Strona 63 z 105 PierwszyPierwszy ... 1353616263646573 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 621 do 630 z 1041

Temat: Klimatyzacja w 8P - problemy, porady, serwis

  1. #621

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poland
    Auto
    Audi A3 Quattro
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CBBB
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Problem z klimą ma już zdiagnozowany. Kompresor nie daje już zbyt dużego ciśnienia - dodatkowo skraplacz jest mocno skorodowany. Zdecydowałem się na taki zestaw :
    skraplacz firmy NRF z osuszaczem nowy ~280zł lub NISSENS za 320zł z osuszaczem co lepsze ?

    Obecnie jest założony sanden PXE 16 1K0820803 i tu pojawiaj się wątpliwości :

    Sprzedawca używanych regenerowanych kompresorów twierdzi że sanden (polski) to kiepski kompresor jak zyxel (slowacki) i owiele lepszy jest denso (japoński) i na gorsze rynki VAG daje zyxel i sande a na lepsze tylko japoński denso.

    Koszt używki z 2013 500zl lub regenerowany do tego gwarancja 6mc. Znów gość w serwisie co mi to będzie robił twierdzi że fakt omijać zyxel a denso i sanden to bardzo dobre kompresory.

    Co o tym sadzicie ?

  2. #622

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poland
    Auto
    Audi A3 Quattro
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CBBB
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Mały update, jak by u kogoś szykowała się podobna akcja. Zdecydowałem się na używany kompresor denso rok produkcji 2013 - wygląda jak nowy oraz montaż w zakładzie zajmującym się sprzedażą tych kompresorów dzięki czemu dostaje na całość rok pisemnej gwarancji. Teraz koszty :

    Skraplacz NRF z osuszaczem 280zł + kompresor 500zł + 500zł za robociznę, sprawdzenie szczelności nowe uszczelnienie połączeń oraz napełnienie czynnikiem. Podobno z wymianą skraplacza jest dużo więcej roboty niż sama wymiana kompresora, demontaż zderzaka belki i na koniec cały pas przedni trzeba zdjąć żeby się do niego dobrać. Całoś zamknęła się w kwocie ~1300zł .
    Ostatnio edytowany przez stitooo - 25-05-16 o 06:38

  3. #623

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Jak z 2013 roku to powinien pochodzić.

    Gdzie dokładnie to robiłeś?

  4. #624

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poland
    Auto
    Audi A3 Quattro
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CBBB
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Kompresor podobno od nowej A3 - dopiero po czasie wyjdzie czy to była dobra inwestycja narazie wszystko działa i fajnie mrozi Serwis z Bielska Białej, michalitaliano jak chcesz namiar odezwij sie n PW

  5. #625

    Data dołączenia
    May 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wa-wa
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU

    Domyślny

    Mam 8P z 2003 roku i mam problem z czujnikiem G89, pokazuje 4,5 stopnia przez co nie załącza się klima. Ale jest w tak kiepskim miejscu zlokalizowany, że rozważam wymianę panelu climatronica, ponieważ po 2006 roku wycofali ten czujnik, a więc czy mogę włożyć do mojego modelu z roku 2003 climatronic po roku 2006? Czy potrzebne są jakieś przeróbki?

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Ok, co do czujnika G89 dla Cilmatronica z indexem części < M, da rade go zdemontować bez demontażu deski rozdzielczej(ETKA pokazuje że trzeba demontować deskę). W skrócie może komuś się przyda:

    1) Demontujemy schowek a następnie wentylator dmuchawy. Czujnik jest wciśnięty od strony błotnika prawego, blisko ściany grodziowej silnika, stąd ciężki dostęp.
    2) Czujnik próbujemy przekręcić w lewo od strony wentylatora o 90 stopni. Jeśli nie dajecie rady, to kawałek drewienka i od strony błotnika, trzeba delikatnie postukać w górna część czujnika.
    3) Następnie wypychamy ten czujnik od strony otworu po wymontowanym wentylatorze.
    4) Teraz robimy kawałek drucika z pętelką i zaczepiamy o wypustki czujnika i wyciągamy go razem z kostką
    5) Nowy czujnik montujemy, zawiązując wcześniej sznurek(ja użyłem cienkiej linki od kosiarki) znów na wypustki od czujnika i ciągnąc od strony otworu po czujniku.

    I to by było tyle, oczywiście wszystko robimy delikatnie, żeby nie uszkodzić wtyczki przy okazji. Jak coś jestem z Wa-wy więc mogę pomóc, więcej na PW.

  6. #626

    Data dołączenia
    Feb 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A3 8P
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN

    Domyślny

    Panowie,
    Mam pytanie:
    Vag pokazuje mi błąd V42, jest to chyba jakiś silniczek za klimatronikiem?
    Jakie mogą być efekty uszkodzenia trgo silniczka?
    Klima działa normalnie, nie zauważyłem nic złego?
    Trzeba to wymienić jak najszybciej?
    Pozdrawiam😃

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  7. #627

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poland
    Auto
    Audi A3 Quattro
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CBBB
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Tak się zastanawiam nad przeczyszczeniem profilaktycznie parownika. W temacie wyczytałem że polecacie preparat WURTH - który składa się w 99% z alkoholu izopropenowego.
    Mój pomysł taki, zakupić butle tego preparatu : CLEANSER IPA - spray 600ml ~20 zł . Zdemontować schowek oraz wentylator dzieki czemu powinienem uzyskać jako taki dostęp do parownika. Spryskać wszystko obficie IPA w sprayu a cały syf powinien spłynąć odpływem pod samochód. Dobrze kombinuje ? Ktoś próbował już podobnym sposobem zdezynfekować swój parownik ?
    Ostatnio edytowany przez stitooo - 30-05-16 o 22:34

  8. #628
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    600ml to wydaje mi się mało jeśli chcesz wyczyścić wentylator, parownik, kanały. Kup w sklepie z elektroniką izopropanol za 1 litr zapłacisz około 12zł. Do parownika raczej nie dojdziesz tak łatwo trzeba się nagimnastykować z latarką i małym lusterkiem od strony filtra kabinowego. Żeby zobaczyć cały to chyba musiałbyś cały kokpit zdemontować. Do wentylatora dojdziesz od strony schowka lub od zewnątrz (od str wlotu powietrza) wystarczy zdjąć ramiona wycieraczek, zdemontować podszybie, odkręcić plastikową kratkę przed kanałem wlotu powietrza i masz dostęp do wiatraka.

  9. #629
    thonk's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam,
    szukam już od dłuższego czasu rozwiązania problemu z klimą i niestety bez skutku.
    Auto z 2006 roku 2.0 Tdi przy jeździe po miesicie bardzo rzadko zaskoczy jak już to szybko się wyłączy. Na trasie przy prędkości powyżej 120 km/h działa normalnie. Czy ktoś się z czymś takim spotkał co to może być?
    Na kompie nie ma błędów jedynie czujnik G89 pokazuje -50 stopni ale to dlatego, że był zmieniany panel climatronika pod szerokie radio.

  10. #630
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    A na wcześniejszym panelu 1din działała normalnie i czy był bład czujnika temp.G89? Wentylatory ci się załaczają normalnie przy włączeniu klimatyzacji i czy jest nabita?
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

Strona 63 z 105 PierwszyPierwszy ... 1353616263646573 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •