Aha, Open ceremony jest do ogarnięcia należy się zglośić i umówić na zdalną diagnostykę/dostrojenie programu.
Aha, Open ceremony jest do ogarnięcia należy się zglośić i umówić na zdalną diagnostykę/dostrojenie programu.
[ Gallery ] [ Facebook News ]
|
Fiat 126p 0.65 24 KM - było
AUDI A4 B5 1.8 ADR 125 KM - było
VW Golf II 1.8 RP 90 KM Fire & Ice - było
VW Golf I 2.0 115 KM - było
VW Golf IV variant 1.6 16v 105 KM - było
VW Passat variant B5 2.5 TDI V6 150 KM - było
AUDI A3 8L 1.8T quattro 3d ARY 180 (+) KM - było
FORD Focus C-Max 2.0 16v 146 KM Ghia - family car
Mazda CX-7 SPORT 2.3T AWD 260 KM - było
Audi A4 B6 2.0 FSI 150 KM - wół roboczy
Kicoro1, a rozważałeś może wprowadzenie (o ile to możliwe oczywiście) funkcji Turbo Timer?
Fiat 126p 0.65 24 KM - było
AUDI A4 B5 1.8 ADR 125 KM - było
VW Golf II 1.8 RP 90 KM Fire & Ice - było
VW Golf I 2.0 115 KM - było
VW Golf IV variant 1.6 16v 105 KM - było
VW Passat variant B5 2.5 TDI V6 150 KM - było
AUDI A3 8L 1.8T quattro 3d ARY 180 (+) KM - było
FORD Focus C-Max 2.0 16v 146 KM Ghia - family car
Mazda CX-7 SPORT 2.3T AWD 260 KM - było
Audi A4 B6 2.0 FSI 150 KM - wół roboczy
Nie rozważałem ale można rozważyć, czy zawsze po wyłączeniu zapłonu oraz na jaki czas powinien się włączać stały lub zależny od czegoś (np czasu i prędkości jazdy) ?
BTW: Z racji tego że jak ktoś wyłączyć zapłon to wtedy nie byłoby komunikatu widać musiałby po prostu włączać się brzęczyk.
[ Gallery ] [ Facebook News ]
Z tego, co wiem to timery z allegro są stałe. Pracują w zakresie od kilkunastu sekund do 3 minut. Kolega ma taki w subaru i funkcjonuje to za każdym razem. Można by ten parametr uzależnić od czasu pracy silnika lub od (chyba nawet mądrzej) jego temperatury, np. od 60*C... Pomyśl nad tym, bo to zwiększy atrakcyjność produktu i jednocześnie ograniczy dodatkowe graty w aucie. Pozdrawiam
Fiat 126p 0.65 24 KM - było
AUDI A4 B5 1.8 ADR 125 KM - było
VW Golf II 1.8 RP 90 KM Fire & Ice - było
VW Golf I 2.0 115 KM - było
VW Golf IV variant 1.6 16v 105 KM - było
VW Passat variant B5 2.5 TDI V6 150 KM - było
AUDI A3 8L 1.8T quattro 3d ARY 180 (+) KM - było
FORD Focus C-Max 2.0 16v 146 KM Ghia - family car
Mazda CX-7 SPORT 2.3T AWD 260 KM - było
Audi A4 B6 2.0 FSI 150 KM - wół roboczy
I jak z wersją do 8P ruszyło coś?
Cześć,
Wydaje mi się jeśli chodzi o turbo timer, włączanie na stałe brzęczka po przejechaniu nawet paru km po "bułki" to uciążliwe rozwiązanie,
jedyna sensowna opcje to aktywacja po przekroczeniu temp. chłodziwa lub oleju
a najlepiej jeśli w aucie miała szanse pracować/rozgrzać się turbina,
czyli średnie obciążenie silnika powyżej kilkudziesięciu % przez ostatnie kilka minut..
Wersja VFIZ do 8P czeka na chętnych których w zasadzie brak.. ktoś zapyta na raz kwartał i cisza..
Apropo Polr-FIS głupio mi to pisać ale w 8P to jakaś pomyłka chyba, 273EUR za wersję która używa (i zabiera radiu) tylko 2 linijki wyświetlacza RDS, oraz Menu w 2 linijkach, czy to nie lipa ??
[ Gallery ] [ Facebook News ]
Fiat 126p 0.65 24 KM - było
AUDI A4 B5 1.8 ADR 125 KM - było
VW Golf II 1.8 RP 90 KM Fire & Ice - było
VW Golf I 2.0 115 KM - było
VW Golf IV variant 1.6 16v 105 KM - było
VW Passat variant B5 2.5 TDI V6 150 KM - było
AUDI A3 8L 1.8T quattro 3d ARY 180 (+) KM - było
FORD Focus C-Max 2.0 16v 146 KM Ghia - family car
Mazda CX-7 SPORT 2.3T AWD 260 KM - było
Audi A4 B6 2.0 FSI 150 KM - wół roboczy
Jasne, zapytaj o to za ok. 2 tygodnie.
[ Gallery ] [ Facebook News ]
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)