Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 21

Temat: modyfikacje 2.0 BMM

  1. #1

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętokrzyskie
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM

    Domyślny modyfikacje 2.0 BMM

    Witam,
    Jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne to mam spore braki, a całego forum też nie przeszukam i stąd moje pytanie.
    Co zrobić żeby poprawić przyśpeiszenie w silniku BMM.
    Czytałem temat http://www.a3-club.net/forum/showthr...e-popsuć/page2 w który Miro pisał, że trudno podnieść moc w tym silniku.
    Powołując sie na to co wyczytałem tu http://www.a3-club.net/forum/showthr...82#post1106582 to powinno sprzegło seryjne wystarczyć. Intercooler to z tego co wiem to jest seryjnie montowany FMIC i nie trzeba go zmieniać.
    Będę wdzięczny za wskazówki jak krok po kroku zrobić chiptuning.
    Bo mógłbym np. zmieniać sukcesywnie rzeczy typu wtryski turbina sprzęgło chłodnica u swojego mechanika i dopiero wtedy udać się na strojenie. Czy lepiej jechać do firmy zajmującej się chipowaniem i oni powiedzą co mam kupić.
    I jeszcze jedno, czemu BMM jest oporny na moc?
    Bo dużo tu napisane o innych silnikach a nikt jeszcze nie wyjaśnił dlaczego w bmm tak słabo z mocą.
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 31-01-16 o 17:24

  2. #2
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    bo masz DPF`a ...turbo malutkie i wtryski malutkie z 1.9chlopaki robia 140stke seryjna nawet na 175 kucy wiec to nie jest tak slabo jak bezpieczny program , poszukaj lepiej na forum bo duzo jest aut takich

  3. #3
    wojt's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    91 razy
    Podziękował
    44 razy

    Domyślny

    Takich tematów jest więcej, ale wyszukiwarka chwilowo nie znajduje żadnych postów z ostatnich 2 lat, więc nie masz szansy ich znaleźć Może moderator zaproponuje gdzie prowadzić/przenieść tą dyskusję.

    175KM w BMM po samym sofcie zdarza się mega rzadko. Bardziej prawdopodobny wynik to wg mnie max 165KM. Trzeba zmienić wtryski, a jeśli chcesz okolice 195-200KM to również turbo np. z wersji 170KM (BMN, BRD).
    IC seryjny wystarcza z duuużym zapasem. Nad jego zmianą nawet nie myśl. Sprzęgło i dwumas też do 450NM spokojnie trzyma (są to okolice nawet ok. 240KM jeśli dobrze moment poprowadzony, oczywiście na Big Turbo, np. GTB2260VK i wtedy konieczna zmiana wydechu z wywaleniem DPF'a), więc tym też nie ma się co martwić, chyba że celujesz w większe moce, ale to w dieslu przestaje być całkowicie opłacalne.

  4. #4

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętokrzyskie
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM

    Domyślny

    A czy te części trzeba zamontować bezpośrednio przed wizytą w firmie chipującej? Czy mój mechanik ma zamontować te częśći czy robi to firma chipująca.
    I jeszcze prosiłbym o konkretne propozycje wtrysków i turbin i ewentualnie sprzęgła dobrych firm bo części będą nowe.
    Co do części to oczekuję żeby uzyskana moć nie była szytem możliwości zamontowanego sprzętu, bo wtedy może coś się zużyć szybciej, a tego bym nie chciał.

  5. #5

    Data dołączenia
    Feb 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    mazowieckie
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    A ja od siebie powiem Ci tak:
    miałem ten silnik w swojej 3 zrobiłem program w diagtroniku wyszło 171KM i 395Nm
    moje wrażenia jak bym się przesiadł do innego auta większych problemów z programem nie było.
    Zrób program i śmigaj będziesz zadowolony.

  6. #6

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV

    Domyślny

    Witam, modzę trochę 2.0 tdi bmm, co by przyjemniej jeździł, aktualnie jest turbo hybryda, downpipe 2,5'' i egr off, co dalej można zrobić ? znajomy od programu mówi że wtryski na pierwszy ogień, od czego wrzucić ? co proponujecie? może od 2.0 tdi 170km? celował bym w okolice 220 km jeżeli turbo wyrobi ( jaki potencjał ma hybryda 140/170km?)
    A prócz wtrysków, ic ponoć daje rade do 230 km, filtr powietrza może na jakąś wkładkę k&n, a może tłumik końcowy wywalić dla lepszego przelotu?

  7. #7
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

  8. #8
    Jordi's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    30 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Moim zdaniem turbo GTB2056VKLR było by idealne. Turbo nie za duże, nie za małe ale świetnie wstaje, dobrze przerobione to i po ok. 380-400nm od 2 tysi. A to już fajnie wbija, lag mały bo jest na kulkach. Jeśli chodzi o wtryski to jak nie celujesz w rekordy to szukaj zadbanych ALek. Jak kupisz ładne sztuki to masz do ok. 250km (ja miałem 251) i jest bezawaryjnie.

    Koszty przeróbki (turbina) wahają się ok 3000 - 4000zł. Można taniej, można drożej. Latem tylko wymienić IC na S3, korekta i można się bić o 250+.

    Oczywiście DPF out, DP 3 cale i wydech 2.5 co by nie było za głośno ale ładnie brzmiało.
    Sprzedam | Felgi BBS Skręcane 18 cali | Kierownica 3 ramienna + Poduszka | Bixenony Nieskrętne | Zbiorniczek + Czujnik + Spryski pod Xenon

  9. #9

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV

    Domyślny

    rozjaśnij mi co to wtryski AL i gdzie ich szukać

  10. #10

    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CFFB
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez triace Pokaż post
    rozjaśnij mi co to wtryski AL i gdzie ich szukać
    AL to pompki z 1,9TDI które występowały najczęściej w silnikach ASZ, ARL.

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •