Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Pokazane rezultaty 51 do 55 z 55

Temat: jak sprawdzić świece żarowe

  1. #51

    Data dołączenia
    Dec 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wwa
    Auto
    a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BXE

    Domyślny

    A jaka rezystancja bedzie prawidlowa i gdzie przylorzyc miernik

  2. #52
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Bez wykręcenia świec rezystancja będzie fałszywa, więc nie ma co tu kombinować. Najlepiej by było jakbyś podłączył się pod vaga, bo w 8P wykaże ci którą świecę masz uszkodzoną.
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  3. #53
    marszal12321's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław Śląski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    NO to gdzie będzie uplyw Twoim zdaniem który rzekomo zafalszuje wynik? Bo pomiar omomierzem to nic innego jak mierzenie pradu przeplywajacego przez rezystancję i napiecia odkladajacego sie na niej. Mierzysz miedzy gwintem swiecy a złączem na który wchodzi kapturek. Jakbyś mierzył między masą auta od akumulatora a czubkiem swiecy to bylby jakiś tam bląd nieznaczny bo uwzgledniasz rezystancję dodatkową ale ta metoda ma na celu sprawdzenie sprawnosci swiec a nie wyliczanie jej mocy...
    Czym mniej tym lepiej. Założmy że do 3 ohm to swieca jest dobra, do 25 ohm to lekko się grzeje, a powyzej to juz stan beznadziejny.
    A już na pewno ta metoda wykryje uszkodzą swiecę tak samo jak VAG bo to przecież przerwa w obwodzie. Wiec polecasz jeszcze mniej dokladną metodę.

  4. #54

    Data dołączenia
    Dec 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wwa
    Auto
    a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BXE

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez marszal12321 Pokaż post
    NO to gdzie będzie uplyw Twoim zdaniem który rzekomo zafalszuje wynik? Bo pomiar omomierzem to nic innego jak mierzenie pradu przeplywajacego przez rezystancję i napiecia odkladajacego sie na niej. Mierzysz miedzy gwintem swiecy a złączem na który wchodzi kapturek. Jakbyś mierzył między masą auta od akumulatora a czubkiem swiecy to bylby jakiś tam bląd nieznaczny bo uwzgledniasz rezystancję dodatkową ale ta metoda ma na celu sprawdzenie sprawnosci swiec a nie wyliczanie jej mocy...
    Czym mniej tym lepiej. Założmy że do 3 ohm to swieca jest dobra, do 25 ohm to lekko się grzeje, a powyzej to juz stan beznadziejny.
    A już na pewno ta metoda wykryje uszkodzą swiecę tak samo jak VAG bo to przecież przerwa w obwodzie. Wiec polecasz jeszcze mniej dokladną metodę.

    Znalazlem jedną uszkodoną przez pomiar rezystancji ma przerwe , jak ja wymienie to obejdzie sie bez podłaczana komputera czy i tak musze podpinac vaga zeby to dzialalo

  5. #55
    marszal12321's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław Śląski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Ewentualnie zeby blad skasować jesli w 8P pokazuje uszkodzone swiece, ale to kosmetyka.

Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •