ale gdzie to jest umieszczone? po prosze o Zdjecie Jak mozna
ale gdzie to jest umieszczone? po prosze o Zdjecie Jak mozna
|
No dokładnie tak jak leży od dołu kolektora i wzdłuż niego na dół do przewodu idącego do gruszki filtra oleju
O Fak Ty masz Tdi.. chyba to inaczej mamy zrobione ale sprawdź tak czy tak
spkos
Witam
Czytam o tym syczenie i u siebie żadnych nieszczelności nie widzę a jak dodaję gazu turbina się załacza to jest zaje....e syczenie ale od lewej strony auto przyspiesza luks jest po chipie naokoło 115 km z 90Km i powiem ze z deka mnie to w nerwia jechałem ostatnio fabryczną 110 i nic takiego nie miało miejsca bo z tego co czytam to wszystkim syczy z prawej strony a mnie z lewejwęzyki przepatrztyłem i nic nie stwierdziłem ?
masz nieczeczelność w dolocie,zobacz wszystkie weże doładowania
rozumię ze swoje poszukiwania bardziej skierować od strony filtra ?
U mnie syczenie wystepuje od strony lewej (jak stoimy przodem do auta) tam gdzie IC. Auto nie ma ubytkow mocy chociaz sa dni kiedy odczuwam ze jest ciut slabsze. Syczenie wystepuje caly czas. Sprawdzalem wszystkie opaski na IC, nic sie nie poci, rzadnych wciekow. Nie wiem gdzie szukac przyczyny
Wybaczcie, że odgrzewam kotleta, potrzebuję wskazówki. Coś syczy, gdy siedzi się w środku wydaje mi się ,że po lewej stronie. Na niskich obrotach, przy łagodnym przyspieszaniu cisza. Następuje to głównie gdy wcisnę mocno gaz powyżej 2k obrotów, słychać mocny syk. Natomiast gdy jadę na 3k obrotów powiedzmy na piątym biegu i gaz delikatnie wciśnięty to słychać tylko delikatny syk, ledwo wyczuwalny. Jeżdżę już tak rok, dobry mechanik jeździł tym autem i sprawdzał turbinę. Była ona na celowniku w związku z tym ,że auto od 3k nie chciało przyspieszać. Mechanik porobił logi wyszła przepływka + czujnik ciśnienia doładowania, po wymianie auto odżyło. Turbina podobno pompuje wzorowo o syku nie mówił nic więc myślałem ,że może ten typ tak ma. Przypomniało mi się to dopiero niedawno gdy jechałem w 4 osoby pod stromą górę, trzeba było mocniej wcisnąć no i pojawił się syk. Auto zbiera się ładnie, jeździłem kilkoma AGR i ALH i ten nie odstaje od normy pod względem osiągów, mam się tym martwić, czy może chociaż wymienić wężyki podciśnienia? Są w materiałowym oplocie i nie wygląda ,że są pierwszej młodości.
Panowie u mnie od tygodnia syczy cos przy dodawaniu gazu. Zgodnie z forum sprawdzalismy wszystki opisane tu rurki gumowe, w oplotach i bez i... Lipton. Auto rozebrane... Rurki pozdejmowane, posprawdzane, zalozone z powrotem, wszedzie sucho i bez wyciekow oleju, bez jakich kolwiek oznak dziurki gdzie moze cos dmuchac... Turbina jak najbardziej w porzadku, suchutka i bez zadnych wyciekow... No nic. Pozostaje jezdzic dalej i badac co bedzie sie dzialo. Zaznaczam ze nie zauwazylem zeby auto stracilo na mocy, wszystko jest tak jak powinno, tylko to syczenie... Jest i nie wiadomo skad...
1,9 tdi AGR
Pozdrawiam
Komander
W dniu dzisiejszym dopadla mnie nastepna zagwostka...
Czy po wyczyszczeniu splywu nadkoli z przodu samochodu mozliwe jest by owy swist opisany wyzej byl teraz bardziej slyszalny niz przed czyszczeniem splywu? Mozliwe jest ze ten caly syf siedzacy w nadkolach mogl w jakis sposob tlumic owy swist?
Czyscil z Was ktokolwiek splyw? Byla jakas roznica w slyszalnosci silnika (turbiny) wewnatrz samochodu?
Pozdrawiam
Komander
Ostatnio edytowany przez komander - 05-12-13 o 15:53
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)