Mógł by ktoś zdjęcia odświeżyć ?
Mógł by ktoś zdjęcia odświeżyć ?
|
podłączam sie do prośby wyżej
http://www.cupra.net/Leon/Mein_Cupra/MAL/page_05.html
tutaj mało widać i kiepska jakość :/
Ostatnio edytowany przez Szczyg - 13-08-14 o 12:34
Punkt 1
Wycinamy otwór obok tylnej popielniczki. Nie będzie on później widoczny więc nie musi być idealny.
Punkt 2
Odkręcamy 4 śrubki trox 2 pod popielniczką, dwie po bokach tunelu, które są pod zaślepkami.
Punkt 3
Odkręcamy nakrętkę widoczną na zdjęciu kluczem 13, tunel można spokojnie podnieść, nic się nie urwie. Przy wkładaniu łapy też nie ma żadnego problemu aby ją zmieścić.
Punkt 4
W miejsce nakrętki wkręcamy oto taki adapter (WHT001759, w skodzie po 19 zł), a później ustawiamy łapę i nakręcamy zwykłą nakrętkę. Oczywiście jeszcze skręcamy łapę podłokietnika w dwóch miejscach, nie mam zdjęć ale tam nie ma żadnych problemów.
Punkt 5
Gdy przykręcimy łapę, wkładamy podłokietnik i zamykamy zatrzask oraz przykręcamy śrubę imbusową zabezpieczającą. Oczywiście skręcamy 4 troxy, żeby tunel nie był luźny.
Zdjęcia z telefonu ale myślę, że coś tam widać. Pozdrawiam
kremol (19-08-14)
Trochę odświeżę, bo temat przydatny.
Jakby ktoś szukał części to "adapter" 1J0 711 354 (WHT001759) dostępny w Skodzie za 18.11zł
nakrętka: N 903 019 01 8zł
Śróbki można w castoramie za 0.5zł kupić m8x16 - także taniocha
Podłokietnik ok 200zł można wyrwać - sam znalazłem taki od S3 w dobrym stanie z wkładem NOKII w śródku.
Pozdro!
Dziś montowałem i zamiast ostrego noża (szczeże nie polecam) - jak ktoś ma niech użyje wyżynarki. Plastik (w tym dołku) trzeba wyciąc cały razem ze ściankami - inaczej wam nie wejdzie.
No właśnie. Tez muszę wyciąć te ścianki, dzisiaj zamontowałem ale na sile i teraz mam krzywo tunel, ścianki trzeba wycinać te od dołu!
- - - Aktualizacja postu - - -
Kilka uwag na przyszłość bo jestem po montażu:
1) Wycinamy nie tylko górną część ale i conajmniej 3 boczne ścianki - prawą, przednią i tylną.
2) Przydatna taśma samoprzylepna, żeby zakręcić 3 śrubę, tą najbardziej z przodu.
3) Uwaga na obrabiające się śruby TORX - jedna mi się obrobiła, ale dobrym kluczem potem udało się odkręcić.
4) Uwaga na nakrętki samozaciskowe z przodu - przy TORX'ach - jak podniosłem do góry tunel to mi spadły i potem musiałem grzebać łapami pod plastikiem i całe ręcę pościerane.
5) Porysowanie plastiku - nie ma się co martwić, podłokietnik zakrywa 99%.
Pozdro!
Jak nie chcecie przepłacać za ten adapter to można kupić długą nakrętkę / łącznik M8 (13mm) za 1-2 zł i po kłopocie. Jeśli będzie za długa to przyciąć na odpowiedni wymiar, wkręcić do ręcznego a łapę krótką śrubą.
http://www.e-nierdzewne.pl/din-6334-...wna-1-szt.html
Pociągnac do góry bo to jest na stożku
ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???
piteroo21
jak popatrzysz na łapę i klin wchodzący w nią to zobaczysz owalny otwór(od strony popielniczki)
włóż w niego płaski śrubokręt i poczęstuj go młotkiem to puści/zawsze się klinuje(zapieka)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)