mnie sonary sie nie podobają bo mają taką jakby czarną uszczelke wkoło kierunku która szpeci strasznie
mnie sonary sie nie podobają bo mają taką jakby czarną uszczelke wkoło kierunku która szpeci strasznie
|
no może i masz rację, ale wydaje mi się, że w moim przypadku nie byłaby ona aż tak bardzo widoczna bo moje maleństwo jest koloru czarnego. Narazie się rozglądam, orientuje póki co autko jest i tak narazie na wymianie rozrządu.
Dziękuje w każdym razie wszystkim za cenne informacje.
to co widzisz na zdjęciach, to poliftowy xenon HELLI, takie lampki to koszt ok. 1500 - 1700zł.
Szukaj na allegro.
Natomiast można kupić zamienniki tych lamp (halogenowe nie xenony) po jakieś 300zł za lampe. Wygląd ten sam, z jakością jest różnie.... na alledrogo tego jest pełno (TYC, Depo, Sonar itp)
Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem lamp typu angel-eyes do aut z rocznika 1996-2000 proponuję zakupić oryginalne lampy poliftowe helli. Sam jakieś trzy miesiące temu zakupiłem lampy angel-eyes FK/DEPO i z czystym sumieniem przyznaję się do błędu, jaki zrobiłem. Lampy te świecą dość kiepsko, obsługa (wymiana żarówek) ze względu na nieprzemyślane zaślepki z tyłu jest tragiczna. Na szczęście mam zamiar wkrótce kupić nowszą a3 (rocznik 2005-2006) więc nie ma sensu już zmieniać tych ringów na polifty.
Do osób, które użytkuję lampy angel-eyes firmy FK/DEPO mam jedno zasadnicze pytanie: w jaki sposób poradziliście sobie z tą cholerną wymianą żarówek?? W moim aucie nie można zdjąć tylnych zaślepek lamp ze względu na to, iż są one blokowane na dolnej krawędzi lamp przez silniczki do regulacji lamp, a zaślepka w lampie od strony pasażera jest zablokowana przez przewód doprowadzający powietrze do turbiny. Czy jest na to jakieś sensowne i proste rozwiązanie?? Z góry dziękuję za wszelkie porady.
Pozostaje jeszcze kwestia zestawów HID. Z moich obserwacji wnioskuję, iż montaż HID-ów jest bez sensu. Fakt, że dzięki nim lampy świecą mocno, ale w głównej mierze takie rozwiązanie niesamowicie oślepia kierowców jadących z przeciwka. Nie rozumiem też osób, które "podnieca" niebieska lub wręcz fioletowa barwa światła-to nie jest naturalna barwa xenonu. Już znacznie lepszym rozwiązaniem jest montaż oryginalnych !!!!LAMP!!! ksenonowych z układem zmywania. Mam okazję użytkować od czasu do czasu Audi A4 rocznik 2004 z oryginalnymi lampami ksenonowymi i w porównaniu do kiepskich lamp z zestawem hid widać miażdżącą przewagę ori lamp.
Dokładnie popełnilem ten sam blad kupujac te lampy
Co do wymiany zarowek to masz racje ciężko to idzie trzeba przekrecac silniczek od regulacji innego wyjscia niema
Ja mam zamontowane w nich hid 6000K i na jakosc swiecenia niemoge narzekać w porównaniu ze starymi...
Jak zrobi sie cieplej bede robił 3 podejscie co do próby ich uszczelnienia bo paruja...już niemam sił do nich
Ostatnio edytowany przez harder - 25-03-09 o 14:29
Witam,
Ja moge Wam polecic zamienniki TYC. Jezdze na nich juz prawie rok i nic sie z nimi nie dzieje. Nie wiem czy mialem szczescie ze trafilem na taki dobry komplet ale lampy nie paruja, swieca lux (HID Vertex). Dostep do zarowek jak w oryginale. Nic sie w srodku nie wytopilo od Xenonu. Silniczki wchodza stare z oryginalnych lamp. Cena chyba niecale 300zl za sztuke i macie nowa lampe. Tak, ze moge tylko polecic.
Pzdr
1.8 T
Witam ja w swojej A3 mam takie lampy i krótkie bardzo źle mi świecą. Kolega który też ma A3 doradził mi żebym założył xenony żarówki i będzie ok. Co o tym myślicie? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...e99887bd2.html
Ostatnio edytowany przez Patryś - 01-04-09 o 22:01
SENS ma racje co do lamp mam poliftingowe ale korcilo mnie Engel Eyes zapodac, ale srebrny moj kolor nie ma sensu musialbym srebrne to szkoda kasy wydawac nie wiele by zmienilo, ale do czarnej fury czarne to - super pewnie by bylo...
MARIAN5X5
Jak ktoś jest zainteresowany to sprzedaje poliftowe oryginały Hella. Szczegóły w dziale Sprzedam.
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)