|
Silniczek jest pod klimatronikiem ludzie. Dostepny po sciagnieciu plastyku pod kierownica
Mój wątek można zamknąć, bo już to rozgryzłem.Nie wiem po co niby miał bym rozkręcać osłonę pod kierownicą skoro ten silniczek jest całkiem po drugiej stronie. Silniczek zaznaczony na zdjęciu po prostu wysunął się od klapki która przysłania nagrzewnice.
Tez mi kiedyś ta klapka się wysunęła w lato. I ciągle mi wiało gorącym powietrzem. Ja, żeby się do niej dostać zdjąłem panel klimatronika, radio itp. i wyciągnąłem plastikowe rury (prowadnice) powietrza - wtedy można było tam wsadzić do środka rękę. Klapka jest montowana na wcisk, teraz żałuję, że nie dałem trochę kleju, by złapało raz a porządnie. U mnie wyskoczenie klapki spowodował prawdopodobnie cencik euro, który tam znalazłem![]()
Dokladnie o tym mowilem. I czytaj prosze ze zrozumieniem.
Ktos ci pomaga a ty jeszcze Worms wyjezdzasz ze swoimi tekstami.
Siemka
A3 8l 97r 1,6 AKL, gdy kupiłem nie działała klima, kompresor się nie włączał. Napełniłem czynnikiem, kompresor się załącza lecz nie chłodzi tak jak ma chłodzić ( czytaj dmucha ciepłem;p). Wszystkie rurki od klimatyzacji po załączeniu kompresora nie zmieniają temperatury. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i on twierdzi że według niego na 100% jest winny kompresor bo nie tłoczy prawidłowo. Natomiast czytałem trochę na tym jak i na innych forach i dużo ludzi wspomina zaworze rozprężnym. Jak to w końcu jest ?
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 24-02-20 o 18:27
Witam,
Zmagam się z problemem braku chłodnego powietrza z nawiewów - climatronic A3 8L 2002 1.6 AVU
Przykładowo: uruchamiam auto po nocy i jadę w trasę, temperatura ustawiona na 21 stopni włączony tryb AUTO - auto nagrzewa się prawidłowo. Po dłuższym czasie w samochodzie robi się dosyć gorąco i nie jest to 21 stopni (mam porównanie z Seatem Leonem I z climatronic gdzie wieje znacznie chłodniejsze powietrze). Gdy chcę zbić temperaturę przykładowo do 19 stopni jedynie zwiększa się siła nawiewu, a temperatura nie spada nawet po przejechaniu kilkunastu km (czyli grzeje jeszcze mocniej z większą siłą). Podczas zmiany temperatur słychać, że coś przeskakuje za schowkiem czyli tak jak powinno być z tego co wiem.
Proszę o pomoc co można sprawdzić, jestem totalnie zielony w tych sprawach.
Witam,
Panowie mam problem z ogrzewaniem, klima działa ale z nawiewu leci na zmianę ciepłe i zimne, nawet jak wyłączę klimatronik i leci ciepło delikatnie natomiast na włączonym np. na 18st. grzeje jak na maxa. Przekręcę stacyjke to słychać jakby otwierały i zamykały się klapy. Błedy:
601 Potencjometr w V70-G112
532 Napięcie zasilania
1297 Czujnik temperatury nawiewu na nogi-G192
Miałem to samo 4lata temu ale trochę inne błedy były. Proszę o pomoc, zauważyłem ostatnio że gąbka mi się sypie przez kratki.
tu masz opisane który to silniczek g112 który musisz wymienić ew.sprawdzić czy blaszki wewnątrz na kółeczku zębatym są całe
http://hostuje.net/file.php?id=a43ce...3a552a18a2fb3c
czujnik g192 zobaczysz jak zdejmiesz osłonę pod kierownicą po prawej stronie/wypnij kostkę i przekręć go to wyjdzie
![]()
piotreq999 (01-03-20)
Zrobiłem test Skanerem X-Diag Vag Lite Diagnostic i wyskoczył tylko błąd 00604 czujnik w V71 (G113) którego nie da się skasować, ta klapa co znajduje się pod filtrem kabin. jest lekko uchylona i nie reaguje jak robię test, natomiast V70-112 ten silniczek czarno-jasny fiolet o ile dobrze opisuje pracował cały czas to go troszkę przytrzymałem i wszystko wróciło do normy. Jutro będę chciał zabrać się za ten czujnik V71 (G113) proszę o wskazówki.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)