Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 46

Temat: S3 2002 i mody.

  1. #31
    Alan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    VW Golf GTI EDITION 30
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    myslę ze tydzien powinieneś sobie zarezerować ;] 696 030 910 numer do patatryka z cs. zadzwoń i dogadaj się, po co pytac na forum ?

    pzd.
    A3 8P TFSI 326Hp, S3 8L 1.8T 290HP, GTI EDITION 30 350 HP... powered by CompSport...

  2. #32
    Pinczi's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi S4 Avant 4.2 V8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    22 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez (A)rturo Pokaż post
    Wybrales chyba najgroszy zestaw hamulcowy jaki mogles
    Dobrze ze to Twoja opinia Artur

    Zeby bylo ciekawiej to nawet nie jezdziles na takim zestawie

    Tylko nie pokazuj tego zdjecia z peknieta tarcza EBC, bo jeden taki przypadek nie moze swiadczyc o tym ze wszystkie produkty i egzemplarze danej firmy sa zle.

    BTW. Kazdy bedzie chwalil cos innego bo ma dobre albo zle doswiadczenia z danym produktem.

    EOT
    Ostatnio edytowany przez Pinczi - 02-05-09 o 17:30

  3. #33
    slusar's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Krakow
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    nie jest to jedyny przypadek a autorem tego zdjecia jest Moj kolega
    Zaleta EBC jest tylko to ze nie ma problemow z reklamacja
    Jak dla Mnie towar lekko przereklamowany

  4. #34

    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    na śląsku
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Alan Pokaż post
    myslę ze tydzien powinieneś sobie zarezerować
    albo dwa
    Ostatnio edytowany przez ven - 04-05-09 o 17:31
    Jeździł kiedyś samochodem marki Rover, teraz z niego jest tylko Pozer...

  5. #35
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Muszę odgrzebać trochę temat.
    Zastanawiam się nad tym rozwiązaniem
    hybryda k04+Fmic+wydech+program (ok 280km, no może 300km jeśli dołoże wtryski) obawy są takie, że turbina pracuje na 120%

    Lub

    GT2871R+fmic+wtryski+program (jaki efekt można uzyskac?)
    Z tego co wyczytałem to kolektor może zostać ori i wydech też. Nie chce zakuwać silnika!!! Zostaje trochę zapasu na przyszłość

    Przy takim zestawieniu koszty są bardzo zbliżone i dlatego taki problem z podjęciem decyzji.

    Ewentualnie opcja z GT28RS +fmic+wtryski+program

    Proszę o szybką pomoc bo zostało tylko 2 miesiace na zebranie wszystkiego

  6. #36
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Popatrz sobie od ktorego momentu wstaje gt..
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  7. #37
    rychoo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław/Nowa Ruda
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    ano.. jak artur mówi... bez zakuwania seria gt28.. jest pomyłką bo nie zyskasz za wiele a wstawać będzie dużo później aniżeli k04 czy hybryda na bazie k04...

  8. #38
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez (A)rturo Pokaż post

    Popatrz sobie od ktorego momentu wstaje gt..
    Z tego co w znalazłem to gt28rs wstaje jak k04 a gt2871r trochę póżniej.
    To chciałeś mi powiedzieć?

  9. #39
    Dawid's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce, Jędrzejów
    Auto
    S3 apy
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Borys nie jest to realne zeby wstawala wtedy kiedy k04. Taka hybryde k04 zawsze mozna kiedys tam zregenerowac a eliminatora juz nie, mowie o Polsce. Jak juz wrzucac gt28rs to robic od razu kolektor ktory nie bedzie tak rystrykcyjny jak ori. Takie jest moje zdanie na ten temat.

  10. #40
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Poczytałem i dowiedziałem się, że im większe turbo tym większy lag. Plusy do 7000rpm wali równo i nie spada moc jak K04.
    Zostane chyba przy hybrydzie bo już jedną zajechaną licytuje, ale tak dodatkowo chciałbym wiedzieć dlaczego turbiny np rs6 czy nowe s3 nie podejdą? Calkiem inna konstrukcja? np k04 026

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •