to mnie kolego pocieszyłeś a czy ten silniczek ma coś wspólnego z psikaniem płynu na szybę ?? i jak będę go kupował to sam silniczek wystarczy czy też potrzebuje to "ramie" w którym jest zamontowany silniczek ??
to mnie kolego pocieszyłeś a czy ten silniczek ma coś wspólnego z psikaniem płynu na szybę ?? i jak będę go kupował to sam silniczek wystarczy czy też potrzebuje to "ramie" w którym jest zamontowany silniczek ??
|
z psikaniem płynu nie ma to nic wspólnego... za to odpowiada pompka przy zbiorniczku... spróbuj podłączyć silniczek na krótko i zobacz czy zadziała... jeżeli tak to masz gdzieś kabel urwany, jeżeli nie to... sam wiesz
koledzy wystarczy wyjąc wirnik silnika i wyczyścić całkowicie rozkręcić bo od tego pryskania na niego wd-40 itp. on wam nie działa..... ja miałem tak samo... a teraz znowu woda się dostała i muszę znowu wyczyścić wirnik i śmiga jak nowy
Ja żyję
"Jeżeli problem Można rozwiązać - nie ma się czym martwić. Jeżeli problemu nie można rozwiązać - nie ma się po co martwić"
----Profesjonalne pranie tapicerek samochodowych wykładzin dywanów itp.----
****Karcher****
Na ostatnim zdjęciu z pierwszego posta jest taka szpila , do niej przykręca się wcieraczkę. Jeśli nie chcesz tego wymieniać to nie musisz zdejmować wycieraczki, ale jeśli ukręciła Ci się rurka to raczej musisz.
po co od razu fachowy sprzęt;] żeby wyciągnąć resztki tej mosiężnej rurki wystarczy aku wkrętarka z długim wiertłem o grubości takiej jak rurka...
Potem wciskasz dużo smaru wkładasz nową rurkę i wszystko psika jak powinno
jakąś godzinę temu "prawie" skończyłem składanie silniczka
instrukcja:
-umieść oring D....
yyy.... jaki oring
ktoś powie "wymontuj uszczelkę ze starych elementów" może gdyby stara uszczelka podczas demontażu starej rurki nie stała się jej integralną częścią
albo w moim zestawie brakowało jedenj uszczelki albo ją zgubiłem. W każdym razie jutro wracam do ASO i z przykrością stwierdzę, że uszczelki w komplecie nie było
poza tym w ASO do ręki dostałem otwarty kartonik, nie wiem czy pracownik sprawdzał czy wszystko jest czy ma to związek z brakiem uszczelki.
przewaznie zalewa silniczek i trzeba caly wymieniac tak jak bylo u mnie
Mam pytanie panowie, czy w zestawie naprawczym znajduje sie moze to duze kolko zebate, u was czesto niebieskie lub zolte u mnie akurat biale. Mechanizm tak sie zatarl ze slimak na silniczku wydarl zeby z tego trybu. Jak w zestawie naprawczym tego nie ma to troche niedobrze
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)