|
W weekend miałem okazję przymierzyć stabilizator właśnie z Sharana model 2011 i na pierwszy rzut oka wygląda identycznie jak nasze w A3 jest do tego dużo cięższy (pełny) i sztywniejszy tylko, że jest jedno duże ale nasze w A3 mają długość 107cm a z Sharana 112 cm. Przymierzałem to nawet pod autem i przy normalnych końcówkach drążka stabilizatora, to ten z Sharana najnormalniej nie wchodzi.
Jak to goście z tego angielskiego forum wkładają np do GTI to nie mam pojęcia.
Zatem mam prośbę antoś jakbyś mógł zajrzeć jeszcze raz na to forum skąd wziąłeś ten cytat o stabilizatorach i albo wkleić tu albo zrelacjonować jak tam jest rozwiązany ten problem, że stabilizator z Sharana jest szerszy o 5cm a oni mimo to go stosują.
Jakie stabilizatory sportowe polecacie do a3 8p 2004 ambition ? Eibach ma komplecik za 1500zł, może macie coś tańszego ? może używanego, albo coś o grubości min. 25mm (przód) z innych samochodów które by pasowały ?
cel to: zmniejszenie wychylania budy w zakrętach
sprezyny eibacha pro kit odpadaja podobno przy 225/40/18 et 42 bedzie obcierac z tylu.
Moze zamiast stabow jakies sprezynki twardsze bez takiego obnizenia zeby nic nie obcieralo? tylko jakie? hmm
- - - Aktualizacja postu - - -
? ktoś coś ?
Ostatnio edytowany przez picek200 - 08-02-17 o 03:03
Czy wyjecie przedniego stabilizatora w A3 8P 2.0 TDI BKD to skomplikowana sprawa? Trzeba luzowac sanie albo coś podobnego, czy wystarczy odkręcić tylko łączniki i mocowanie stabilizatora?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)