Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 61 do 70 z 108

Temat: smar grafitowy i gumy stabilizatora - koniec skrzypienia

  1. #61

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Jesli ori gumki i zaczynaja skrzymiec to juz zuzyte a zamienniki skrzypia z powodu braku specjalnego proszku. Chcialem ostatnio kupic ori gumki ale gosciu w ASO mi powiedzial ze cos sie pozmienialo i musze dokupic nowe obejmy ( chodzi o garb na srodku gumki i obejmy) cena za dwie obejmy prawie 100 PLN wiec kupilem zamieniki (gumki plaskie) i przy wymianie potraktowalem je grafitowym i cisza narazie. Na naszych polskich drogach nawet ori sie szybko wywali.

  2. #62

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez petertom Pokaż post
    Jesli ori gumki i zaczynaja skrzymiec to juz zuzyte a zamienniki skrzypia z powodu braku specjalnego proszku. Chcialem ostatnio kupic ori gumki ale gosciu w ASO mi powiedzial ze cos sie pozmienialo i musze dokupic nowe obejmy ( chodzi o garb na srodku gumki i obejmy) cena za dwie obejmy prawie 100 PLN wiec kupilem zamieniki (gumki plaskie) i przy wymianie potraktowalem je grafitowym i cisza narazie. Na naszych polskich drogach nawet ori sie szybko wywali.
    Ten garb mozna spokojnie szlifirka wyrownac.ja tak mam zrobione. Ja mam gumy przesmarowane taka "bejca" uzywana przez wulkanizatorow i pol roku hula i nic nie skrzypi.

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  3. #63

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lawina Pokaż post
    Ten garb mozna spokojnie szlifirka wyrownac.ja tak mam zrobione. Ja mam gumy przesmarowane taka "bejca" uzywana przez wulkanizatorow i pol roku hula i nic nie skrzypi.
    Tez pomyslalem o zeszlifowaniu garba ale przy nastepnej wymiainie na ori zrobie tak samo jak Ty

  4. #64
    batonki's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi (Nissan Patrol GR Y60)
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Zgadza się dziś dzwoniłem do ASO po oryginalne gumki bo już też dostaje k.... z tym skrzypieniem. Obejma nowa 37 zł gumki po 27 zł.

    Dziś smarowanie smarem grafitowym i zobaczymy jak długo pociągnie

  5. #65
    vibovit's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    zadupie Pyrlandii
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PROSTO Pokaż post
    nie prosciej jest je wymienic na nowe?.piszacza bo maja luz sproboj owinac tasma izlolacyja. Nawin jedna lub 2 warstwy wyczyszc obejme.Grafit jest dobrym rozwiazaniem ale tylko wtedy gdy jest sucho woda wyplukuje go i masz to co miales wczescniej.lepiej jest wymienic gumy bo to wcale nie sa drogie rzeczy. polecam firme febii
    Mi ori wytrzymały 5 miesięcy...
    "Happiness only real when shared"


  6. #66
    batonki's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi (Nissan Patrol GR Y60)
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Może nowe obejmy i kształt gum likwidują problem?

    Narazie po przesmarowaniu cisza i spokój - aż się chce radio wyłączać przejeżdzając przez progi zwalniające żeby delektować się ciszą.

  7. #67

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez batonki Pokaż post
    Może nowe obejmy i kształt gum likwidują problem?
    Raczej nie , zrobili to pewnie zeby kasiory na starych modelach zarobic

  8. #68
    vibovit's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    zadupie Pyrlandii
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Odświeżam trochę temat...
    A co może jeszcze skrzypieć w przednim zawieszeniu przy jeździe po dziurach?

    Nie chodzi mi o stabilizatory i ten dźwięk starego tapczanu
    U mnie oprócz tego coś jeszcze skrzypi, ale już nie tak głośno...
    Nasila się to jak jest gorąco na dworze...
    "Happiness only real when shared"


  9. #69

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 BMB
    Podziękował
    raz

  10. #70

    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Tylko nowe orginalne gumy i blachy nie będą skrzypieć blachy też trzeba zmienić ponieważ nowe w serwisie mają tylko gumy z wybrzuszeniem a te blachy które mamy na aucie są bez no chyba że ktoś już zmieniał kiedyś. Koszt gum, blach i śrub w serwisie to 116zł za komplet na 2 strony. I nie smarujcie nowych gum niczym one są już pokryte specjalnym środkiem!!!

Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •