Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 20

Temat: temperatura przejścia/przełączenia na LPG

  1. #11
    oras's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rawicz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    podpowiedz lub jak mozesz zarzuc linkiem do takiego kabelka ktory obsłuży mi mojego staga

  2. #12

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez oras Pokaż post
    podpowiedz lub jak mozesz zarzuc linkiem do takiego kabelka ktory obsłuży mi mojego staga
    Cześć, nie pamiętam jaki to był ale wpisz w Google : interface stag. A program acgazsynchro ściągniesz ze strony Staga. Obsługa a prosta jak budowa cepa. Jednak jeśli po zmianie temperatury na większą będzie bez zmian to trzeba będzie zmienić w ustawieniach inny czujnik temperatury w reduktorze.

  3. #13
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez r4d3on Pokaż post
    Jednak jeśli po zmianie temperatury na większą będzie bez zmian to trzeba będzie zmienić w ustawieniach inny czujnik temperatury w reduktorze.
    albo korekty po temp lpg, jesli sterownik ma taka możliwość i nie jest ECO

  4. #14

    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 AEH

    Domyślny

    Mam Audi A3 1.6 z 2010 r. na LPG 65 tyś. Instalacja BRC 24

    Mam problem z zapaleniem samochodu jak temperatura silnika/oleju wynosi ok 30-40 stopni C (zagrzany silnik który chwilę postoi). W pozostałych przypadkach gdy temperatura jest inna auto pali bez problemu. Temperatura przełączania na gaz przy 30 stopniach.
    Co mogło się zepsuć w instalacji LPG, że auto nie chce zapalać?

  5. #15
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Auto zapala na PB, więc radzę tutaj szukać. Jeżeli chcesz mieć pewność, że to PB, to wyłącz LPG i sprawdź czy nadal nie możesz odpalić.

  6. #16
    kubek's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Sprawdź czy parownik nie puszcza gazu do kolektora ( po zgaszeniu auta wsadz przewód podciśnienia idący od parownika do wody i sprawdź czy nie idą bable) ja tak miałem u siebie i winny był parownik

    Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

  7. #17
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Ale on ma to w konkretnej temp, więc albo to wina PB, albo instalka odcina niepotrzebnie PB, to można wyeliminować wyłączając instalkę i próbując odpalić bez niej. Jeżeli byłby to parownik, problemy byłyby w całym zakresie temperatur.

  8. #18
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kubek Pokaż post
    Sprawdź czy parownik nie puszcza gazu do kolektora ( po zgaszeniu auta wsadz przewód podciśnienia idący od parownika do wody i sprawdź czy nie idą bable) ja tak miałem u siebie i winny był parownik
    parownik to co sobie puści to mało ważne i tak potem przeciez wtryskiwacze są, aa i sam parownik nie trzyma tylko elektrozawór przed nim i to on moze puszczać lpg

  9. #19
    xoslox's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Świętokrzyski
    Auto
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVF 130KM
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    29 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kosmo Pokaż post
    aa i sam parownik nie trzyma tylko elektrozawór przed nim i to on moze puszczać lpg
    Zarówno elektrozawór - chociaż to nie miało by takiego znaczenia, gdyby dalej w kolektor nie puszczał właśnie parownik (wężyk od podciśnienia - wkrętka za przepustnicą itp) i wtryski.

  10. #20

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Puławy
    Auto
    Audi a4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    ja na barracudach miałem 30 stopni i było ok a na REG Fastach nawet przy 40 potrafił się dławić bo wtyski przylewały

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •