Co do płynu chłodniczego to było juz poruszone tutaj
http://a3-club.net/forum/pyn-chodniczy-vt2498.html
to chyba nie jest problem .
Co do płynu chłodniczego to było juz poruszone tutaj
http://a3-club.net/forum/pyn-chodniczy-vt2498.html
to chyba nie jest problem .
Dopóki Walczysz Jesteś Zwycięscą ...
|
witam ja mam podobny problem z odpalaniem na zimnym ideał a w ciągu dnia trzeba 3 sek kręcić. Wymieniłem filtr paliwa na oryginał (kto ma podróbe to do wymiany) i dalej to samo ale jest jeszcze taka rzecz że banki z powietrzem idą mi w wężyku z paliwem ale to nie chyba przyczyna zapalania. Być może to źle ustawiony zapłon po wymianie rozrządu lub jak dzisiaj słyszałem od kumpla że ktoś zmieniał dawke paliwa na pompie bo działo mu sie tak samo a potem było git. Jeśli ktoś ma pomysł to pisać a to tylko tyle co ja wiem
ja mialem tak samo.. na zimnym od razu na cieplym kręciłem.. i co sie okazało..? że to zapchany zawór EGR tam jest taka klapka która sie zablokowała.. Ja doradzam sprawdzić najpierw ten zaworek przeczyścić go i spróbować jeszcze raz.. u mnie pomogło a miałem taki sam problem
Dokładam sie do tematu jak w awatarze audi 1.8 t quattro. Od paru dni po ostatnim tankowaniu paliwa, muszę dłużej pokręcić aby zaskoczyła objaw jest tylko rano . kolejne odpalenia w ciągu dnia od strzału rano 2 do 3 s zanim zaskoczy .
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)