Strona 11 z 11 PierwszyPierwszy ... 91011
Pokazane rezultaty 101 do 109 z 109

Temat: Stuki w zawieszeniu

  1. #101

    Data dołączenia
    Mar 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.4T CAXC

    Domyślny

    Masz może zdj?

  2. #102
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    część nr 33
    ten plastik jest montowany na 1 plastikowy kołek rozporowy oraz 2 takie plastikowe ,,zawieszki"


    te miejsca wskazane na czerwono musiałem podgrzać opalarką i dogiąć i teraz ten cały element trzyma się wahacza bez żadnych luzów

  3. #103

    Data dołączenia
    Mar 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.4T CAXC

    Domyślny

    Dzieki! ja najchetniej wyje***bym te osłony bo mi przycierają o asfalt na większych wybojach :-/ to normalne?

  4. #104
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    możesz je zdjąć to tylko osłony, generalnie powinny przylegać do tylnych wahaczy i jeśli nie są odkształcone i niepowyginane to nie powinny wadzić na dziurach.
    Najlepiej demontuj i sprawdź jak wyglądają

    jeszcze raz foto w którym miejscu się znajdują (czerwone strzałki)


  5. #105

    Data dołączenia
    Mar 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.4T CAXC

    Domyślny

    Tak to dokładnie te. Podnosiłem furę i widać przytarcia na nich :>

  6. #106

    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Małopolska
    Auto
    Audi Sportback
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witajcie, mam problem z pewnym głuchym stukiem w mojej S3 8P, generalnie głuchy stuk pojawia się na większej nierówności i to nie zawsze, na podwórku podczas manewrowania również, stuk słyszalny jest w kabinie, dochodzi od podłogi pasażera, gdzieś na środku, zerkam od spodu i wszystko wygląda ok, miał ktoś taki problem?

  7. #107
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    podjedź na szarpaki i jak będziesz pod autem może zlokalizujesz przyczynę

  8. #108
    Deroyter's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    .
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny Przednie amortyzatory - problem z sprężynami S-line

    Panowie,

    Mam następujący problem - ostatnio zauważyłem/usłyszałem, że podczas kręcenia kierownicą dosyć mocno słyszalny jest dzwięk jakby przeskakującej sprężyny. Pojechałem do mechanika, auto w górę a mechanik do mnie z tekstem ,,Panie sam sobie przycinałeś sprężyny ? '' Patrze a spód sprężyny w obydwu stronach w dolnym kielichu jest jakby niczym nie zblokowany i to niby ma powodować, że sprężyna skacze przy kręceniu kierownicą ( zdjęcia poniżej ). Teraz trochę faktów: ok 20-25 tyś. temu wymieniałem przednie amortyzatory bo jeden się wylał. Kupiłem Bilstein B4 wraz z poduszką i łożyskiem. ( zdjęcie poniżej ). Przy wymianie nie zmieniałem sprężyn, A3 ma zawieszenie S-line. I teraz pytanie kto i gdzie popełnił błąd ? Ja - dając mechanikowi nowe amortyzatory bez nowych sprężyn czy mechanik montując sprężyny z ori amortyzatorów do Bilstein ? A może to jest zepsuta inna część. Nie jestem mechanikiem więc niestety muszę wierzyć na słowo w to co usłyszę w zakładzie.






    JEST: A3 8P S-Line CBBB 2.0 TDI DSG 211 KM by CompSport, Misano Red
    BYŁO: A3 8P BKD 2.0 TDI 140 KM, Brilliant Red

  9. #109
    wojtek1474's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cześć, ostatnimi czasy dręczy mnie skrzypienie w zawieszeniu na poprzecznych nierównościach. Najbardziej słychać to przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające. Na stacji diagnostycznej niby nic nie stwierdzili. Wypsikałem gumy na stabilizatorze środkiem penetrującym, żeby stwierdzić czy to nie jest ich wina i w sumie skrzypienie na parę dni ustało. Chciałem kupić nowe gumy w serwisie ale powiedzieli mi, że występują jako całość ze stabilizatorem. Wg mnie wymieniać cały stabilizator to trochę przesada. Jaki dobrać teraz nowe gumy (jaki nr części)? Da radę wymienić je bez kanału? Blaszki kupić od razu nowe?

Strona 11 z 11 PierwszyPierwszy ... 91011

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •