Kluczyk był w stacyjce, ale zapłon był wyłączony, nic nie hulało. No ja właśnie nie wiem jak to jest, może wtyczkę zobaczę może coś nie styka. A czy ja tak fotel odłączyłem i podłączyłem to nie powinno być błędu? Jak to jest?
Kluczyk był w stacyjce, ale zapłon był wyłączony, nic nie hulało. No ja właśnie nie wiem jak to jest, może wtyczkę zobaczę może coś nie styka. A czy ja tak fotel odłączyłem i podłączyłem to nie powinno być błędu? Jak to jest?
...bo auto bez czterech kółek na masce to g... nie samochód
|
nie powinno byc ale jest, wiec sprawdz wtyczki, skasuj bledy vagiem i zobaczysz, nie ma co dywagowac bo i tak nic wiecej nie wydumasz na forum, trzeba dzialac
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Witam!
Nie będę zakładał osobnego tematu, a nie znalazłem na forum odpowiedzi na moje pytanko.
Czy ktoś wie jak można wyłączyć airbag pasażera, jeżeli nie ma się tego wyłącznika w schowku?Da się to zrobić vagiem?
Jest to dla mnie ważne, bo dziwnie tak jechać z synkiem, który siedzi w foteliku z tyłu...
2.0 TFSI ~300 KM automat, ino APR dolot
Chcialbym zrobic rozeznanie tematu , mianowicie potrzebuje osoby ktora przeanalizuje schemat poduszek. Potrzebuje dokladniejszych informacji ktore poduszki trzeba wymienic w autach z poczatku lat produkcji, aby mozna bylo zalozyc kierownice multifunkcyjna i miec swiadomosc, ze zadziala w razie potrzeby. Do tej pory ustalono ze musza to byc przednie oraz kurtyny,natomiast co z poduszkami w fotelach, zapalnikami i samym sterownikiem Airbag(konieczna wymina)? Ile nowych przewodow trzeba podlaczyc , innymi slowy zestawienie numerow czesci , poki co chce oszacowac koszty.
Who I am? I am a the Champion.
To lista moich uwag â różnice w schemacie A3 MY 2004 BKD i A3 MY 2006 BKD
Nie podaje dokładnie pinów - raz, ze nie chcę brać odpowiedzialności, dwa imho i tak nie ma sensu zabierać się za to bez ELSY.
1. Fotele przód â przepięcie do odpowiednich pinów we wtycz sterownika T84->T75
2. Kurtyny â j.w.
3. Napinacze pasów â j.w.
4. Wyłączanie poduszki pasażera - przepięcie do odpowiednich pinów w kostce sterownika T84->T75 (tak samo lampka ostrzegawcza),
(we wczesnych MY2004 stacyjka wyłączania poduszki jest podświetlana a lampka ostrzegawcza jest w podsufitce â tu nie trzeba nic ruszać)
5. Czujnik zapiętego pasa kierowcy â jeśli był, przepięcie do odpowiednich pinów we wtyczce sterownika T84->T75 (ja będę dokładał bo w nowych fotelach mam)
6. Wszystkie 6 crash sensory â przepięcie do odpowiednich pinów we wtyczce sterownika T84->T75 oraz pociągnięcie mas od każdego sensora do sterownika airbag i wpięcie w oddzielne, odpowiednie piny (w MY2004 wszystkie masy idą do punktu masowego nr 9). Jak wiadomo dokładane kable powinny być odpowiednio skręcone z istniejącymi
7. Napinacze pasów - przepięcie do odpowiednich pinów we wtyczce sterownika T84->T75
8. Boczne poduszki w fotelach - przepięcie do odpowiednich pinów we wtyczce sterownika T84->T75
oraz zmiana punktu masowego 10 > 9
9. Poduszka kierowcy â przepięcie do odpowiednich pinów we wtyczce sterownika T84->T75 kabli od pierwszego zapalnika, dołożenie 2 kabli odpowiedzialnych za odpalenie 2 zapalnika
!!!Upewnienie się że sterownik kolumny kierowniczej obsługuje poduszki 2 nabojowe, tak samo pierścień na kable!!! â ale jak jest wymieniony pod multi to nie powinno być problemu.
10. Poduszka pasażera - przepięcie do odpowiednich pinów we wtyczce sterownika T84->T75
11. Przepięcie CAN do odpowiednich pinów we wtyczce sterownika T84->T75
12. Przepięcie zasilania i masy do odpowiednich pinów we wtyczce sterownika T84->T75
13. Są zmiany w Battery cut-off (jeśli akumulator jest w bagażniku)
Podsumowując, jeśli chodzi o instalację:
to podmiana kostki T84->T75 oraz 2 kable do sterownika kolumny kierowniczej, a także ze względu na zakłócenia â podciągnięcie mas do 6 crashsensorów.
Nie wiem czy konektory/terminale wtyczek T84 i T75 są takie same.
Jeśli chodzi o sterownik, poduszki, kurtyny, crash sensory i napinacze to na tę chwilę
nie wiem.
Wszystko wskazuje na to, że muszą być po lifcie MY2005â inne sygnały komunikacji
co ew. może zostać, należy sprawdzać po numerach z ETKI np. dla MY 2004 i MY 2006
Sterownik Airbag, jeśli używany, to musi być ânie wystrzelonyâ
Mój opis jest jedynie poglądowy. Wszystkie zmiany robisz na własne ryzyko
Fajnie jakby ktoś zweryfikował to co napisałem.
Ostatnio edytowany przez noremorse - 21-12-13 o 12:45
Witam,
Mam błąd poduszki powietrznej
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8L0 959 655 G
Component and/or Version: Airbag Front+Seite 2008
Software Coding: 00104
Work Shop Code: WSC 06435
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
33-10 - Resistance too Low - Intermittent
Gdzie szukać przyczyny? w sensie co wymienić
Who I am? I am a the Champion.
Scooby (26-01-14)
PROSTO
dzięki za odp
Możliwe przyczyny
Przewodów z / do Airbag zapalnik po stronie kierowcy (N95) wadliwe
Sprężyna z poślizgiem pierścienia (F13 wadliwy
Poduszka powietrzna Zapalnik po stronie kierowcy (N95) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź połączenia z / do Airbag zapalnik od strony kierowcy (N95)
Sprawdź Sprężyna z poślizgiem pierścienia (F13
Sprawdź Airbag zapalnik od strony kierowcy (N95)
a tak na chłopski rozum
odkrece poduche i sprawdze czy sie nie wypieła.
Może być uszkodzona taśma?
Dodam, że stało sie to jak odebrałem auto od mechanika i następnego dnia wyskoczył błąd. (Mechanik naprawiał światła wsteczne- czujnik był sprawny a światła sie nie zapalały)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)