Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 11

Temat: problemy z a3

  1. #1

    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Oświęcim
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny problemy z a3

    Witam właśnie kupiłem A3 1,8 z 1997r.
    No i jak na razie same problemy z nią.
    1. Auto na każdym biegu nie zawsze ale zdarza się gdy rozpędzam się na 2,3,4 od 1tyś obrotów do 2tyś szarpie tak jakby nie dostawało paliwa czy coś. Czytałem o tym na forum że to niby przepływomierz trzeba wyczyścić ale chciałem zapytać czy to nie jest może jakaś inna usterka (może filtr paliwa choć według sprzedawcy był wymieniany 8 miesięcy temu ) Proszę o jakieś sugestie propozycje lub podpowiedzi czy miał już ktoś coś takiego.

    2.To już bardziej poważne. Po zakupie samochodu pojeździłem z nim parę godzin w sumie zrobiłem koło 80km i zepsuło się wspomaganie. Nie było płynu więc na stacji dolałem i działa to w drogę gdzieś po 30km znowu w amba nima. Sprzedawcy mówię co jest grane a on mi że on tego nie będzie naprawiał bo było ok i sory widziałem że było sprawne. W warsztacie okazało się że to zepsuła się przekładnia kierownicza. I co ja teraz mogę z tym zrobić mechanik mówi nowa koło 800zł regeneracja 600zł co się bardziej opłaca? Wymieniał to już ktoś jak to z tym jest proszę o każdą podpowiedz.

  2. #2
    M.T.'s Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnobrzeg/Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Napisałeś w opisie że kupiłeś 1.8 w twoich danych obok postu widze 1.6, to wkońcu jaki masz ten silnik?
    1. co do szarpania może i koleś wymienił filtr 8mies temu ale to jest wielka niewiadomo, mimo wszystko wymiana filtra paliwa nie jest bardzo drogim zabiegiem i bym wymienił, co do przepływki to na vagu powinny wyjść błędy jeśli jest walnięta,
    2. napewno nie dostaniesz nowej przekładni za 800zł chyba że jakiś chinski zamiennik, na 90% to ona także bedzie regenerowana, i co sie bardziej opłaca? no tutaj niewiadomo, wszystko zależy od stanu obecnej i czy była już wcześniej regenerowana.

  3. #3

    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Oświęcim
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Przepraszam mój błąd mam 1,8.
    No szczerze mówiąc to nie wiem teraz przy tych kombinacjach to nie wiem. Rozrząd był wymieniany przy 173tyś i przy tym podobno było wymieniane filtry powietrza paliwa oleju. Na rozrząd dał mi paragon zakupu.
    Jestem słaby z mechaniki to szarpanie to co może być bo ja filtr paliwa u mechanika kazałem wymienić i przepływomierz kazałem wyczyścić tylko pytam czy to pomoże czy czasem nie idę złym tropem.
    Co do tej przekładni to nie wiem tak mi powiedział mechanik. Na allegro szukałem niema nowej za 800zł ale są regenerowane za 600zł z roczną gwarancją i teraz po prostu nie wiem co robić. Chciałem się zapytać kogoś kto wymieniał lub regenerował jak to u niego wyglądało. Myślę że jeśli dam 600zł i dostane roczną gwarancie to będzie ok.
    Dodano:
    I mam jeszcze pytanie z całkiem innej beczki czym różni się AGN od APG ?
    Ostatnio edytowany przez morales - 13-05-09 o 15:58 Powód: Automatyczne łączenie postów

  4. #4
    onkel1161's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    lodz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 AVU
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Oj kolego widze że źle trafiłeś...:/ współczuje szczerze. Moim ostatnim samochodem była laguna:/ i kur** na nic kasy nie miałem bo ciągle coś trzeba było naprawiać.Jak nie to to to i tak cały czas. DLatego jak kupowałem moją A3 to straciłem 1000zł na szukanie samochodu...:/ Ale trafiłem Odpukać dobrą maszyne Nic nie musze robić tylko wsiadać lać wahe i cieszyć się z jazdy....Wystaw na allegro może trafi się ktoś, sprzedaj i kup sobie dobrą...

  5. #5
    Jarek1984's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Otwock
    Auto
    BMW E46
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Magiel to chyba typowa bolączka a3,tak wyczytałem na formu.Moja maglownica też ma mały luz,ale nie cieknie.600 zł za regenerowana to chyba dobra cena,tylko dochodzi jeszcze wymiana.Co do szarpania to może świece lub przewody.W poprzednim aucie tez tak mialem i nie moglem dojść co to było.Wszystko wymieniłem,łącznie ze sprzeglem,swiecamia,przewodami itp,dalej szarpało.Pozostało drogie koło dwumasowesprzedałem z szarpaniem bo miałem dosć

  6. #6
    ułe's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Oświęcim
    Auto
    Vw CC
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0TDI CFFB
    Pomógł
    48 razy
    Podziękował
    44 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez morales Pokaż post
    Rozrząd był wymieniany przy 173tyś i przy tym podobno było wymieniane filtry powietrza paliwa oleju. Na rozrząd dał mi paragon zakupu.
    co masz na ty paragonie? czy były wymieniane wszystkie elementy rozrządu czy tylko rolki i pasek bez pompy wody i napinacza hydraulicznego??? Jak masz jakieś pytania wątpliwości to możemy się spotkać i pogadać tym bardziej że mieszkamy w bliskiej odległości od siebie Pozdrawiam

  7. #7

    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Oświęcim
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Na razie wtopa auto u mechanika rozebrana przekładnia kierownicza. Ma ją zawieść do regeneracji (bielsko biała) albo kupić regenerowaną na giełdzie. Na allegro regenerowane mają rok gwarancji a mechanik mi mówił że zawoził przekładnie rok temu i było wtedy pół roku nie wiem komu wierzyć. Zna ktoś jakiś zakład zajmujący się regeneracją w okolicach Oświęcimia?
    Co do tych zrywów dzieje się to bardzo rzadko jednak nie sprawdziłem tego wystarczająco. Myślę że wymiana filtra paliwa pomoże jak nie to będę kombinował dalej.
    Co do rozrządu jest wymieniony kompletny. Chętnie się spotkam ale może jak będę miał już auto sprawne i znajdę troszkę czasu bo obecnie piszę prace inżynierską a termin oddania mam w połowie czerwca.
    Zastanawiałem się w sumie na oddaniem auta lub wytoczeniem sprawy sprzedającemu za sprzedanie bubla ale jestem w d..e.
    Na umowie kupna zaniżyliśmy cenę więc sądownie nie oddam auta (bardzo sprytne posunięcie z mojej strony ale człowiek młody głupi łatwo go zrobić w konia). Co do drugiej opcji to nie bardzo się znam na prawie i nie wiem czy miał bym szanse coś wywalczyć.

  8. #8
    Koojak's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Krotoszyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    mialem ten sam problem ze wspomaganiem i wkoncu zrobilem regenaracje swojej za 600 zł , przynajmniej wiesz ze masz zrobione a jak kupisz inna to nie wiesz czy za 1000 km nie padnie , wiec lepiej chyba regeneracja do tego dostalem gwarancjie

  9. #9

    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szklarska Poręba
    Auto
    Audi,Vw Polo 6R
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 BFQ
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Przerabialem to miesiac temu.Jesli ktos jest z Lodzi lub ze Slupska to moze i warto regenerowac,o ile listwa nie jest mocno skorodowana,sa tam firmy profesjonalnie zajmujace sie regeneracja,a nie jakies tam garaze u Pana Kazia,z tym zastrzezeniem ze dopiero po rozebraniu magla na czesci mozna okreslic w jakim jest faktycznym stanie.Sa pewne kryteria ktore magiel musi spelnic zeby moc go poddac regeneracji.Moze sie okazac ze twoj je nie spelnia np.i poleca ci swoj magiel regenerowany,a do konca nie wiesz ile na nim pojezdzisz,a gwarancje po regeneracji owszem daja ale na 1rok.Jesli bym mieszkal w okolicach tych miast to moze i bym sie zdecydowal na regeneracje swojego bo listwa byla jak nowa,tyle ze uszczelniacz polecial,a ze mieszkam w Szklarskiej Porebie to nie oplacal mi sie ten manewr.Zdecydowalem sie na zakup nowki org.koszt to 1600zl+300 wymiana w ASO i 2 lata gwarancji.Moglem wybrac tez org.regenerowana w ASO,po zostawieniu swojej koszt 2400zl+wymiana.Magiel zalatwilem prosto z hurtowni.Regeneracja mojego w Lodzi i rok gwarancji ze wszystkimi kosztami wyniusl by mnie 1200zl.noi 100%pewnosci nie ma ze za jakis czas nie pusci od nowa,a ja nie mam nerwow zeby bawic sie ponownie w to samo,tym bardziej ze to dosc powazna sprawa noi inwestycja.Zdania na temat regenaracji wsrod mechanikow sa bardzo podzielone.

  10. #10
    szeryf77's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowy Sącz
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Też miałem problem z przekładnią, kupiłem regenerowaną starą wyciągnałem i tu pojawia sie problem . Wg zalecen zablokowalem kierownice żeby uniknac zerwania taśmy, ale niestety ktos ta kierownica musiał pokrecic i teraz pytanie jak sprawdzic ustawienie tej tasmy tak żeby po zlozeniu wszystkiego po skreceniu ostrym kol nie zerwac jej.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •