Witam! Kolega prosił mnie bym zapytał na forum o opinie silnika Volkswagena 2,3 V5. Miał może ktoś z nim do czynienia? Głównie chodzi o koszta utrzymania, usterki, czy "lubi olej" itp. Ponieważ ma okazje kupić samochód z takim silnikiem. POZDRAWIAM
Witam! Kolega prosił mnie bym zapytał na forum o opinie silnika Volkswagena 2,3 V5. Miał może ktoś z nim do czynienia? Głównie chodzi o koszta utrzymania, usterki, czy "lubi olej" itp. Ponieważ ma okazje kupić samochód z takim silnikiem. POZDRAWIAM
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 13-10-15 o 15:46
|
w A3 nie ma takiego silnika wiec tu duzo pomocy nie znajdziesz
chyba lepiej bedzie na forum VW
a ja swego czasu słyszałem i się dowiadywałem
silnik jest na łańcuchu rozrządu - nie trzeba ładować kasy w wymiany, co do oleju, to zależy na jaki egzemplarz trafisz, ale ogólnie problemów z łykaniem nie ma raczej, nie miałem takiego ale podobno fajnie jeździ, jak sie dba tak sie ma, a co do awaryjności wszystko zależy na co trafisz, jak ktoś nie dbał, to bedzie jak każdy do roboty po "zapuszczeniu"
ale ogolnie warty uwagi, poza 1.8T (jeśli mowa o benzynie)
moim zdaniem nie warto, mało tego jest, ciekawe jak z częściami, lepiej brać 1,8T, bo moc taka sama a baza do modyfikacji lepsza
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
Jeśli to ten silnik co miałem w 80 b4 cabrio to całkiem całkiem.
Osiągami nie powalał ale jesli chodzi o dzwięk to można całkiem fajny z niego wydobyć.
Na awaryjność nie narzekałem bo przebieg auta był niewielki - w końcu cabrio .....
Ale spalanie mnie zabijało
leviatanm
Jeżeli chodzi o ten motor "VR5" co był montowany np w Golfie 4 to trzeba szczerze powiedzieć że auto nie powala przyspieszeniem itp. Pali od groma. Jedyny plus to taki jak wcześniej wspomniał kolega że ładnie mruczy.Miałem takie auto przez 4 miesiące, szybko się pozbyłem i kupiłem 1.8T..
Wiem kolego że nie było takiego silnika. Pytam właśnie tutaj bo wydaje mi się że forum służy do zadawania różnych pytań, nie tylko tych na temat naszych A3 . Jest nas tu dużo i na pewno każdy miał styczność z różnymi samochodami. Dokładnie chodzi o Volkswagena Bore 2.3 V5 20V lub 10V POZDRAWIAM
Kolego nie ma czegoś takiego jak 2.3 V5. 2.3 to R5 czyli cylindry w układzie rzędowym (symbol NG).
Co do samego silnika to występował m.in. w Audi 80 B4. Nie jest to potwór, ale zaryczeć potrafi ładnie, co niestety niekoniecznie przekłada się na osiągi Podstawowy "problem" z tym silnikiem to mechaniczny wtrysk Ke-Jetronic, którego regulacji/naprawy/serwisowania nie podejmie się pierwszy lepszy mechanik. Poza tym znaleźć auto z tym silnikiem i w dobrym stanie graniczy z cudem. No i tak przy okazji - jeśli 2.3 to zapomnij o gazie - praktycznie nie ma instalacji, która dobrze współpracowałaby z Ke-Jetronic.
jak to nie ma ?? przecież tu chodzi o silnik VR 5 chyba...
V5 jasne, ze nie ma, co do VR5 to sie juz zgodzę
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)