Witam, otóż moje pompki już nalatane mają 250 tys km więc postanowiłem je przeczyścić, zakupiłem Liqui Moly Diesel Spülung 2666 za 40zł, trzeba go zapodać bezpośrednio pod zasilanie silnika. Opiszę jak to zrobić.
Potrzebujemy:
- 1.5 metra przewodu 8mm - w Castoramie 2.95 zł za metr
- dwie złączki 8mm - w Castoramie za 9.98zł 2 sztuki
- butelkę po wodzie mineralnej
1. Odłączamy przewód zasilający i powrotny silnika i przedłużamy go złączkami oraz kawałkiem przewodu zaślepiamy filtr tak aby ON nam nie uciekł
2. Wlewamy Liqui Moly Diesel Spülung 2666 do przeciętej butli od mineralnej
3. Wkładamy przedłużone przewody paliwa do butli i odpalamy auto
Czekamy aż auto wypali całość i zgaśnie musimy polować aby przewody nie wyskoczyły z butli. Mój ASZ wypalał to jakieś pół godziny na postoju więc można ze dwa piwka wypić spokojnie sobie.
Filmik z operacji w HD:
A tu logi pompek przed czyszczeniem:
Log (0 - 013,023)
Po czyszczeniu:
Log (0 - 013,023)
Tak więc jakaś tam poprawa jest, auto równiej pracuje i elastyczniej, mocowo raczej to samo, mam nadzieję że komuś poradnik się przyda
zamieszczam link do instrukcji w PDF-ie gdyby fotki wygasły
http://hostuje.net/file.php?id=ad50c...e5a375a374ff0b