii auto samo może podnieść obroty z 800 na ponad 1000 ? Przy włączonych swiatlach radiu ptc podgrzewaniu foteli i tylnej szyby auto po wrzuceniu na luz po kilku sek podnosi obroty na ponad 1000 i tak trzyma. Oprócz tego wariuja mi obroty na luzie waha się wskazówka

  7. #86

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa G
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    127 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mat3usz Pokaż post
    Czy przy dużym poborze energii auto samo może podnieść obroty z 800 na ponad 1000 ?
    Oczywiście, jest to reakcja sterownika silnika na spadek napięcia w instalacji.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mat3usz Pokaż post
    Przy włączonych swiatlach radiu ptc podgrzewaniu foteli i tylnej szyby auto po wrzuceniu na luz po kilku sek podnosi obroty na ponad 1000 i tak trzyma.
    To największe odbiorniki energii i nie ma się co dziwić, tak przewidział producent.

  8. #87

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wałbrzych
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Martwi mnie tylko fakt że jak już mi podniesie na te 1100 a ja np wylacze ogrzewanie tylnej szyby to obroty nie spadają same tylko po przegazowaniu dopiero no chyba że po jakiejś chwilę same by zeszły na 800 nie sprawdzałem

    No to jedna rzecz się wyjaśniła ale teraz powiedzcie gdzie szukać przyczyny skaczacej wskazówki na biegu jalowym. Wskazówka po wrzuceniu na luz raz ustawia się poniżej 800 raz powyżej albo skacze pomiędzy tymi wartosciami. Potrafi też podbić obroty do 950. Wtryski niby w porządku trzy mają wartości od 0 do +0.30 ale jeden ma od -0.30 do -0.90. Ale to niby w normie dodam że czasami czuć rzucanie budą. Wracając do wskazówki nie wiem czy to tylko moje odczucie ale najczęściej faluje jak jadę na luzie. Gdzie szukać problemu pomocy dość irytujący problem

  9. #88

    Data dołączenia
    Apr 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bochnia
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    U mnie jak u niektórych osób padł alternator, a dokładniej wymiana łożyska alternatora pomogła w usunięciu podwyższonych obrotów jałowych. Po wymianie na nowe sprzęgiełko wszystko pracuje idealnie.

    Tak więc polecam na początek sprawdzić bo to nie jest trudno. Wystarczy ściągnąć pasek i zobaczyć czy koło kręci się w dwie strony (czyli jest zatarte łożysko w sprzęgiełku) czy w jedną kręci się a w drugą wysprzęgla (prawidłowe działanie) .

    Obiaw miałem taki że jak wiatraki załączały się to obroty podnosiły się do 1100, po wyłączeniu się wiatraków i dodaniu gazu wracały na swoje właściwe 850 +/-

  10. #89
    krzyho's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    powiat limanowski
    Auto
    audi a3 8l
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cześć ,mam problem z podwyższonymi obrotami w silniku 1.6 101km, otóż po rozgrzaniu obroty biegu jałowego wzrastają do 1000rpm i tak zostanie.
    Mam trzy błędy:
    2 spalone sondy lambda (obwód grzałki otwarty obwód)
    oraz regulacja EGR (regulation deviation)
    Oraz napięcie akumulatora wynosi 12,3V na postoju .Ktoś pomoże sprawdzić dlaczego są obroty 1000??
    Ostatnio edytowany przez krzyho - 20-09-18 o 20:45

  11. #90

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wałbrzych
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Panowie w swoim bkd mam inny problem obroty niekiedy jak wrzucę na luz spadają nawet do 700 i czuć że silnik aż się trzęsie. Mam wrażenie że zdarza się to najczęściej w momencie kiedy hamuje a auto stoi z górki tzn silnik w dół. Zdarzają się też falowania obrotów. Żadnych błędów vcds nie ma. Macie jakieś propozycje?

Strona 9 z 14 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •