Strona 13 z 16 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 121 do 130 z 158

Temat: Vfiz dla a3 8L oraz 8P/ projekt dla forumowiczów

  1. #121

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi A4 2.0T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Aha, Open ceremony jest do ogarnięcia należy się zglośić i umówić na zdalną diagnostykę/dostrojenie programu.

  2. #122
    beryl15's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    NSZ, EL
    Auto
    Audi
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kicoro1 Pokaż post
    Open ceremony jest do ogarnięcia należy się zglośić i umówić na zdalną diagnostykę/dostrojenie programu.
    To ja chętnie, ale podejrzewam, że dopiero po 10. marca się odezwę, bo za tydzień wyjeżdżam na 5 tygodni...
    Fiat 126p 0.65 24 KM - było
    AUDI A4 B5 1.8 ADR 125 KM - było
    VW Golf II 1.8 RP 90 KM Fire & Ice - było
    VW Golf I 2.0 115 KM - było
    VW Golf IV variant 1.6 16v 105 KM - było
    VW Passat variant B5 2.5 TDI V6 150 KM - było
    AUDI A3 8L 1.8T quattro 3d ARY 180 (+) KM - było
    FORD Focus C-Max 2.0 16v 146 KM Ghia - family car
    Mazda CX-7 SPORT 2.3T AWD 260 KM - było
    Audi A4 B6 2.0 FSI 150 KM - wół roboczy

  3. #123
    beryl15's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    NSZ, EL
    Auto
    Audi
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Kicoro1, a rozważałeś może wprowadzenie (o ile to możliwe oczywiście) funkcji Turbo Timer?
    Fiat 126p 0.65 24 KM - było
    AUDI A4 B5 1.8 ADR 125 KM - było
    VW Golf II 1.8 RP 90 KM Fire & Ice - było
    VW Golf I 2.0 115 KM - było
    VW Golf IV variant 1.6 16v 105 KM - było
    VW Passat variant B5 2.5 TDI V6 150 KM - było
    AUDI A3 8L 1.8T quattro 3d ARY 180 (+) KM - było
    FORD Focus C-Max 2.0 16v 146 KM Ghia - family car
    Mazda CX-7 SPORT 2.3T AWD 260 KM - było
    Audi A4 B6 2.0 FSI 150 KM - wół roboczy

  4. #124

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi A4 2.0T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Nie rozważałem ale można rozważyć, czy zawsze po wyłączeniu zapłonu oraz na jaki czas powinien się włączać stały lub zależny od czegoś (np czasu i prędkości jazdy) ?
    BTW: Z racji tego że jak ktoś wyłączyć zapłon to wtedy nie byłoby komunikatu widać musiałby po prostu włączać się brzęczyk.

  5. #125
    beryl15's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    NSZ, EL
    Auto
    Audi
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Z tego, co wiem to timery z allegro są stałe. Pracują w zakresie od kilkunastu sekund do 3 minut. Kolega ma taki w subaru i funkcjonuje to za każdym razem. Można by ten parametr uzależnić od czasu pracy silnika lub od (chyba nawet mądrzej) jego temperatury, np. od 60*C... Pomyśl nad tym, bo to zwiększy atrakcyjność produktu i jednocześnie ograniczy dodatkowe graty w aucie. Pozdrawiam
    Fiat 126p 0.65 24 KM - było
    AUDI A4 B5 1.8 ADR 125 KM - było
    VW Golf II 1.8 RP 90 KM Fire & Ice - było
    VW Golf I 2.0 115 KM - było
    VW Golf IV variant 1.6 16v 105 KM - było
    VW Passat variant B5 2.5 TDI V6 150 KM - było
    AUDI A3 8L 1.8T quattro 3d ARY 180 (+) KM - było
    FORD Focus C-Max 2.0 16v 146 KM Ghia - family car
    Mazda CX-7 SPORT 2.3T AWD 260 KM - było
    Audi A4 B6 2.0 FSI 150 KM - wół roboczy

  6. #126
    tomolowski's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    I jak z wersją do 8P ruszyło coś?

  7. #127
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tomolowski Pokaż post
    I jak z wersją do 8P ruszyło coś?
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...olar-FIS-do-8P

  8. #128

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi A4 2.0T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cześć,
    Wydaje mi się jeśli chodzi o turbo timer, włączanie na stałe brzęczka po przejechaniu nawet paru km po "bułki" to uciążliwe rozwiązanie,
    jedyna sensowna opcje to aktywacja po przekroczeniu temp. chłodziwa lub oleju
    a najlepiej jeśli w aucie miała szanse pracować/rozgrzać się turbina,
    czyli średnie obciążenie silnika powyżej kilkudziesięciu % przez ostatnie kilka minut..

    Wersja VFIZ do 8P czeka na chętnych których w zasadzie brak.. ktoś zapyta na raz kwartał i cisza..

    Apropo Polr-FIS głupio mi to pisać ale w 8P to jakaś pomyłka chyba, 273EUR za wersję która używa (i zabiera radiu) tylko 2 linijki wyświetlacza RDS, oraz Menu w 2 linijkach, czy to nie lipa ??

  9. #129
    beryl15's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    NSZ, EL
    Auto
    Audi
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kicoro1 Pokaż post
    jedyna sensowna opcje to aktywacja po przekroczeniu temp. chłodziwa lub oleju
    a najlepiej jeśli w aucie miała szanse pracować/rozgrzać się turbina,
    czyli średnie obciążenie silnika powyżej kilkudziesięciu % przez ostatnie kilka minut..
    Tak właśnie myślałem.
    Jest jakaś szansa na wprowadzenie tego jakże przydatnego udogodnienia w moim zestawie?
    Fiat 126p 0.65 24 KM - było
    AUDI A4 B5 1.8 ADR 125 KM - było
    VW Golf II 1.8 RP 90 KM Fire & Ice - było
    VW Golf I 2.0 115 KM - było
    VW Golf IV variant 1.6 16v 105 KM - było
    VW Passat variant B5 2.5 TDI V6 150 KM - było
    AUDI A3 8L 1.8T quattro 3d ARY 180 (+) KM - było
    FORD Focus C-Max 2.0 16v 146 KM Ghia - family car
    Mazda CX-7 SPORT 2.3T AWD 260 KM - było
    Audi A4 B6 2.0 FSI 150 KM - wół roboczy

  10. #130

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi A4 2.0T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Jasne, zapytaj o to za ok. 2 tygodnie.

Strona 13 z 16 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •