Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 43

Temat: Kluczyk scyzoryk - wymiana obudowy

  1. #11
    kuba84's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowa Sól FNW
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    z moich doświadczeń wynika że jak mamy stary kluczyk na 2 przyciski to tylko i wyłącznie podpasuje taki sam na 2 przyciski wiec myśle że 3przyciski odpadaja w przedbiegach

  2. #12
    joseph6's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tomaszów Lubelski
    Auto
    bemewe
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    podsumowujac napisze tak, akurat nie mialem okazji przerabiac dwuprzyciska na trzyprzyciska w audi, ale w VW to dziala, rozne kluczyki sie mieszalo od VW do skody i seata, zawsze patrzylem tylko na czestotliwosc i nigdy mi sie nie zdarzylo zeby cos nie zadzialalo, albo mialem takie szczescie albo ... sam nie wiem

  3. #13
    hsv's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    znalaz?em taka aukcje : http://www.allegro.pl/item869571466_...ra_vat_o2.html
    Jak my?licie op?aca si? kupi? ta obudow? ?? Cena jest przyst?pna, ale czy na pewno b?dzie to pasowa? ??

  4. #14
    mariok's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolskie
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    A czy do takiej obudowy jak wskazana przez kolegę można przełożyć wnętrzności ze standardowego kluczyka + wnętrzności z oddzielnego pilota sterującego centralnym zamkiem i alarmem??

  5. #15
    hsv's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mariok Pokaż post
    A czy do takiej obudowy jak wskazana przez kolegę można przełożyć wnętrzności ze standardowego kluczyka + wnętrzności z oddzielnego pilota sterującego centralnym zamkiem i alarmem??
    Mi zależy aby przełożyć cale wnętrze kluczyka bo mam bardzo zniszczony z zewnątrz. Będzie ta obudowa pasować ?
    Ostatnio edytowany przez hsv - 07-01-10 o 20:03

  6. #16

    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa/Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    U?ama?a mi si? cz??? ruchoma trzymaj?c? grot:


    Tak sobie my?l?, ?e wystarczy?oby kupi? np. co? takiego:
    http://allegro.pl/klucz-kluczyk-suro...344065320.html
    prze?o?y? grot i p?ytk? z elektronik?.

    Tylko, ?e jak tak patrz? na wn?trze starego kluczyka to martwi? mnie te jakby '?rubki':


    Da si? to tak zrobi

  7. #17
    DavideChuckLee's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Shěng Hénán
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    jeśli ja zgubiłem pilot , który miałem tylko jeden , to oznacza ze będe musiał zamontować nowy sterownik od pilota ? czy istnieje jakaś inna możliwość ? proszę o porady. Dziękuje

  8. #18
    chudy92's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    795 razy
    Podziękował
    516 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DavideChuckLee Pokaż post
    jeśli ja zgubiłem pilot , który miałem tylko jeden , to oznacza ze będe musiał zamontować nowy sterownik od pilota ? czy istnieje jakaś inna możliwość ? proszę o porady. Dziękuje
    Jeśli miałeś jeden oryginalny to chyba nie, ponieważ do zakodowania są potrzebne dwa, jeden wkładasz w stacyjke, a drugi w drzwi kierowcy.
    Chyba, że pojedziesz do kogoś kto zakłada alarmy itp to może ci zakoduje, musiałby się dostac do sterownika i jakoś się podłączają do niego i kodują.

    Ja mam do swojego auta jakies chinskie scyzoryki. Jeden juz sie rozpadł a drugi ledwo co się trzyma.
    Kupiłem na allegro 2 obudowy 2-przyciskowe (150zł) i Sprzedający pisał na aukcji, że bez problemu mozna przełozyć płytke i będzie wszystko ok.
    I zamówiłem 2, bo chciałem żeby były dwa a porządne. I dorobiłem 2 groty (2x 30zł), 2 transpondery (2x 80zł), tylko miałem problem z przełożeniem tej płytki, ponieważ w moich pilotach była troszke większa i nikt się nie chciał tego podjąć.
    Więc spróbowałem je przełożyć ze znajomym z założeniem, że albo będzie działało, albo popsuję.
    I przypiłowaliśmy jedną plytkę, pasowała do pilota, przyciski musielismy lekko przerobić i działało... dzień.
    Na drugi dzień chciałem otworzyć auto i się nie udało.
    Ale miałem jeszcze 2 stary pilot w zapasie.
    Pojechałem do jakiegoś majstra od chip tuningów i pomierzył tam coś i mu wykazało, że źle przerobilismy przycisk zamykania, ktory byl caly czas wcisniety i pilot się rozkodował. A zakodowanie go, kosztuje podobno ok 50zł.
    Ponieważ nie jest oryginalny i nie da się zakodować samemu tylko jakimś programem.
    Także darowałem sobie i niedługo myślę o montażu nowego sterownika do którego są 2 scyzoryki. a cena wynosi ok 150zł. Transpondery posiadam i groty również.
    Ogólnie się za szybko pospieszyłem i troche kaski poszło...
    A3 8L Hatchback 3D 1997r [1.6 AEH - 101/145] A3 8L Hatchback 3D 2001r [1.8t AUM - 229/322] A4 B6 Avant 2002r [1.9tdi AVF - 164/374] A3 8V Limousine 2015r [2.0tfsi CNTC - 343/487]

  9. #19

    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasło
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam,
    nie ma świeższego tematu, który by pasował do mojego pytania, więc napiszę w tym temacie.

    Mój stary kluczyk od A3 jest w strasznym stanie, urwany zatrzask przez co sam się rozjeżdża i w ogóle wygląda nieciekawie.
    Kupiłem nową obudowę kluczyka, o jej jakości nie będę mówił, ważne że jest.
    Przełożyłem grot ale mam problem z wyjęciem płytki pilota. Trzymają ją złote elementy, których nie dam rady ani wyjąć ani odkręcić. Nie chcę robić nic na siłę bo nie sztuką jest coś spieprzyć.
    Miałby ktoś dla mnie poradę, w jaki sposób wyciągnąć te elementy, abym mógł przełożyć pilota do innej obudowy?





    Drugą sprawą jest transponder z kluczyka, który niestety brutalnie zmiażdżyłem i nie za bardzo będzie nadawał się do użytku.
    Co dziwne samochód uruchamia się i bez niego. Czy to oznacza, że immobilizer jest bo jest a tak na prawdę go nie ma?
    Myślałem, że nie będę w stanie uruchomić samochodu a tu taka niespodzianka...





    Nie znalazłem tematu, do którego mógłbym załączyć ten post. Jeśli jednak się pomyliłem, proszę o przeniesienie.

  10. #20
    skootii's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    22 razy

    Domyślny

    Skoro autko odpala Ci się bez kluczyka, to albo masz wyłączony immo albo masz gdzieś przyklejoną pastylkę w okolicach zegarów czy stacyjki - tani koszt i działają 2 kluczyki, sztuka handlarzy..

    A co do tej płytki to Ci nie pomogę niestety. Może wyślij e-maila do typa od którego obudowę pilota kupiłeś ? Powinni się znać na tym.. chyba..
    Ostatnio edytowany przez skootii - 30-08-14 o 09:50

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •