Musi wyjść.Zderzak trzymają 3 lub 4 śruby na torxa od nadkoli, do tego chyba 3 lub 4 od ślizgów kołki z góry i w dokładce zderzaka 2 śruby na krzyżaka.Te śruby od ślizgów po bokach trzeba wykręcić całkowicie żeby zderzak wyszedł.
Musi wyjść.Zderzak trzymają 3 lub 4 śruby na torxa od nadkoli, do tego chyba 3 lub 4 od ślizgów kołki z góry i w dokładce zderzaka 2 śruby na krzyżaka.Te śruby od ślizgów po bokach trzeba wykręcić całkowicie żeby zderzak wyszedł.
grzesju (02-11-13)
|
A po co slizgi odkrecac??? w sumie jest 6 torksow w nadkolu (3 na strone) dwa krzyzaki na dole i 4 kolki i to wszystko
grzesju (02-11-13)
Tylko jak je wykręcić?
Na razie odkręciłem po 3 śruby torx w nadkolach (2 na dole mocowane do nadkola i jedna u góry mocowana do ślizgu od strony opony), odkręciłem 2 śruby pod spodem auta i wyrwałem 4 kołki w pasie pod maską. Wg opisu zderzak powinien już zejść, ale nie chce wyjść ze ślizgów - nie dam rady go odciągnąć na boki, ewidentnie coś trzyma w ślizgu i nie chcę nic urwać. Zderzak po lifcie na takie wypustki - zaczepy w tej części wchodzącej do ślizgu - może tam jest jakiś zatrzask?
Od komory silnika widać, że ze ślizgu do góry do błotnika wychodzą jakieś 3 śruby (wyglądają jakby były wkręcane od dołu ślizgu) i nie wiem, czy muszę je odkręcać jakoś?
Znalazłem własnie coś takiego:
http://www.motomikeza.pl/audi-0003-m...go-p-1263.html
czy wygląda na to, że te "oczka" w zderzaku zaskakują na te zatrzaski a śruby przechodzące przez ślizg do góry są omijane przez wycięcia w zderzaku.
Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Wychodzi na to, że jak mocniej pociągnę to powinno wyskoczyć ze ślizgu?
Grzesiek
grzesju (02-11-13)
dzięki wszystkim za pomoc
W poniedziałek kończę zdejmowanie zderzaka i do lakiernika
temat można zamknąć
Grzesiek
Możesz próbować szarpać.U mnie za cholerę nie dało się tego wyciągnąć, dopiero jak odkręciłem ślizgi to wyszedł.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)