Witam,
Jak można mi posta zablokować??? jeszcze chciałem dokleić to pytanko:
Dobra to w koncu zdecydowałem się na diesla bo mniej pali tylko teraaz na którego?? Którego polecacie??
Witam,
Jak można mi posta zablokować??? jeszcze chciałem dokleić to pytanko:
Dobra to w koncu zdecydowałem się na diesla bo mniej pali tylko teraaz na którego?? Którego polecacie??
|
ja bym polecił oczywiście wersje 130 KM , bo najsilniejsza i taka mam , ale niech sie wypowiedza posiadacze innych diesli. moj pali stosunkowo mało jak na tak duży silnik i osiągi ma dobre wiec nie narzekam.
gsmphone, ladniej kolego nazywaj te tematy.
Kup takiego co ma zmienna geometrie łopatek w turbinie aby mozna bylo łatwo go chipowac.
Nie wiem, czy w A3 jakas 90 miala takie cos ale jesli nie to nie schodz nizej niz 110 no chyba, ze cos na PD kupujesz.
Ze 110 to chyba najlepszy bedzie ASV
P.S
czera, w opcji silnik masz AGR, a z tego co wiem to jest 90, a nie 130.
150 KM, 303 NM
130 to ASZ. Osobiscie mam 110 konnego AHF'a i jestem bardzo zadowolony malo pali bo ok 6 litrow na 100 i zapiernicza jak szalony
ja polecam wszystkie silniki byle nie 90KM bo będziesz szukał wiecej mocy, " niech moc będzie z tobą "
Nieważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią .
Najmocniejszy to jest BPX ale to w ibize, natomiast bral bym ARL'a albo w Golfie albo w Leonie z czego te drugie to blizniaczy brat A3
BMW 330CD 220KM seria
od 110 w góre wydaje mi się że każdy jest już dobry chociaż jak tobie na mocy nie zależy to i 90 powinna być wystarczająca wszystko zależy jaki przebieg i stan silnika na to zwróć szczególnie uwagę bo naprawa diesla potrafi być bardzo kosztowna
1.8T - K03s inside - Sprzedane
1.4TDI - dupowóz
2.0TDI CR - Sportback
co do diesle to w a3 chyba tez montuja silniki 90konne alh ze zmienna geometria lopatek
a co do lopatek, to chipuje sie prawie tak samo (moze roznica 5KM)
a turbiny bez zmiennej geometri sa duuzo trwalsze (moga wytrzymac nawet 1/3 wiecej kilometrow)
no i duzo glosniej chodza wiec jak ktos chce slyszec turbo to tylko agr
no ale wszystko ma swoje wady i z agr'a bez modyfikacji (sam chip) wyciagnie sie gora 125KM (alh 90konne moze miec 130 za to ma slabsze sprzeglo niz agr )
ARL to jest pieknosc ale trudno dostepne za to 150koni to juz pocisk dalekkiego zasiegu
nie wazne jaki wybierzesz napewno bedziesz zadowolony!!!!
Pzdr
OOOO UWIELBIAM
chester A3, ale jesli kolega kupi ze zmienna geometria to łatwie sie pozniej modyfikuje (czyt. zmiana na wieksze turbo).
Jesli sie ma kase to ze zwyklego 90 konnego mozna podejsc pod 200 KM.
PS.
Ma ktos logi z doladowania 130 serii
Pytam bo brata ciotecznego dziwnie ciagnie, dopiero pozwyzej 2100 co dla diesla troche dziwne.
150 KM, 303 NM
a no tak pikus masz racje
jesli celuje sie zdeczko wyzej to jak najbardzije zmienna geometria
pzdr
OOOO UWIELBIAM
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)