Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 54

Temat: Brak zapłonu - nie odpala, nie reaguje na kluczyk.

  1. #41
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    OK, wieczorem dam ci znac co i jak sprawdzic lub jak podłaczyc na krótko dla sprawdzenia.
    Czy ta sytuacja pojawiła się z dnia na dzień czy wcześniej cos było robione przy skrzynce pod maską lub stacyjką ewentualnie bordem(modułem elektryki)?
    Jeszcze jedno wpadło mi na chwilę obecną do głowy bo ten przekaźnik też jest od wentyli i EGR-a sprawdź bezpiecznik F8 czy masz na nim napiecie i czy czasem klapa gaszenia nie została w pozycji zamknietej.
    Ostatnio edytowany przez Golem1 - 21-12-14 o 12:08
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  2. #42

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gw
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN

    Domyślny

    Jak sie załączyć przekaznik to słychać jakieś cykanie przy egr chyba. Auto stało z rozladowanym aku i po tym takie cyrki. Nawet próbowałem podmienić skrzynkę z bezpiecznikami na sprawna i to samo sie dzieje. Ok to czekam na ta podpowiedź w podłączeniu na krotko

    - - - Aktualizacja postu - - -

    A bord może cos rozłączyć? Mam drugi na podmianke tylkoz inna litera.

  3. #43
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Tu masz piny co powinny byc napięcia na ECU w BKD RM 05, 3,5.6 i ten od przekaźnika 49.
    Tylko teraz jak pisałeś że auto stało z rozładowanym aku i pewnie potem było jeszcze próba kręcenia itd. sprawdził bym jeszcze czy pompa paliwa działa jak i przekaźnik J17 od pompy ewentualnie podpiąc na chwilę pompkę bezposrednio pod aku.
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  4. #44

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gw
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN

    Domyślny

    Pompa chodzi już tosprawdzalem, nawet filtr paliwa sprawdzałem i paliwo dochodzi. Czyli dobrze rozumiem ze przy wtyczce od ecu powinien być prąd w czterech piniach? A jeśli będzie tam prąd to gdzie szukać dalej? Pytam już tak zapobiegawczo

  5. #45
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Jesli tam będzie to sprawdź przejscia do bezpiecznika F8 od EGR i sprawdź co jest z klapa gaszenia czy czasm nie została wpozycji zamknietej.
    Pisałes że problem był rozładowany aku a jak teraz wyglada z nim sprawa, naładowany czy podmieniony na nowy.
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  6. #46

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gw
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN

    Domyślny

    Aku nwymieniony , kręci normalnie

    - - - Aktualizacja postu - - -

    A gdzie sie znajduje ta klapa gaszenia?

  7. #47
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    zespolona jest ona z zaworem egr.
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  8. #48

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gw
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN

    Domyślny

    A jak będzie zamknięta to nie będzie sie przypadkiem dławić przy odpaleniu? Czy jakie bedą objawy? Powinien chyba załapywac odpalenie, chyba ze sie myle

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Mnie przy ecu nie ma podlaczonego pinu 94. Naecu mam date 09.2004 wiec moze to jest modelowo 2004 a nie 2005

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Raz pisales 49 a raz 94 i teraz nie wiem ktore jest poprawne. Do egr dochodzi prad z bezpiecznika f8 na pin 2 a na pinie 1 jest masa czyli to odpada. Problem pewnie jest przy zasilaniu przy ecu. Na pinie 3 5 i 6 po recznym zalaczeniu przekaznika r4 jest zasilanie. Tylko pytanie gdzie podsc prad jeszcze na ecu pod ktory pin. Bo jak dam pod pin 49 to nic sie nie zmienia

  9. #49

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gw
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN

    Domyślny

    ma ktos moze schemat tego modelu? bo w innym temacie cisza...

  10. #50

    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    audi r32
    Model
    A3 8P
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Witam. Mialem ostatnio problemy z altkiem az w koncu wyzionoł ducha. Auto stalo miesiac czasu snieg itp. W koncu naladowalem aku i chcialem jechac zeby wymienili mi altka. skrecilem klemy chce odpalic a tu zonk brak reakcji zegary sie wcale nie odzywaja radio gra światła normalnie odpala led i bix. szyby nie dzialaja. Klemy podłączone odpowiednio bezpieczniki przy aku sprawdzone masa ok. zerkne jeszcze jutro pod maske czy bezpieczniki ok. Miał ktoś taki problem ? Bord? ale jakby bord byl zepsuty to swiatła by nie działały.

Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •