Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 18 z 18

Temat: bicie w kole

  1. #11
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez horus1979 Pokaż post
    silnik tak sam od siebie by sie przestawil?
    Przeciez on caly czas pracuje to jak sam z siebie?

    Cytuj Oryginalnie napisane przez horus1979 Pokaż post
    jakby to bylo lozysko to chyba byly by jakies luzy wyczuwalne?
    Niekoniecznie.

    Obstawiam przegub.

  2. #12

    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Wszystko wskazuje na przegub...

  3. #13

    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Głogow
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    no wlasnie to samo mialem, pojedz do mechanika, niech sprawdzi lozysko w tym kole. wymienisz i sam zobaczysz.

    ja nie wiedzialem co sie dzieje przy skrecie w lewo, kolega doradzil, jedz i wymien to lozysko. wymienilem i nie ma tego stukania.

  4. #14
    horus1979's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rzeszow
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    wymiana przegubu nic niedala dalej jest to samo.jeszcze raz zaczalem sie szarpac z kolem i znalazlem niewielki luz jak ruszam kierownica slychac ciche stukanie,tylko ze niemoge tego zlokalizowac jakby na listwie zebatej albo lozysko.to bicie na kole jest tylko gdy ruszam kolem w poziomie.jezeli byla by to listwa zebata(przekladnia)to oba kola by bily w wejsciu w lewy i prawy zakrey?

  5. #15

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ośw - Krk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    2 razy

    Lightbulb

    Na podstawie objawów które podałeś w pierwszym poście obstawiał bym łożysko, proponuje podjechać do dobrego zakładu żeby sprawdzili Ci je w obu przednich kołach. Miałem bardzo podobne objawy u siebie i wymiana łożyska rozwiązała sprawę. W moim przypadku wyszła dziwna sprawa bo podczas jazdy było słychać i odczuwało się wrażenie jakby padnięte było łożysko prawe a przy oględzinach wyszło że lewe. W jednym z tematów na forum jest prosty sposób sprawdzenia łożysk, skrzyni i przegubów pod domem, przeczytaj sobie post 16. (BartOwl'a) z linku poniżej:

    http://a3-club.net/forum/showthread....%EA#post198663

    Jak poobracasz rękami tak zablokowane koła to jeśli w którymś jest padnięte łożsko to bedzie ono stawiało większy opór i/lub będziesz słyszał nieprzyjemne odgłosy

    Swoją drogą luzy na maglownicy też możesz mieć bo to w naszych niuniach dość wrażliwy element (w szczególności na polskich drogach) ale objawy o których piszesz to wg mnie łożysko któregoś z przednich kół. W poście 7. piszesz, że autko było bite, nie dostało przypadkiem w któreś z przednich kół? taki pstryczek może nadwyrężyć łożysko i rzeguby ale jak przegub już wymieniłeś to zostaje to pierwsze.

  6. #16

    Data dołączenia
    Mar 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skierniewice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    jeśli to jest bicie , a nie stukanie na skręconych kołach i piszesz że auto było bite to raczej zainteresowałbym się dokładną geometrią zawieszenia , a nie np. łożyskami , czy przegubami ,apropo przegubów to ewentualnie możesz obejrzeć półosie czy na skręconych kołach mają min. wzdłużny luz bo po uderzeniu może być poprostu coś przesunięte w elementach zawieszenia i półoś zrobiła się za długa i może prężyć wywołując bicie , a co do geometri wiadomo,że przy skręconych kołach dość dużo zmienia się kąt pochylenia czy np.pochylenie sworznia zwrotnicy (wiadomo że w zasadzie regulujemy tylko zbieżność bo inne wartości nie podlegają regulacji , ale niestety przy stłuczce mogą się zmienić) złe ustawienie może powodować takie objawy, pozdro

  7. #17

    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Głogow
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    ja mowie ze lozysko, mialem to samo.LOZYSKO, jedz do dobrego mechanikna to ci sam to powie.

    nie [polecam diadowskich mechanikow, wlansie mialem problem modulem u nich. gosc nie potrafil nawet poprawnie zamontowac modulu!!!!!!

  8. #18
    horus1979's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rzeszow
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    bylem dzis na diagnostyce na szarpakach i niestety niejest to lozysko a przekladnia kierownicza(magielnica). na zgaszonym silniku luzy byly niewyczuwalne bo olej do wspomagania blokowal dopiero przy zapalonym silniku na szarpakach luzy zrobily sie widoczne.taka diagnoze podali diagnosci

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •