Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 14 z 14

Temat: Sportowy filtr powietrza do TDI

  1. #11
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    nie ma zadnego oryginalnego turbo , ktore podchodzi p&p do BKD, poza oczywiscie hybrydami
    kazde inne, czy to fabryczne ze 170PS, takie jak BMN,BUY czy BRD, BVA wymaga wiekszych lub mniejszych przerobek (zmiana kolektora, przerobka wydechu itd)

    ale o tym jest na forum sporo,
    a ten temat jest/byl o niby sportowym filtrze i tego sie trzymamy
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  2. #12
    Hero's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    światokoniec
    Auto
    4x O
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    std sie nie chwali ze w klekocie ma coś takiego :



    a tutaj w stoczterdziestce :




    w leonie 2,0 tdi też ładnie mruczy :




    Niedługo zbliża mi się wymiana filtrów i oleju więc męczę ten temat.
    Fiat 126p 650 Elegant (24HP) --> Fiat 126p 650 ST (24HP) --> A3 1.8 T Quattro AJQ (180 HP) --> A3 1.9 TDI ASZ (130 HP) --> A3 2.0 TDI S-line BKD (140 HP) -- > Fiat 126p 650cc ST Export (24 HP) --> Subaru Impreza WRX Prodrive 300 2.0T (300HP) --> Fiat 126p 650cc Town (24HP)--> A3 2.0 TDI S-line BMM (140 HP) -->?

  3. #13

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    GOP
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BSE
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    Witam
    Zgadzam sie z Miro "efekt psychologiczny"
    Osobiscie robie na mitsubishi i widzialem pod maskami EVElin takie wynalazki ze glowa boli.
    Poczawszy od filtrow sportowych(ponoc), magnetyzerow oraz instalacji gazowych --mowa tu o EVO 8,9
    Filtr sportowy:
    Podobno ma wieksza przepustowosc,ale.................jego podstawowa zaleta jest to ze mozna go przeczyscic i wlozyc kilka razy
    Stozek:
    Tu sie sprawa komplikuje. Stozek pod maska bezsenstotalny, czy to benzyna czy diesel.
    Fabryczny filtr zbiera powietrze odpowiednia rura poprzez obudowe do kolektora dolotowego. Stozek zbiera raz ze syf spod maski to jeszcze cieple powietrze. Na dzien dobry nasz intercoller dostaje powietrze ktore przy duzych obrotach nie jest wstanie schlodzic. Do cylindra dostaje sie cieple powietrze i sprezanie jest mniejsze dalej moc jest mniejsza. To jest fizyka. Dzwiek owszem mruczy ale .................
    Prosze pamietac ze silnik na hamowni ma mape pod taki uklad dolotowy jaki jest zamontowany, jezeli cos w nim zmienimy to moze to prowadzic do pogorszenia osiagow (zawirowania powietrza itd). Osobiscie wolalbym zrobic odpowiedni program na hamowni niz kupowac jakies wynalazki, CHYBA ZE ROBI TO FIRMA KTORA SIE NA TYM ZNA I WIE CO ROBI.
    Pozdrawiam

  4. #14
    t0m3k's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Podpisuje się pod tym. Chesz fajny dzwięk, to zrób wydech.
    A3 2.0TDi 16V + / 40% z 1L CLUB!

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •