Pokazane rezultaty 1 do 5 z 5

Temat: Czyszczenie pompowtrysków za pomocą Liqui Moly Diesel Spülung 2666

  1. #1
    inhoss's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    48 razy
    Podziękował
    40 razy

    Cool Czyszczenie pompowtrysków za pomocą Liqui Moly Diesel Spülung 2666

    Witam, otóż moje pompki już nalatane mają 250 tys km więc postanowiłem je przeczyścić, zakupiłem Liqui Moly Diesel Spülung 2666 za 40zł, trzeba go zapodać bezpośrednio pod zasilanie silnika. Opiszę jak to zrobić.
    Potrzebujemy:
    - 1.5 metra przewodu 8mm - w Castoramie 2.95 zł za metr
    - dwie złączki 8mm - w Castoramie za 9.98zł 2 sztuki
    - butelkę po wodzie mineralnej



    1. Odłączamy przewód zasilający i powrotny silnika i przedłużamy go złączkami oraz kawałkiem przewodu zaślepiamy filtr tak aby ON nam nie uciekł


    2. Wlewamy Liqui Moly Diesel Spülung 2666 do przeciętej butli od mineralnej



    3. Wkładamy przedłużone przewody paliwa do butli i odpalamy auto


    Czekamy aż auto wypali całość i zgaśnie musimy polować aby przewody nie wyskoczyły z butli. Mój ASZ wypalał to jakieś pół godziny na postoju więc można ze dwa piwka wypić spokojnie sobie.
    Filmik z operacji w HD:


    A tu logi pompek przed czyszczeniem:
    Log (0 - 013,023)
    Po czyszczeniu:
    Log (0 - 013,023)

    Tak więc jakaś tam poprawa jest, auto równiej pracuje i elastyczniej, mocowo raczej to samo, mam nadzieję że komuś poradnik się przyda








    zamieszczam link do instrukcji w PDF-ie gdyby fotki wygasły
    http://hostuje.net/file.php?id=ad50c...e5a375a374ff0b
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 03-08-15 o 17:44

  2. The Following 2 Users Say Thank You to inhoss For This Useful Post:

    azbest1910 (11-05-13),spontanicznie (08-05-13)

  3. #2
    $iwy's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    OPR
    Auto
    Leon 1M SC
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez inhoss Pokaż post
    trzeba go zapodać bezpośrednio pod zasilanie silnika.
    Można również dolać do zbiornika paliwa lecz wiadomo- będzie bardziej rozrobione.

  4. #3
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    na 4 cylindrze nieznaczna poprawa a na 1 cylindrze dość duże pogorszenie więc skutek zabiegu dość wątpliwy, pytanie czy te dawki w korekcjach przy każdym logowaniu się zmieniają czy są stałe jak po zabiegu, sprawdzałeś to? Po drugie reakcje pompek na impuls elektromagnetyczny przed jak i po bez zmian na bardzo dobrym poziomie. Jestem sceptyczny co do "wartości" tego zabiegu, zrób więcej logów
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  5. #4
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Kiepsko zrobione , bo nie założony filterek, cały syf co zleci znowu ładujesz do listwy wtryskiwaczy.
    << Wszystko co łatwo przychodzi nie jest wiele warte >>

  6. #5
    mfolta's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Dodam kilka uwag z mojej strony po czyszczeniu pompowtrysków.
    Kadlubek nie zgadzam się. Powyższa metoda jest dobra. Cały syf wypala się i wylatuje wydechem. Ja zastosowałem tak jak to zrobił inhoss też zakup w castoramie (wszystko idealnie pasuje). Trzeba tylko uważać bo paliwo mocno nagrzewa się po jakimś czasie i trzeba być uważnym żeby się nie poparzyć. Jedyną różnicę jaką zrobiłem to nie czekałem aż się całość wypali i zgaśnie (obawa przed zapowietrzeniem układu) ale pozostawiłem około 100 ml i dolałem do baku do 20l ON. Po wypaleniu tego zastosuję na cały bak liqui moly 5122. Generalnie powinno się liqui moly 2666 bezpośrednio , drugi na cały bak i liqui moly 5122 też na cały bak.
    Przejdźmy do rezultatów:
    Logi przed: Statyczne, Statyczne 3tys obr, Dynamiczne (3 bieg 1,5 - 3,5 tys obr)
    Logi po: Statyczne 1,2 wpis - dynamiczne 3 wpis

    Szału nie ma. Spodziewałem się lepszych rezultatów, szczególnie po BIPach. Sporo osób na forum octavi pisało ,że schodzili z bipami z 70 na 10. U mnie nadal są powyżej 30. Grupa 13 lekka poprawa - nie widziałem podczas całego testu żeby wartość wskoczyła powyżej +1.0 (wcześniej spokojnie było ponad 1.15 - na 3 cyl).
    Po zabiegu widać różnicę w reakcji na pedał gazu. Samochód jakby żwawiej ruszał.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •