Jak oleju ci nie ubywa to bym się nie przejmował. Większość tdi jak sprawdzisz w ten sposób to pluje olejem jedne mniej drugie więcej.
Jak oleju ci nie ubywa to bym się nie przejmował. Większość tdi jak sprawdzisz w ten sposób to pluje olejem jedne mniej drugie więcej.
Quattro 165KM
|
Dzięki wielkie za odpowiedź, jak będę miał trochę czasu to przejadę się do mechanika.
same uszczelniacze to nie są duże pieniądze, gorzej jest jak przychodzi zdjąć głowicę, rozebrać ją, dotrzeć gniazda zaworowe i założyć do kupy. pewnie z demontażem i montażem z 600zł ale teraz strzelam bo sam do mechaników nie jeżdżę
Czy to może mieć coś wspólnego za lekkimi wibracjami silnika na luzie? bo czasami takowe występują. Zwłaszcza jak silnik jest zimny. Z dwumasem jest chyba wszystko ok bo po wciśnięciu sprzęgła wibracje nie ustają.
z tego co juz gdzies czytalem nie powinno sie owierac korka w PD... dymek bedzie lecial bo przeciez olej goracy jest, ... nie szukajcie problemow tam gdzie ich nie ma
.......
koledzy u mojego kumpla w octavii aum 1.8t jak odkrece korek i poloze go luźno to po chwili zacznie się przesuwać aż spadnie. W dodatku z wlewu smierdzi przepalonym olejem :/ Turbo ładuje wzorowo, wszystkie logi ok, wyciekow brak. Zuzycie oleju na poziomie 0.5l/1500km wiec idzie sporo. Gdzieś czytalem ze to moze byc odma co tu radzicie zrobic na poczatek
Witam
Mam pewien problem, wczoraj sobie jadę, w trakcie sekundy zaczął się gotować, a za mną kłęby białego dymu. Stanąłem na poboczu, sprawdziłem olej i prawie cały olej spalił, dowlokłem się na stacje, uzupełniłem i niby wszystko ok, ale spod korka oleju i bagnetu są przedmuchy i pełno białego dymu. Dodam, że silnik po remoncie 3 tyg temu. I nie wiem co to może być, tj. podejrzewam, że uszczelka ale jednak mam nadzieję, że to jakaś pierdoła, bo nie uśmiecha mi się znowu grubej kasy wkładać do tego auta, chyba że jechać do mechanika z reklamacją?
EDIT
Do zamkniecia. Okazało się, ze przez pierwsze 2 - 3 k km jest to normalne po honowaniu bloku, problem jest z elektryką, że nie zawsze się włącza wentylator.
Ostatnio edytowany przez Dukov - 25-06-16 o 11:27
#r4d3on
sprawdzić kompresje, analize spalin, ale ja obstawiałbym uszczelniacze/pierścienie, niestety ale 0/5 na 1500 to juz spora strata.
U mnie przy takiej ilości pierścienie były do wymiany.
@r4d3on
Ja właśnie byłem u kumpla, który jest mechanikiem (nie ten co mi remont zrobił, biegi mi nie wchodziły akurat i z braku części skleił wodzik na kropelce dopóki mi innego nie zamówi ) i jego poprzednie auto to A3, ja mam pełno białego dymu i kolega stwierdził, że to odma, zresztą właśnie dlatego tutaj wszedłem, bo szukam jakichś schematów, bo jakieś pierdoły samemu trzeba zacząć robić.
Witam, jestem od niecałych 2 miesięcy w posiadaniu a3 8l 1.8t arz 2000r.
Zakupiłem ostatnio uszczelkę do korka wlewu oleju bo kosztuje ona grosze. Założyłem ją, gdyż okazało się ze jej w ogóle nie było. I tu jest problem. Wcześniej zanim założyłem uszczelkę to po odkręceniu korek podskakiwał, natomiast teraz ani drgnie, nawet jak go podniosę. Tak powinno być? Czy może tej uszczelki ma w ogóle nie być
Na dniach będę zmieniać całą odmę wraz z zaworkami OEM, gdyż mam zarzygane kolanko odmy i coś rzeźbione z wężykiem odmy idącym do kolektora ssącego.
Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)