Pan Rudolf Diesel powinien byc swietym a ja nigdy nie przesiade sie na benzyne... Mam jeszcze w domu volvo S80 T6 (272HP) i powiem wam ze stawiam na klekot, stanowczo
Pan Rudolf Diesel powinien byc swietym a ja nigdy nie przesiade sie na benzyne... Mam jeszcze w domu volvo S80 T6 (272HP) i powiem wam ze stawiam na klekot, stanowczo
|
Według mnie tu nie ma co porównywać. Przy układzie z kierowca tir-a (przy odrobinie checi nie jest trudno), mozna nabyc olej za ok 2,50, kupic opal lub inna ciecz, która jest tłusta. Spalanie małe, moment i moce duże. Co do klekotania...moze na zimnym silniku sie zgodze(ale mi to nie przeszkadza). Krótko mówiac, nieprzyjemna akustyka silnika wysokpreznego byla argumentem ale kiklkanascie lat temu..."Zapalniczom" mowie stanowczo nie! NIGDY WIECEJ BENZYNY!
p.s.
juz ponad rok nie bylem na stacji - jestem szczesliwy heheheh
OLIWA ICE HOCKEY TEAM
zebys sie nie przejechalOryginalnie napisane przez kulik#77
pompowtryski sa dosyc wrazliwe na jakosc paliwa, poszukaj na forum mastersa (albo u nas na OCP nie pamietam dokladnie)
i popatrz co sie dzieje z silnikiem napedzaneym opalem lub innym gownem
OOOO UWIELBIAM
Jesli twierdzisz, ze opal ma gorsze parametry niz zwykly on to poprosze jakies dane porównawcze po dokonanych badaniach labolatoryjnych etc Normalnym jest, ze media prowadza propagande o zlej jakosci opału bo inaczej wszyscy by na tym jezdzili. Znajomi jezdza na opale po kilka lat i silniki nic... Dodam tylko, ze owe auta nie naleza do "starych". Zreszta jak sie zagłebisz w temat pieców opałowych to sie dowiesz, ze sa bardzo wymagajace jesli chodzi o jakosc paliwa Zreszta opal w przeciwienstwie do oleju napedowego nie jest chrzczony bo niby po co??? Ja osobiscie jezdze na on ale jesli bedzie trzeba nie odwaze sie nalac "byle czego"
OLIWA ICE HOCKEY TEAM
kulik#77, http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic...=opal&start=15
poczytaj tu masz link i przestan lac to gowno bo szkoda pieniedzy na remonty
wogole z tego artykulu dochodze do wniosku ze benzynka ma jeszcze jedna zalete
nie ejst tak delikatna jak diesel (poczytajcie a zobaczycie jakie rpzekrety sa heheh szkoda gadac)
dobrze ze na dolnymslasku jest w miare OK
OOOO UWIELBIAM
tresc postu do którego zamiesciles link do mnie nie przemawia, nie wiem czy zauwazyles ale zdania uczestników tamtego forum sa podzielone! zreszta tak samo jak nasze...
OLIWA ICE HOCKEY TEAM
Zagłosowałem na benzynę, wynik 33/33. Dieselki sprawiają, powiedzmy, "kłopoty serwisowe", a ich moc i ekonomia bierze się wyłącznie z turbosprężarki.
Powinienem chwalić sześciocylindrowce powyżej 3 litrów ( ) ale, szczerze, najlepsze są turbo-benzyniaki.
ropniak mily dla ucha jak sie tylko pyrkocze, choc czasami potrafi ladnie brzmiec. benzyniaki lubie ale tylko tak zeby sie powyglupiac
ja oczywiscie stawiam na benzynke
nie klekocze, pieknie brzmi, szybko jezdzi, kreci sie wysoko i pali 11-12 a jaka frajda z jazdy
jakos nie pasuje mi rozklad momentu obrotowego w dieslu...
pozatym co z tego ze zrobimy w TDI 220KM skoro do 3 biegu bedzie palilo gume, do takiej mocy w dieslu potrzebne jest quattro zeby robic odpowiednie czasy
parametry wyjściowe: 226KM; 347Nm; ET: 13,97sek na 1/4 mili Bemowo 2007
parametry aktualne: 246KM; 346Nm
parametry docelowe: ktos to wie?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)