Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 29

Temat: Regeneracja Turbiny TDI ASZ

  1. #11

    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W rozjazdach...
    Auto
    Audi A4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    400 zl za samo przeczyszczenie kierownic to dla Ciebie nie jest duzo
    Bo dla mnie sporo skoro juz nowa mozna od 1200 wyrwac jak sie dobrze poszuka
    Ja mam 300 tys i jeszcze nie tknolem turbiny do tego mam po modzie.

    [ Dodano: Wto 25 Gru, 2007 22:26 ]
    tfu, tfu zeby nie zapeszyc
    150 KM, 303 NM

  2. #12

    Domyślny

    a masz od nowości? albo pewność że już nie była robiona?
    W niżej obrotowych silnikach np.VWT4 1.9td -turbo nie wymaga zaglądania.
    Związane jest to z wyższym zakresem obrotów potrzebnym do włączania się turbo.

  3. #13

    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W rozjazdach...
    Auto
    Audi A4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    jest od nowosci i napewno nei byla regenerowana.

    Jeasli uzywasz odpowiedni olej i stosujesz 10 przykazan nie powinienes miec problemow.

    A4 z AFN to dla Ciebie T4???

    [ Dodano: Wto 25 Gru, 2007 22:35 ]
    A turbina sie nie włącza tylko dziala od momentu uruchomienia silnika.
    150 KM, 303 NM

  4. #14

    Domyślny

    Zgodzę się, ale co innego przetarcie szmatką brudnej turbiny za 400zł a co innego zatarte lub popękane łopatki. Cena jaką podałem za przykład dobrze zregenerowanego turbo jest stała, to nie są handlarze fajerwerków z Tijuany

  5. #15
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Panowie ograniczamy OT
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  6. #16
    koison's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tychy
    Auto
    AUDI A3 Ambition
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam drogich forumowiczów
    Jestem posiadaczem AUDI A3 131km. Przebieg 209.000. Półtora roku jeżdzę uzywam i przyznaje mialem rozne problemy, ale nigdy z silnikiem. Podczas wymiany tylnich gum w belce mój mechanik stwierdzil ze do turbiny dostaje sie olej i ze turbina jest do regeneracji. DOtychczas nie mialem zadnych problemow z mocą (chips na 174km i ok 400Nm moment).
    Jednak namówił mnie by tą usterkę usunąc aby nie zniszczyć silnika.
    Jedna szkoła mówi: NIE WOLNO regenerowac turbiny ze zmienna geometrią łopatek.
    Druga szkoła mówi: nie ma problemu z regeneracją to jest turbina identiko jak w 110PS, tylko że ma większe łopatki i śmiało można regenerować. Wysłałem turbine do www.turboreg.pl, bardzo miły gość robią turbinki lata, po taniości 600zł.
    Postanowiłem jednak zaryzykować gdyż nowa buja sięw granicach 2200zł.
    Przysłali zregenerowaną. Mechanik ją założył po czym stwierdził że: GWIZDA, ma TURBODZIURE, luźny wirnik, duży luz osiowy i że przysłali mi nie moją turbinę bo tamta była zaznaczona Auto pojeździło dosłownie 50km po czym turbina ucichła i auto jezdxilo bez doładowania.
    Zatem zdjęliśmy ją i ponownie wysłaliśmy do turboreg. Serwisnat turboregu przyjął reklamacje, przy okazji zapewnił że mieli TYLKO jedną taką i że to napewno moja i być może zmieniona została obudowa. Poczym ją zregenerował jeszcze raz, poprawiając wirnik i wymieniając obudowe itp.
    Ucieszony ze turbinka przyszła nowa Mechanik znowu ją założył. Turbina juz nie swiszczała, ale strasznie falowała moc (turbina działała bo bylo czuć wyraźne przyspieszenie - porównywalne z serią 130km). Przejeździła dosłownie 40km i auto znowu było bez turbiny mając ok 60PS na moje oko. Kolega podpiął auto do VAGA i stwierdził bład na czujniku doładowania turbiny, przy okazji wyszedł problem z czujnikiem temperatury który ustał po dociśnięciu. Oprócz tego wąż z turbiny powinien być twardy jak ciulik przed dupczeniem a był miękki czyli turbina nie działa jak powinna. Przed przeróbkami (jak jeszcze auto jezdzilo) turbina załączałą się w okolicach 1700rpm, obecnie jak się auto przygazuje to delikatnie ją słychać jak przekroczy 3000rpm. PRacownik turboreg powiedział że może zawór gruszka, wezyki łapie lewe powietrze, ze niemożliwe by 2 raz ta sama turbina w podobny sposób się zachowywała. Powiedziałże mogę ją 3 raz wysłać, ale wątpi by to turbo.
    Mechanik z kolei również zgłupiał i znowu dziś będzie coś tam sprawdzał.
    Sam jeździ audi a4 2.5Tdi wiec zna sie na samochodach. Teraz nie wiem komu wierzyć: TURBOREG? Mechanik? a może tym co mówią ze takiej turbiny się nie regeneruje?
    Jestem w kropce i od miesiąca nie mam samochodu. Jeśli ktoś ma jakikolwiek pomysł co może być nei tak bardzo proszę o kontakt: michal@media-com.com.pl.
    Troszke sie rozgadałem wcześniej bylem forumowiczem centomanii wiec pozdrawiam wszystkich ex cento co maja dzis pieknie Audiczki.
    pozdrawiam:

  7. #17
    Łukasz85's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kostrzyn
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Trochę się wetnę w temat jeśli to nikomu nie przeszkadza... Mam audi A3 1.8T AGU. Oryginalna turbina umarła po 3miesiącach mojej jazdy. Kupiłem nową trochę większą KO3 - na KO3s. Zamówiłem z Chin... Cena była do przyjęcia więc się skusiłem. wolałem nową niefirmową niż regenerowaną. I mam pytanie: wszystko robiłem sam i nawet sie udało Auto jezdzi i ma świetnego kopa, ale... dzwięk przypomina stary młynek do kawy. Gwiżdże już od 2tys obrotów jak przycisnę gaz i musi ciągnąć. To raczej normalne nie jest... Wie ktoś może co jest tego przyczyną?

  8. #18

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Przyczyna jest chinskie turbo
    AXX - 445Ps

  9. #19
    erci's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Cz-wa
    Auto
    OOOO
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    7 razy

    Domyślny

    ja mam oryginalna turbinke i tez ja slychac jak wchodzi na obroty tyle ze trzeba sie przysluchac zeby to odczuc.napewno nie jest to uciazliwe ani slyszalne przy zamknietych szybach

  10. #20
    Łukasz85's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kostrzyn
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    moją słychać jak nawet przy zamkniętych szybach. na początku mi się to podobało, ale czasem mnie to męczy. znaczy męczy bo znajomy twierdzi że tak głośno być nie powinno... Sam ją zakładałem i może coś źle zrobiłem więc jak ktoś się zna to byłbym wdzięczny za uwagi. Czy to że tak głośno chodzi może być spowodowane nieszczelnością układu dolotu przed turbo, gdyby `lewe` powietrze zasysała?

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •