Cytuj Oryginalnie napisane przez Pytek Pokaż post
Ja właśnie nie jestem pewien na 100% ale raczej wszystkie pompki mam z końcówką g+. Co do fmic to tak jak pisałem, zrobiony bo miały być inne wtryski i większą moc, ale plan się zmienił a fmic był już zrobiony, o opcji z coolerem z ski dowiedziałem się trochę za późno, a decyzję jaki zostanie włożony zostawiłem Piotrkowi bo jednak trochę modyfikacji zrobił i zaufalem że będzie zrobione dobrze. Od początku też mówiłem że chce bezpieczny soft, auto ma swoje lata, chociaż dużo przy nim zrobiłem, dlatego wgl zdecydowałem się na robienie takich modyfikacji. Wynikiem byłem zadowolony, auto jeździ, trochę brakuje dołu, ale widocznie słaby dół jest czymś spowodowany. Dla pewności wyślę wtryski, zobaczymy w jakim są stanie i czy to faktycznie przez nie jest taki wynik a nie inny
Słaby dół na pewno nie jest przez pompki. Skoro dają paliwa na ponad 220km to ich wydajność jest przyzwoita i na 100% z dołu nie brakuje paliwa.
Stroiłem kilka GTB2060 od Fmotors i te turbosprężarki wstają bardzo dobrze nawet na słabych pompkach ( A3 której wykres wrzuciłeś miała właśnie takie słabe pompki a dół jest ok).

Tu masz wykres innej A3 BKD na GTB2056:
https://www.facebook.com/jarolchiptu...type=3&theater

Zrób w pierwszej kolejności loga kanału 11 na 4 biegu 1200-3000obr.