Witam.
Czy ktoś wie dlaczego odcina turbo po ostrym hamowaniu czyli z prędkości >130km/h. Dopiero jak wyłączę silnik wszystko jest ok i autko jedzie jak przystało na 130 kucy. Mam 1.9 TDI 130km.
Witam.
Czy ktoś wie dlaczego odcina turbo po ostrym hamowaniu czyli z prędkości >130km/h. Dopiero jak wyłączę silnik wszystko jest ok i autko jedzie jak przystało na 130 kucy. Mam 1.9 TDI 130km.
ciesze się bo siłownia mi sluży, kiedyś byłem mały - teraz jestem duży
|
A nie odcina Ci turbo po przekroczeniu 130km/h, a nie po hamowaniu. Poczytaj o notlauf-ie.
zrób log dynamiczny dwóch grup naraz tj. 010 i 011 i sprawdź Vagiem jakie sterownik silnika odnotował błędy. Podejrzewam, że coś może się kaszanić w podciśnieniu.
mam to samo ale zdarza sie bardzo zadko vagiem sprawdzalem i zadnego bledu nie wykazalo wezyki podcisnienia tez sprawdzone przeplywka przeczyszczona grucha przy turbinie otwiera i zamyka jest ok
nawet przy 180 turbo działa. Jak do tej pory 2 razy mi się zdarzyło po naprawdę ostrym hamowaniu "nie było czym jechać". Vag żadnych błędów nie pokazuje.
ciesze się bo siłownia mi sluży, kiedyś byłem mały - teraz jestem duży
dadi nie czyta forum, jak dla mnie temat do kosza.
Koledzy dobrze radzą, użyj funkcji szukaj:
- notlauf
- n75
- zapieczone łopatki na turbinie
- logi dynamiczne
wszystkiego się wtedy dowiesz
Golf IV 1.6 AKL 101PS -> 8L 1.9 TDi ASV 110@135PS -> 8P 2.0 TDi BKD 140@170PS -> BMW E90 M47M2 2.0d 163@193 PS Nareszcie AutomatMAN TGA 26.350 XLX E3 -> DAF XF 105.410 SPACE CAB E5
witam, notlauf to trzeba wymienić gruszkę od sterowania turbiny, a problem ze spadkiem mocy przy hamowaniu pojawia sie też u mnie 1,9tdi 74kW, narazie nie umię sobie z tym poradzić ale u mnie występuje to na każdym biegu (silnik klekocze). pozdrawiam
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)