Pokazane rezultaty 1 do 7 z 7

Temat: odcina turbine po ostrym hamowaniu

  1. #1

    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wloszczowa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny odcina turbine po ostrym hamowaniu

    Witam.
    Czy ktoś wie dlaczego odcina turbo po ostrym hamowaniu czyli z prędkości >130km/h. Dopiero jak wyłączę silnik wszystko jest ok i autko jedzie jak przystało na 130 kucy. Mam 1.9 TDI 130km.
    ciesze się bo siłownia mi sluży, kiedyś byłem mały - teraz jestem duży

  2. #2
    Jaman's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętochłowice
    Auto
    mitsubishi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    44 razy

    Domyślny

    A nie odcina Ci turbo po przekroczeniu 130km/h, a nie po hamowaniu. Poczytaj o notlauf-ie.

  3. #3
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    zrób log dynamiczny dwóch grup naraz tj. 010 i 011 i sprawdź Vagiem jakie sterownik silnika odnotował błędy. Podejrzewam, że coś może się kaszanić w podciśnieniu.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  4. #4
    TOMA1's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dolny Śląsk
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    mam to samo ale zdarza sie bardzo zadko vagiem sprawdzalem i zadnego bledu nie wykazalo wezyki podcisnienia tez sprawdzone przeplywka przeczyszczona grucha przy turbinie otwiera i zamyka jest ok

  5. #5

    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wloszczowa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    nawet przy 180 turbo działa. Jak do tej pory 2 razy mi się zdarzyło po naprawdę ostrym hamowaniu "nie było czym jechać". Vag żadnych błędów nie pokazuje.
    ciesze się bo siłownia mi sluży, kiedyś byłem mały - teraz jestem duży

  6. #6
    Calax's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Legnica
    Auto
    BMW 3
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    37 razy

    Domyślny

    dadi nie czyta forum, jak dla mnie temat do kosza.
    Koledzy dobrze radzą, użyj funkcji szukaj:
    - notlauf
    - n75
    - zapieczone łopatki na turbinie
    - logi dynamiczne
    wszystkiego się wtedy dowiesz
    Golf IV 1.6 AKL 101PS -> 8L 1.9 TDi ASV 110@135PS -> 8P 2.0 TDi BKD 140@170PS -> BMW E90 M47M2 2.0d 163@193 PS Nareszcie Automat
    MAN TGA 26.350 XLX E3 -> DAF XF 105.410 SPACE CAB E5

  7. #7

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Piasek
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ATD

    Question

    witam, notlauf to trzeba wymienić gruszkę od sterowania turbiny, a problem ze spadkiem mocy przy hamowaniu pojawia sie też u mnie 1,9tdi 74kW, narazie nie umię sobie z tym poradzić ale u mnie występuje to na każdym biegu (silnik klekocze). pozdrawiam

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •