Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 13 z 13

Temat: Turbina 1.8T...

  1. #11

    Data dołączenia
    Jan 2006
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez KARWAN
    a swoja opcje odradzasz ??? k03/04
    Karwan moja opcja k03/k04(przez niektore osoby zwana równiez "mała k04" lub "oszukana k04") jest jak najbardziej godna polecenia ale pod pewnymi warunkami tj.:
    - własnie zajezdziles k03 i koszt regeneracji bedzie prawie taki sam jak zrobienie k03/k04
    - własnie planowales zrobic fmic'a i orurowanie od turbo do fmic'a robisz juz pod k04
    - wlasnie planowales "zrobic chipa"
    Jezeli takie warunki zaistnialy to polecam ta turbosprezarke bo ma naprawde mila charakterystyke do codziennej jazdy w liczbach 220 km/340 Nm.
    Dodam tylko ze jezeli masz AGU to masz mniejsze wtryskiwacze wiec parametry mozesz miec inne.

    Pozdrawiam.

  2. #12
    KARWAN's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    POZNAŃ / Lausanne
    Auto
    3.0 TDI +
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kalin
    Dodam tylko ze jezeli masz AGU to masz mniejsze wtryskiwacze wiec parametry mozesz miec inne.
    to do ilu u mnie by moglo dojsc?
    1

    13,65 -1/4

  3. #13

    Data dołączenia
    Jan 2006
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez KARWAN
    Cytuj Oryginalnie napisane przez kalin
    Dodam tylko ze jezeli masz AGU to masz mniejsze wtryskiwacze wiec parametry mozesz miec inne.
    to do ilu u mnie by moglo dojsc?
    Nie wiem Karwan wszystko powie badanie AFR'u podczas strojenia.

    Pozdrawiam.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •