Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 20

Temat: [8L] czerwony wykrzyknik

  1. #11
    maxim08's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skierniewice/Łódź
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    A ja gdzieś czytałem że ma to coś wspólnego takze z poziomem płynu od wspomagania oraz zasyfionych czujników zużycia klocków. W moim przypadku brakowało minimalnie płynu od wspomagania i po problemie, czasem zaswieciło się jeszcze ale na wiosnę przy deszczowej pogodzie a czujników nie ruszałem. Po ponownym odpaleniu już nie świeciła więc podejrzewam że zasyfiony czujnik zawilgotniał i już. PS przed dolaniem płynu świeciła za kazdym razem + 3 piski.

  2. #12
    -piotr-'s Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gorzów Wlkp.
    Auto
    Seat Ibiza 1.9 TDI AFN
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    wygrzebałem gdzieś ten temat bo mam podobny problem u siebie i tak się zastanawiam ile czujników obsługuje ta sekwencja kontroli i sygnału dźwiękowego... jak rozmawiałem z jednym z forumowiczów to powiedział, że to płyn chłodniczy - poszedłem, sprawdziłem a tam płynu pod MAX zalane... jutro sprawdzę resztę płynów eksploatacyjnych

  3. #13
    interno87's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    CW/GD
    Auto
    A3 Quattro
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny Kontrolka - czerwony wykrzyknik

    witam, nie wiem czy temat już był, bo nic podobnego nie znalazłem, ale jesli tak to poprosze o linka i usunięcie tematu.
    Wracałem wczoraj ze spotu i jechałem powoli. silnik był już dość ciepły (90') choć troche para wodna z rury dymił. Wiadomo ze nie butowałem go. Jade sobie 80-90km/h i zapala sie na pełnym FISie czerwony wykrzyknik i piszczy - czytałem ze to od silnika wiec jak najszybciej chciałem sie zatrzymac - ale za nim to zrobiłem zgasła - wyświetlanie nie trwało wiecej niz 2,3 sec. Jade dalej cisza, wszystko ok (poza rezerwą ) troche mocniej gazu ok, szybki start-ok, czerwone pole-ok.
    Czy ktoś sie kiedyś spotkał z takim chwilowym zapaleniem tej kontrolki?? Czy przyczyna tego błedu bedzie zapisana w kompie i sczytam Vagiem??
    Przejmować sie i lecieć na kompa, czy poczekac jeszcze na kolejne zapalenie?
    silnik - AJQ 180KM 1.8T - przebieg na liczniku 149tys rok 2000 Quattro.
    Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi

  4. #14
    Zachodniopomorskie neoeinz's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Passat B5fl
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    zawsze warto na kompa podjechac.
    .......

  5. #15
    Zachodniopomorskie neoeinz's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Passat B5fl
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    po 2: wpisz sobie w szukajke "wykrzyknik" ja znalazlem troche tematow i postow.
    .......

  6. #16
    interno87's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    CW/GD
    Auto
    A3 Quattro
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    masz rację po wpisaniu w szukajce "wykrzyknik" jest kilka tematów ale żaden nie przypomina mojego problemu. Doczytałem się że ten wykrzyknik może wskazywać na układ hamulcowy-w sumie hebli to ją nie oszczędzam. Powiedzcie mi proszę jaki kształt ma kontrolka silnika na Fisie? Czy to przypomina taki prostokąt z małymi elementami? W dniu gdy kupiłem auto-1,5 miesiąca temu ABS mi się zapalił ale po wykasowaniu błędów na kompie już nigdy się nie zapalił.czy wczorajsza temp poniżej 0 mogła mieć jakiś wpływ?mam na myśli np zużyty płyn hamulcowy czyli większą jego higroskopijnosc i zamarznięta wodę w płynie?ale silnik był już dość ciepły.pozdrawiam

  7. #17
    netes's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    -
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    85 razy
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Okrągła kontrolka z wykrzyknikiem mówi o jakimś problemie z układem hamulcowym (np. poziom płynu). O zużyciu klocków natomiast mówi żółta kontrolka, okrągła, z prostokącikami dookoła. Było na ten temat na forum bardzo wiele napisane.

  8. #18

    Data dołączenia
    Jul 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie/Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 BFQ

    Lightbulb Czerwony wykrzyknik - Licznik - Szyna CAN

    Witam wszystkich forumowiczów!

    Problem przedstawia się następująco.

    Auto polift, rok modelowy 2003, zegary JAEGER pełny FIS.
    Wymieniłem radio na niefabryczne, PIONIER. Żeby radio zadziałało, tradycyjnie zmostkowane zostały kabelki czerwony z żółtym. Wszystko działa pięknie, ale!

    Trudno określić to czasowo, ale jest szansa, że od tego momentu zaczął się pojawiać irytujący komunikat błędu czerwonego wykrzyknika i trzech sygnałów (Błąd układu hamulcowego), który czasem nie gaśnie po 1h jazdy! Albo i 2. Jest różnie.

    Komputer - 0 błędów
    Płyny - wszystkie są w odpowiednich ilościach
    Przecieki - brak
    Akumulator - 12,8 V na biegu jałowym; ~11V na włączonej stacyjce

    Doczytałem się na tym forum, że licznik próbuje się połączyć z radiem. Wszedłem na VAG-COM (kabel KKL) -->blok 17--->kanał 62--->zmiana z wartości 1 na 0.
    Błąd o Radiu zniknął (i teraz już nie ma żadnych!), ale na wyświetlaczu w dalszym ciągu pojawia się irytujący wykrzyknik.
    Czy jest możliwe, żeby takie objawy mogły być spowodowane brakiem komunikacji między licznikiem a radiem?
    Czy są jeszcze inne kanały w liczniku (17 blok), które należy zaadoptować?
    Nie mogę się połączyć z blokiem 19 CAN Getaway, mimo, że producent (VIAKEN) odpisał, że się powinien łączyć. Jednak ok, przeczytałem również na tym forum, że te auta nie mają oddzielnego sterownika CAN (mimo, że polift).

    Prosiłbym o pomoc w tym temacie, jak się tego iście irytującego błędu pozbyć

  9. #19
    Czary's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KOS
    Auto
    Audi quattro
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    W czasie gdy wyświetli Ci się błąd można nacisnąć (nie pamietam które) pokrętło na zegarach i ujawni Ci się opis błędu na fisie. Jeśli nie masz go rozlanego to przeczytasz.


    Mógł się zawiesić pływak w zbiorniczku płynu hamulcowego.

    Mogła pójść wiązka:

    Przy rozpiętej wtyczce ma działać jakby cały czas był stan płynu. Przy zwartej jakby było pusto, czyli pokazywać błąd.

  10. #20

    Data dołączenia
    Jul 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie/Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 BFQ

    Domyślny

    Zapomniałem napisać, że ten element, o którym piszesz też został wymieniony.
    Zresztą niepotrzebnie bo jak potem zmierzyłem go miernikiem to ładnie zwierał jak pływak szedł do góry.

    Przy naciśnięciu tego pokrętła - lewego, pojawia się informacja, ze awaria dotyczy układu hamulcowego, żeby sprawdzić wycieki płynów itp. A wszystko jest sprawne.

    Jeszcze jedna informacja: Przy wymianie czujnika poziomu oleju, mechanik podłączył komputer i wykasował błędy:
    Jeden z radiem (o którym już wspominałem)
    Drugi, że błąd komunikacji licznika z wyświetlaczem

    Po tym wykasowaniu błąd się nie pojawiał na wyświetlaczu przez dość długi czas, a potem dopiero jakby narastała jego częstotliwość (włączał się co 3 dzień, potem co 2 dni, potem już przy każdym uruchomieniu).
    Stąd też wydaje mi się, że problem tkwi w elektronice.
    Wspomnę też, że wyświetlacz miałem wymieniany Jednak nie było z tym problemów do czasu założenia radia niefabrycznego.
    Chociaż zdarzyło to się w podobnym czasie - wymiana wyświetlacza i podłączenie niefabrycznego radia.

    Ufff, mam nadzieję, że trochę wyczerpałem ilość informacji

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •